Onko salapaskantaja todellinen henkilö

Anonyymi

37

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieris, vihdoinkin saan julkista tunnustusta sankariteoilleni. Vuosia oon jo pommittanu kaikkea mahollista Espoolla, ja nyt vasta saan mainetta ja kunniaa.
      En oo käynny vieraissa Suurpellossa. Se on serkkutyttö kun tekee hernesoppaa, et kakkelberg-pati lähtee vikkelämmin suuremmalla lähtönopeudella ja tulen taajuudella.

      Tästä on hyvä jatkaa. Nyt pää on avattu, media tunnistaa minut. Seuraavaksi perhepitsa tuplana ja pirusti chiliä ja valkosipulia maidolla buustattuna.

      Tossa meni taas yks homo-Audi ohi kylkimiina-ansani. No, tulee niitä vielä lisää.

      Nimmareita jaetaan Sellon parkkihallissa.

      T: Hollywood-Salis

    • Anonyymi

      Kekä epäilee henkilöllisyyttäni (vrt. Joulupukki), niin ajapa homo-Audisi Sellon parkkihallissa (suosittelen kypärää) alhaalta ylös, ja varaa aika automaalaukseen. Vedin hernistä äskön, ny on kakkelberg-haulin kovuus, kaliiperi, ja lähtönopeus kohillaan.
      Älä ota mukaan alaikäisiä tai viattomia, jos vaikka paukkupöpiys iskee heihin. Siihen ei auta lyhytterapia.

      Mutta korona saa kyytiä tällä tulivoimalla. Ja homo-Audin maalipinta.

      T: HUSin virologian vahtimestari Salis

      P.S. Pieris, puolusta mua, kun maailma käy kimppuuni. Kohta tulee kakuli.

    • Anonyymi

      Jos kekä epäilee henkilöllisyyttäni, laitan passikuvan ja sormenjäljet DNA-testillä buustattuna, lisäksi kengännumero, kakkelberg-rakeiden tiheys, lisänä työnäyte parkkihallin laattialla työaikaan perheenäidin auton alle. Myös ruparesorin kireysmittaus löytyy.
      Ja HSLn bussilippu.

      T: ikionnellinen Salis, Espoon oma poikuli

      • Anonyymi

        Saisinko kutsun pressanlinnaan, kessunjämät löysäperäiselle sivarille, metallin miekoilla ja tammenlehvillä, kultaisen KELA-kortin, ja asunnon Suvisaaristosta?
        Jos saan kaikki nämä, lopetan homo-Audien ja muidenkin kylkimiinoittamisen Sellossa, HSLn liinuntavälineiden miinoittamisen, ja vetäydyn vanhuuden lepoon rakkaan Pierikseni kanssa Epsoolle merenrantaan. Kunnallinen viemäriverkosto ympäristösyistä. Luonnonsuojelijoilla ei ole mitään asiaa niille nurkille.

        Pieris, ny lähtee.

        T: Salapaskantaja honoris causa, kakkelberg homo homini lupus, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko kutsun pressanlinnaan, kessunjämät löysäperäiselle sivarille, metallin miekoilla ja tammenlehvillä, kultaisen KELA-kortin, ja asunnon Suvisaaristosta?
        Jos saan kaikki nämä, lopetan homo-Audien ja muidenkin kylkimiinoittamisen Sellossa, HSLn liinuntavälineiden miinoittamisen, ja vetäydyn vanhuuden lepoon rakkaan Pierikseni kanssa Epsoolle merenrantaan. Kunnallinen viemäriverkosto ympäristösyistä. Luonnonsuojelijoilla ei ole mitään asiaa niille nurkille.

        Pieris, ny lähtee.

        T: Salapaskantaja honoris causa, kakkelberg homo homini lupus, jne.

        Oon ensi viikolla A-studiossa naamioituneena S... jaa, enpäs kerrokaan. Katsokaa itse ja miettikää.

        T: Mysteeri-Salapaskantaja, Espoon Tartsan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ensi viikolla A-studiossa naamioituneena S... jaa, enpäs kerrokaan. Katsokaa itse ja miettikää.

        T: Mysteeri-Salapaskantaja, Espoon Tartsan

        Tänään su kolmosen ratikassa sontaisku. Puoliltapäivin.

        Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään su kolmosen ratikassa sontaisku. Puoliltapäivin.

        Salis

        Rykäsin just stanallisen kuntakinten kolmosen ratikkaan. Kaikki akkunat paskan peitossa, sporakuski juoksi amokia Olympialaiturilla, palokunta huusi Karhuryhmää, mutta minä poika vaan paskoin 7 ilmakehän paineella kakkelbergia sporassa, terminaalissa, ja Kaivopuistossa.
        Kyä oon kuninkas näissä hommissa. Älkää alkako neuvoon mua.

        Pieris, mennäänkö naimisiin paskanhuuruisessa sporassa? Oishan se aika romantillista? Joko olet raskaana, siis peräsuolen puolelta?

        Ostetaan Lada, muutetaan Vladivostokiin, ja perustetaan sinne Pierudynastia. Pyydetään Putinilta muutama miljardi ruplia, niillä paskotaan pitkään.

        Osaan kolme sanaa neuvostoliittoa, tässä on hyvä alku.

        Komsomolskaja Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rykäsin just stanallisen kuntakinten kolmosen ratikkaan. Kaikki akkunat paskan peitossa, sporakuski juoksi amokia Olympialaiturilla, palokunta huusi Karhuryhmää, mutta minä poika vaan paskoin 7 ilmakehän paineella kakkelbergia sporassa, terminaalissa, ja Kaivopuistossa.
        Kyä oon kuninkas näissä hommissa. Älkää alkako neuvoon mua.

        Pieris, mennäänkö naimisiin paskanhuuruisessa sporassa? Oishan se aika romantillista? Joko olet raskaana, siis peräsuolen puolelta?

        Ostetaan Lada, muutetaan Vladivostokiin, ja perustetaan sinne Pierudynastia. Pyydetään Putinilta muutama miljardi ruplia, niillä paskotaan pitkään.

        Osaan kolme sanaa neuvostoliittoa, tässä on hyvä alku.

        Komsomolskaja Salis

        Pieris, oot mun elämäni valo, tosin paskonruskee semmonen. Piolookinen ubersieluni kertoo, että pitäisi lisääntyä, mutta ainoa kekä on peräsuolenpuoleisella raskaudella lisääntynyt, oli Maria, Jessen äiskä. Siinäkin lammaspaimen hirnui vieressä.

        Pieris, tuu tänne parkkihalliin. Lisäännytään ihan keskenämme. Ninkus silleen. Maksan VRn junalippusi Turkkusesta Epsoolle. Förstissä. Tule ja ota minut nuorena, jos olet vielä sillä tasolla.

        Kyä ny om kova stondis.

        Fertiili Salis


    • Anonyymi

      Annoin kerran koiran paskoista valittavalle ohjeen katsoa missä sellainen henkilö asuu, joka ei nouki koiransa paskoja pois. Annoin ohjeeksi vetäistä housut kintuun tämän koiranomistajan kotitalon edessä ja vääntää siihen mojovan tortun. Ehkä tässä on vastaavanlaisesta asiasta kyse?

      • Anonyymi

        Oikeansuuntainen ajatus sinulla. Itsekin voisin tätä toimintamallia käyttää, mutta säälin niitä koiria, jos käyn paskomassa Westendin omakotialueelle. Koiraparat hätäpäissään syövät poikasensa, ja munivat nahkamunia monta vuotta.

        Mieluummin säikyttelen ihmisiä, koska ruparesorituotokseni nähtyään paranevat koronastakin siinä nanosekunnissa, ja ovat taas lepakkonuhasta parannuttuaan yhteiskuntakelpoisia kansalaisia.

        T: Ihmeparannus-Salis


    • Anonyymi

      Ononon. Näin sen tänää livenä Hälssinkis. Tulin Turkkusest junal, ja menin siihe kaupunkijunaa ku kulkee kiskoil. Siäl oli semmone piäni kyttyräselkäne hukkapätkä 150 senttii korkee tai jotain. Enste se älisi jottai, sitte dokas kaikki käsidesit siit keskioven tuntumast, ja sitte alkos paskominen. Sitä tuli tuli kun Katjuussan uruist, kaksin käsin ja stanallisella tulinopeurella. Hälytyssireenit soi Hälssinkis, palokunta ja armeija liikkeellä, mut se vaan nauros. Sitte veti housut ylös, ja suuntas Espoon junapysäkille.
      Onneks meil Turkkuses eijoo tommottisii. Tulis uus Turun palo justiinsa.

      Huh huh. Näjen tästä painojaisii viäl 60 vuatta. Tarttisko uusii Diapami-resepti?

      Pääsenkö lataamoon tai ees lyhytterapiaan?

      T: Painion Pelle

    • Anonyymi

      Kävin tänään Kampissa HSLn pussilla, ja kakelsin heti seuraavan pysäkin kohalla. Kai se on jet lag tai jotain, kun Espoolta tulee Isolle Kirkolle.
      Suoli tyhjänä hiihtelin orpona Kampissa, mut sitten taas alkos papanaa tuleen. Oisin ehtiny vessaankin, mut tyylikkäämpää on avata ryppynaru julkisella paikalla.
      Annoin siis palaa täysillä ratikkakiskoille siinä Tavastian edessä. Upeeta. Tämä oli kakelluselämäni täyttymys. Ratikalle se on lehtikeliäkin pahempi ansa.

      Pieris, vieläks sää rakstat mua, vai ootko taas virtaa ottamassa?

      T: Rakkaudessa riutuva Saliksesi

    • Anonyymi

      Täräytin tänään kunnon kuntakinten seiskan sporaan suuntaan Länsisataman Virupellesadam. Mut sittes se raitsikka jäi siihen johonkin lähelle, ja pussilla loppumatka. Olin just jysäyttäny jackpot-pommin löysänä ja kuplivana, kulli seiso kuin hääpäivänä, enkä hätäpäissäni pääsy ulos ratikasta kun maila torppas jokaiseen esteeseen. Oisko hienoo jäädä jumekseen ratikkaan kullin koon takia?

      Pieris tuu pelastaan mut. Oon nyt Pasilan poliisivankilassa, huomenna voi tulla pari viikkoa sähkötuolia.

      Oon epätoivoinen. Mitähän mustakin isona tulee, kun vasta viiskymppisenä jo poliisivankilassa, eikä elämällä ole selkeää suuntaa. Pitäiskö ruveta heteroks tai politiitikoks, ni kaikki naurais mulle, ja palkka juoksis.

      Pieris darling, olet viimeinen veneentappini. Jos se ei pidä, sitten uppoan.

      T: Seppuku-Salis

    • Anonyymi

      Tiätteks mitä, ny mä oon järkkyyntyny.
      Hälssinkis on joku copycat, wannabeSalis.
      Tänään aamulla menin Rautsikalla kutosen ratikkaan, ni se oli ihan paskassa. Seinät, akkunat, kaikki kuran ja kakkelmarjojen peitossa. Tarkastajasmurffit juoksivat amokia toisiansa hiplaten, aluksen päällikkö (siis ratikkakuski) jätti aluksensa kuin Tallinkki taannoin, alikehittyneen kansan edustajat söivät poikasiaan, penkinpäälliset sulivat.
      Olin just heränny retkilleni, mut ny oon kade. Saliskaan ei saa tuollaistua tuhoa aikaan.
      Pitäiskö hankkiutua tukiopetukseen näiltä osin?

      Pieris, jos oot päässy pois lataamosta, ni lohduta mua. Kaikki elämänikäinen oppimiseni on tuhottu yhdellä ratikkaajelulla. Taidan olla ummessa loppuvuoden.

      Rupeen nirhaan ranteitani, ja tungen kilon SikaFlexiä ruparesoriini.
      Mistä sais pääppölääkkeitä, ettei pipo hirtä kiinni?

      Seppuku-Salis

      • Anonyymi

        Kävin tänään sitä kakkaklooniani vaanimassa, kiikarit ja geigermittari mukana. Ei näkyny, mut ratikat oli siistejä. Vaan eipä ollu enää, kun jäin Rautsikalla pois. Täräytin stanallisen kuntakinten lastenvaunuosioon kostoksi. Oppii paskomaan toisen tontille, prkle.
        Hauskaa viikonloppua kaikille.

        T: Katkera Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään sitä kakkaklooniani vaanimassa, kiikarit ja geigermittari mukana. Ei näkyny, mut ratikat oli siistejä. Vaan eipä ollu enää, kun jäin Rautsikalla pois. Täräytin stanallisen kuntakinten lastenvaunuosioon kostoksi. Oppii paskomaan toisen tontille, prkle.
        Hauskaa viikonloppua kaikille.

        T: Katkera Salis

        Chere Pieris

        Kävin tänäänkin vaanimassa copycatiani Hälssinkin metrossa. Oli vaan niitä sinipukusia kun kyseli jotain matkustuslitteraa. No, onhan mulla Espoolta seutulippu. Sitte kyseli kuonokopasta, mut näytin pärssiistä Tenat, ni johan kalpenivat.
        Yksinhuoltajasonaalit 12:n vesipäänsä kanssa älämölöivät ja yskivät estoittomaisti metrossa ilman kuonokoppaa, mut suomilaisen kimppuun käydään esaks.

        Dorogoja Pieris, muutetaan Lappiin. Ei tuu smurffit kyseleen Tenoista, eikä ählyt häiriköi.
        Ostan sieltä talon, viimeinen rauhallinen paikka maailmassa.

        Kom kom hit. Voin tulla pelastamaan sinut Turkkusen lataamosta, ja otan täyden huolto- ja hoitovastuun.
        Osaan paskoa muuallekin kuin pk-seudun julkisiin.

        Rakstunut Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chere Pieris

        Kävin tänäänkin vaanimassa copycatiani Hälssinkin metrossa. Oli vaan niitä sinipukusia kun kyseli jotain matkustuslitteraa. No, onhan mulla Espoolta seutulippu. Sitte kyseli kuonokopasta, mut näytin pärssiistä Tenat, ni johan kalpenivat.
        Yksinhuoltajasonaalit 12:n vesipäänsä kanssa älämölöivät ja yskivät estoittomaisti metrossa ilman kuonokoppaa, mut suomilaisen kimppuun käydään esaks.

        Dorogoja Pieris, muutetaan Lappiin. Ei tuu smurffit kyseleen Tenoista, eikä ählyt häiriköi.
        Ostan sieltä talon, viimeinen rauhallinen paikka maailmassa.

        Kom kom hit. Voin tulla pelastamaan sinut Turkkusen lataamosta, ja otan täyden huolto- ja hoitovastuun.
        Osaan paskoa muuallekin kuin pk-seudun julkisiin.

        Rakstunut Salis

        HSL:n Gestapo-Smurffit hyökkäs mun kimppuun kun väänsin kakellusta 10 ratikan takasillalle Hoopolahdessa. Kyseli et "missä sun maski on". Huomaamatta, että väänsin runollista barokinjalkakuntakinteä ovimonttuun ähellyksen säestämänä. Sinne jäi kiemurtelemaan.

        Sitte ne smurffit luuli, et se on eksyny liito-oravan poikanen (hajonta oli hyvä), Kuonokoppa pois, tuotokseni kimppuun, eläinambulanssi paikalle, kaikki hyvin. Sitte samoilla paskasilla sormilla kuonokoppa smurffeille takas päähän, ja näin maailma pelastuu. Mummot sai paskakoronapasilleja kotitarpeiks.

        Pieris, muutan Lappiin. Poroilla eijjoo koronaa. Tuu mukaan, perustetaan kakellusperhe tunturiin.

        T: Hermoheikko Salis


    • Anonyymi

      Pieris, nää kuuluisuuden ongelmat iski taas. Kävin Somerolla, ja heti epäiltiin kirkon paskomisesta iltapäivälehdissä. Miksi aina minä? Kai täällä Suomessa muillakin suoli toimii?

      T: Salis

      • Anonyymi

        Pieris darling, oleksää taas virtaa ottamassa? Johdon päässä on vaikee operoida, mut mullakin lakkaa kakellus, jos lajitoveri ei huomaa sankaritekojain.
        Sinun hyväksyntääsihän haen näillä kakkaoperaatioilla, et pääsis kunniallisiin naimiaisiin.

        Pilhanpuutteessa riutuva Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieris darling, oleksää taas virtaa ottamassa? Johdon päässä on vaikee operoida, mut mullakin lakkaa kakellus, jos lajitoveri ei huomaa sankaritekojain.
        Sinun hyväksyntääsihän haen näillä kakkaoperaatioilla, et pääsis kunniallisiin naimiaisiin.

        Pilhanpuutteessa riutuva Salis

        Onx tää ny sitä horonaa? Rupes paine nouseen ruparesorissa, silmät pullistu päässä, korvat lepatti, ja pilikin jötkähti vertikaalisuuntaan. Sitte tuli marininkokonen kakellus kauheella paineella, paskanlänkyttämisellä ja päännyökyttelyllä buustattuna. Pili laskeutus heti, mut se kakellus jäi Rovaniemen pikajunan keulaan. Toivottavasti pääsi perille asti. Eikäs tuu ikuna takas.

        T: Vasisti - Salis


    • Anonyymi

      Näin vappuna käytän mopokypärää, kun en oo ylliopilas. Ja paskon kaikki kulmat...

      T: Salis

    • Anonyymi

      9 raitiotievaunu muuttaa huomenna reittiä. Sen kunniaksi paskoin koko takaosaston.

      HiiHaa.

      Sikakiima-Salis

    • Anonyymi

      Nyt jo Vantaassakin on kopiopaskojia. Espoolla vaikutan, emkä mee Vantaaseen. Hälssinkiin kyllä.
      Fan clubini on kakkakiimassa.

      T: Salis

    • Anonyymi

      Pieris, koska et enää huomaa minua enkä saa lempeäsi, niin päätin lopettaa huomiosi hakemisen ja lopetan salapaskomisen. Näin siis Espoon ja Hälssinkin julkiset kulkuvälineet säilyvät puhtaina (?), en saa kakka- ja pissasakkoja, päästöt vähenevät ja ilmanlaatu paranee. Ostan pari pukua Sellon Dressmanista, muutamat kengät yms, koska enää ei tarvitse pelätä niiden likaantumista. Myös uusi Jaguar XJ on ostoslistalla, onhan minulla vakipaikka sille Sellon parkkihallissa.

      Olen siis täydellinen ja hyväkäytöksinen kohtelias vanha herrasmies viikonlopun jälkeen. Vai olenko? Entäs jos Salapaskantajan perusolemukseni alkaa riivaamaan, juoksen amokia housut kintuissa levitellen... Ei, pois se minusta. Se elonvaihe on ohitettu.

      Täytynee kai vaihtaa nimimerkkiäkin?

      T: kohta ex-Salis

    • Ruiks KLURRRRRRRRRRRR!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Pieris, tänään tuli pahat reflat paskomisen lopettamisesta, joten menin bussilla Kamppiin, siitä 7 raitsikalla Länsisatamaan, ja kun numero vaihtui siellä 7:tä 9:än, roiskaisin tukevan vasaranvarren takasillalle. Loiva laskeutuminen kunnialliseen elämään. Kyä helpotti.

        T: vielä Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieris, tänään tuli pahat reflat paskomisen lopettamisesta, joten menin bussilla Kamppiin, siitä 7 raitsikalla Länsisatamaan, ja kun numero vaihtui siellä 7:tä 9:än, roiskaisin tukevan vasaranvarren takasillalle. Loiva laskeutuminen kunnialliseen elämään. Kyä helpotti.

        T: vielä Salis

        Pieris, oon pulassa

        Oon tärvänny uuden Dressmanin pukuni, Halosen kenkät, ja maineeni. Ei irtoo kakuli enää vanhaan malliin. Saisinko jotain sotaveteraanieläkettä Kaunialan sotavammasairaalaan, paukkupöpilisää Santahaminan kertiksistä, potenssin katoamisesta jopa kaatopaikoilla, Audin paskominenkin on jo tylsää.

        Mihin tästä voi valittaa?

        Orpona harhailen Sellon parkkitalon syövereissä.

        Soita yks yks kaheksan ja kysy nimellä. Vastaan metaanikuninkattarelleni kyllä, mutta ny muutetaan päiväntasaajan kulmille. Siellä sinunkin pierusi on ruusun ja lavendelin tuoksua verrattuna kaneelin ja norsun pieruun, mukana myös kakkelmarjoja.

        T: Emigrantti-Salis


    • Anonyymi

      Onko salis lukenut jo tämän v

      https://www.hs.fi/tiede/art-2000007989741.html

      "Suoli ensin, äly sitten – peräaukko oli ehkä luonnon mullistavin innovaatio
      Yhteiskuntamme menestys lepää peräaukkojen harteilla."

      💩💩💩🤧

      • Anonyymi

        Totta puhut. Aanukseni on niin hyvin kehittynyt, että olen ehdolla Epsoon kunnallisvaaleissa koko reiän leveydeltä. Julistan "stomping groundini" parkkihallin pyhäksi maaksi, ja homo-Audeilla on sinne pääsykielto.
        Pieris, muuta tänne Epsoolle pormestarittareksi. Paskotaan koko kylä yhteistoimin.

        T: Salis the Mayor


      • Anonyymi

        Mun puhelinpalvelu citylannoituksen neuvonnassa on avoinna 27/24h, ninkus siis.
        Soita yksykskaks ja kysy nimellä.

        T: Agraari-Salis


    • Anonyymi

      Oom kakka-Tartsan. Kreegah, Salis bundolo.

      T: Salis

    • Kyllä Salis on oikea henkilö, lopettakaa nyt jo tämä arpominen. Olen melkein nähnyt hänet, mutta luojan kiitos vältyin kuitenkin. Haju kuitenkin ehti tulla nurkan takaa, joten tiedän Saliksen olevan lihallinen (ja paskallinen) olento. Se odööri olikin sitten hiukan tymäkämpi, ei ihme etteivät naiset pysy lähellä. Minä olen ainoa, joka häntä kestää vuodesta toiseen.

      Nyt täällä Varissuolla haisee, taitaa tuuli käydä Lespoon suunnalta. Hyi Salis, lopeta jo.

      • Anonyymi

        Pieris, ruparesorini on löystynyt vuosien mittaan, ja tahattomat päästöt lisääntyneet. Peräilman lisäksi pienimmät kakkelmarjatkin ropisevat parketille, isommat tuotokset vielä pysyvät suolessa. Vaihdan Tenat kolme kertaa päivässä. Espoon luonnonsuojelijat jo syyttävät minua biologisesta sodankäynnistä.
        Toivotaan länsituulta, ettet joudu teholle kaasuhyökkäykseni takia.

        T: Anteeksipyytelevä Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieris, ruparesorini on löystynyt vuosien mittaan, ja tahattomat päästöt lisääntyneet. Peräilman lisäksi pienimmät kakkelmarjatkin ropisevat parketille, isommat tuotokset vielä pysyvät suolessa. Vaihdan Tenat kolme kertaa päivässä. Espoon luonnonsuojelijat jo syyttävät minua biologisesta sodankäynnistä.
        Toivotaan länsituulta, ettet joudu teholle kaasuhyökkäykseni takia.

        T: Anteeksipyytelevä Salis

        Poistun paskomaan maaseudulle (onhan Espookin böndeä), ja tuskin olen löydyksissä ennen elokuuta. Jos Pieriksellä iskee ikävä, lähetä leijaviesti alatuulen suuntaan.

        Maaseudun ongelma on, että lehmät pyrkivät samoihin hommiin mun kanssa. Onneks niiden läjä on löysä ja höyryävä, minun taas terhakka ja puhdasmuotoinen, reipas, urheilullinen, jne. Joten jos näette paskoa jossain, tutustukaa tarkasti sen habitukseen, etten jää osattomaksi maineteostani.

        Hauskaa kesää kaikille

        T: Kesäpoika-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistun paskomaan maaseudulle (onhan Espookin böndeä), ja tuskin olen löydyksissä ennen elokuuta. Jos Pieriksellä iskee ikävä, lähetä leijaviesti alatuulen suuntaan.

        Maaseudun ongelma on, että lehmät pyrkivät samoihin hommiin mun kanssa. Onneks niiden läjä on löysä ja höyryävä, minun taas terhakka ja puhdasmuotoinen, reipas, urheilullinen, jne. Joten jos näette paskoa jossain, tutustukaa tarkasti sen habitukseen, etten jää osattomaksi maineteostani.

        Hauskaa kesää kaikille

        T: Kesäpoika-Salis

        Pieris, aim pak. Tai jotain sinnepäin. Mun pärsse ei kestäny tota maajussihuumoria, parempi Sellon parkkihallissa. Vaikka luotiliivien kaa. Ja tutut pommitettavat homo-Audit, ei pidä lähtee pois kotikulmiltaan.
        Hermot menee.

        Ikirakastava Salis


    • Anonyymi

      Noi superpaarmat duunaa mua kannikkaan, ja sittes tulee hunajanmakusta tuotosta.
      Perustan pop-up- myymälän Sellon parkkihalliin, ja olen miljunnääri vuoden päästä. Sittes lähen Pransonin ja sen toisen persaukisen kaa Kuuhuuuhun raketilla, ihan omilla rahoilla.
      Ostin jo Hai-saappaat muoviämpärin, näillä pärjätään. Pieris, mennääks naimiaisiin Kuuhuuhuussa?

      T: Ikiromantikko interstellaarinen kakanhajuinen Salis

      • Anonyymi

        Kakuli tuli taas.

        Salis


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe