Töiden perässä täytyisi muuttaa Helsinkiin, niin sellaista kysyisin, että kannattaako sieltä ostaa omaa asuntoa, vai kannattaisiko muuttaa vain vuokralle? Itseä hirvittää ajatus, että asunnon arvot romahtaa lähitulevaisuudessa, kun kadut alkavat yhä enemmän ja enemmän muistuttamaan Lähi-Itää, tai Pohjois-Afrikkaa.
Muutto Helsinkiin
10
423
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kannattaa ostaa kun kyse Helsingistä. Osta Töölöstä tai muualta läheltä keskustaa, niin ei ole pelkoa hintojen romahtamisesta. Nyt on asuntokauppa arvoalueilla on käynyt hyvin, joten ei kun asunnon ostoon vaan.
- Anonyymi
Nyt järki käteen ja katot työpaikan jostain toisaalta. Älä ainakaan omaa asuntoa täältä osta, koskaan ei tiedä, mikä alue vallataan seuraavaksi muslimi lähiöksi ja silloin asunnon arvo sukeltaa todella syvälle.
- Anonyymi
ota teltta matkaan niin on varmempaa. Työn takia tuskin muutat sinne kyllä tekevälle töitä löytyy mistä vaan. En ole koskaan halunnut muuttaa Helsinkiin ja aina olen töitä löytänyt.
- Anonyymi
Jaa että muutat sinne islamistien kaupunkiin. No onnee matkaan. Järki hoi älä jätä.
- Anonyymi
Lähes kaikki suomalaiset asuvat muualla kuin Helsingissä. Kaupungissa asuu vain noin 7% suomalaisista. 93 % asuu muualla. Toki kaupungissa asuu myös muita kuin suomalaisia, joista kaupungin väkimäärä on noussut.
- Anonyymi
Mee somalille alivuokralaiseksi.
Mää asuin yhen Sompun asunnossa kun se tarvi vaan sitä osoiteeksi sossun
palveluja varten. Itte se oli ranskassa 2019.
Kuittia en saanu mutta oli kyllä halpaa asumista.
3h k .....otin pari työkaveria kans sinne.
Oli hyvät huonekalut ostanu sossu sinne ei ittellä olis varaa.
Naapurit oli ihmeissään kun naamanväri oli asukailla valkoinen. - Anonyymi
Taas muu suomalaiset vastaa alkuperäiseen kysymykseen niinkuin osata saattaa.
Kysymys oli alkuperäiseltä kirjoittajalta täysin asiallinen ja sitten jotkut idiootit (anteeksi vain) vastailevat mitä aivokapasiteetiltaan voi yleensä vastata.- Anonyymi
Tiedoksi vaan, että kysymys koski asuntoa, EI muslimeja tmv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että kysymys koski asuntoa, EI muslimeja tmv.
Olen siis "taas muu suomalaiset..."-kommentoija ja tarkoitin tuolla "Tiedoksi vaan..."-kommentillani että en ole todellakaan muslimi tmv. vaan ihan ns. valkolainen kristitty. Miksi pitää vetää tämä muslimi juttu tähän että "Älä muuta Hesaan kun siellä on vaan muslimeja" jne.
Helsinki on hieno paikka asua. Olen täällä syntynyt ja tämä kaupunki on minulle KOTI.
P.s. Toivottavasti alkuperäinen kirjoittaja saa jonkinlaisen vastauksen kysymykseensä.
- Anonyymi
Älä muuta laisinkaan Helsinkiin tai lähiympäristöön. Et tule pärjäämään täällä tuolla persuasenteellasi.
Kansainvälisyys ja toisenlaiset ihmiset kuin ’turvalliset’ perussuomalainen harjaspää ja peräkammaripoikatyylisetja sen semmoset eivät ole sinua varten. Kannattaa pysytellä siellä perämettissä omissa savupirteissäsi. Siellä ei varmasti näy yhtäkään kamalan pelottavaa ulkomaalaista. Eihän sinne kukaan löydä, joten olet turvassa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907