VAROITUS SUOMEN MIEHILLE

Koska Pitkäperjantai lähestyy, ja tästäkin alkaa helppo tie kadotukseen

Siksi toivon ettei teistä enää kukaan suostuisi pappien houkutuksesta heille Jeesukseksi, jota he ristisaatossa kuljettavat ja lopulta nostavat ristille kaikkien pilkattavaksi ja lopulta Saatanan tappamaksi.

Toivon, että korona estäisi tämän saatanallisen rituaalin kaikkialla maailmassa. Sillä tämäkin rituaali kun on täydellistä Pyhän Hengen herjausta, syntiä jota kukaan ei saa anteeksi. Sillä tässä herjataan Jumalan 1. käskyä:

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.
Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala.
Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.
Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."
Miksi papit eivät itse nostele toisiaan ristille, kun heidät on viran puolesta vihitty Jumalan vihan alle?

Nyt on naispappejakin jo niin paljon, että heistäkin saisi hyviä jeesuksia.

"Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani.
Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen. "

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUTISISSA KERROTTIIN, että Helsingin Tuomiokirkossa esitetään tuo Saatanan markkinoima kärsimysnäytelmä.

      Sääliksi käy sitä miestä, joka on papeille Jeesukseksi suostunut - herjaamaan Pyhää Henkeä.

      Mutta minkäs teet, kun Helsingin lehdetkään eivät suostu ottamaan palstoilleen kirjoituksiani? Kirkon suurimman porttolahkon lähettämää toimintaohjetta noudattaen, joka annettiin joulukuussa 1992, piispa Rimpiläisen kirkkolain rikkomisen jälkeen, kun hän jätti pitämättä yleisen tarkastuksen, vanhoillislestadiolaisten pelosta.

      Tällä ilmoituksella estettiin kirjoittelu siitä, miksi luterilaisessa kirkossa ensimmäisen kerran tuollainen piispan pako koettiin:

      "Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, tulevat jäsenemme irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme yritykset lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

      • Toin tämän nimelläni tänne, vain sitä varten, että vieläkö täällä vanhoillislestadiolaisten perillinen on jatkamassa isiensä uskoa ja poistamassa kirjoituksiani.


    • Jos joku tuntee tämän helsinkiläisen miehen, josta tehdään jeesus, pappien pilkattavaksi, niin teet pyhän palveluksen totuudelle, jos tätä miestä varoitat.

    • Vielä on pääsiäiseen aikaa, joten löysin tämän kaukaa Hartaanselän puskista, Paakkosen pojan piilosta.

    • Anonyymi

      Pääsiäs pullo on juttujen sekavuudesta päätellen jo avautunut. Pistähän vähän pienemmällä niin riittää vielä ite juhlassakin!

      • Anonyymi

        Niin kun ei teillä raasuilla ole mitään omaa. Aina vain tuota vanhaa satukirjaa ja sen valheita suolletaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun ei teillä raasuilla ole mitään omaa. Aina vain tuota vanhaa satukirjaa ja sen valheita suolletaan.

        Mistä nyt tuollainen ääni kelloon tuli?

        Kun eilen vielä joku ylisti, miten vanha onkaan hyvää.

        "Ei kukaan, joka on juonut vanhaa viiniä, halua uutta. Hänen mielestään vanha on hyvää."


      • Anonyymi

        Autuasta on se kun ei osata muuten kommunikoida kuin raamattua siteeraamalla. Autuasta todellakin. Silmät kiinni ja kädet ristiin. Kyllä jeesus auttaa ja hoitaa homman kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autuasta on se kun ei osata muuten kommunikoida kuin raamattua siteeraamalla. Autuasta todellakin. Silmät kiinni ja kädet ristiin. Kyllä jeesus auttaa ja hoitaa homman kotiin.

        Se samako on ateisteille autuasta kuin näille huuhaa kristityillekin, ettei uskalleta esittää ajatuksiaan rehellisti omalla nimellä - kuvasta puhumattakaan. Vaan olla samanlaisia puskateologeja kuin kristitytkin.


    • Vielä ehtii perua, jos joku on jo suostunut.

    • Anonyymi

      Tiesittekö, että lammaspaisti on kuulunut muualla maailmassa jo 600-luvulta osaksi pääsiäisateriaa? Perinteisessä pääsiäismenussa maistuvat kaikki tutut pääsiäisherkut: lammas, parsa sekä pääsiäisen raikkain juustokakku!

      Karitsa on parasta pääsiäisenä! Ja mämmi!

      • Anonyymi

        "Paastonaika on matka, joka vie seurakunnan kohti ristin pitkäperjantaita ja pääsiäisen ylösnousemusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paastonaika on matka, joka vie seurakunnan kohti ristin pitkäperjantaita ja pääsiäisen ylösnousemusta."

        Ja mistähän sinä pelle muka nouset? Kun ihminen kerran hautaan viskataan tai poltetaan tuhkaksi. Niin se on siinä. Pelit on pelattu. On se kumma että aikuiset ihmiset moista sontaa jakaa. Typerykset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sinä pelle muka nouset? Kun ihminen kerran hautaan viskataan tai poltetaan tuhkaksi. Niin se on siinä. Pelit on pelattu. On se kumma että aikuiset ihmiset moista sontaa jakaa. Typerykset.

        Älä polta päreitäsi ennen aikojaan. Sen jälkeen kun todella palavat, sinä tulet huomaan, minkälainen typerys sinäkin olet ollut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1888
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      244
      1808
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1378
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe