Ostatko paljon maskeja

Anonyymi

Paljonko menee rahaa maskeihin kuukaudessa?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mennyt yhtään ennekuin alkoivat bussissa vaatia maskia. Ostin sitä varten kympillä 50 kpl paketin ettei tarvite hävetä. Riittää pitkäksi aikaa, puoleksi vuodeksi, koska reissaan parikertaa viikossa prismaan. En käy muutoin yhtään missään. 🙄

      • Anonyymi

        Ei kukaan tiedä onko sulla uusi vai vanha maski. Yhdellä pärjää monta kuukautta.


    • Anonyymi

      Menee keskimäärin 2 maskia viikossa. Olen eläkkeellä ja käyn kaupassa omalla autolla. Maskit ostan ruokakaupasta ja käytän vain Suomessa valmistettuja.
      En ole katsonut, enkä verrannut niiden hintaa muualla valmistettuihin.

    • Anonyymi

      En ole laskenut.
      Ostan vaimolleni FFP2 luokan maskeja 20kpl ja 40kpl erissä.
      Käytän myös itse niitä harkintani mukaan. Tavallisesti naamallani on ns. kirurginen maski.
      Käytämme aina asioidessamme kodin ulkopuolella. Ulkona, kun on tilaa, en pidä mutta aina missä on ihmisiä ja vaikka turvaetäisyydet toteutuvat, niin maski on aina naamallani.

    • Anonyymi

      Viime maaliskuusta lähtien mennyt reilu 500 euroa, aivan tarkkaan en ole laskenut.

    • Viime viikolla ostin 50kpl maskeja 14,90€. Nämä riittävät pitkään, kun kerran viikossa vain tarvitsee.

    • Anonyymi

      Eipä ole mennyt maskeihin rahaa yhtään, kun olen käynyt kaupungilta ilmaiseksi hakemassa. Suosittelen hyödyntämään kun jakelua on tarjolla.

    • Anonyymi

      Reilun puolen vuoden aikana kun maskinkäytön aloitin olen käyttänyt yhteensä kuutta maskia. Yhden sain optikolla käydessä, ja olisiko kymmenen pakkaus isältäni? En kattonu määrää. Sieltä otin viisi koska yksi virttyi fairypesussa niin ettei voinu enää käyttää. Heitin sen pois. Pesen maskini hyvässä saippuavedessä. Kuulemma irrottaa virukset. Tiedä sitten nuo uudet virusvariaatiot?

    • En osta koska ei ole rahaa maskeihin. Ne rahat käytän viisaasti ruokaan. Maskeja ei voi syödä jos nälkä tulee. Kuukaudessa menis varmaan 40 euroa maskeihin ja se on liikaa. Kaupassa ne kyllä katsoo että olenko tautinen kun ei ole rättiä naamassa paskat mä nakkaan muiden mielipiteistä. Ei ole varaa maskeihin. Kunnan pitää tuoda jokaiselle maskit minun mielestä.

    • Anonyymi

      Yhden ainoan kerran ostin paperisia, kankaisia enimmäkseen käytetty. Alkuun oli epätoivoista kun näitä oli vaikea löytää. Ompelin itse muutaman.

    • Anonyymi

      Käytän samoja. Nakkaan naulakkoon roikkumaan. Käytän vain,koska muuten saa ivallisia katseita kaupassa. En usko koronaan.

      • Anonyymi

        Siis tiedotusvälineiden uutisointi ja tv:n uutisfilmit ympäri maailmaa ovat jonkin salaperäisen ja uskomattoman vaikutusvaltaisen, mystisen tahon massiivista huijausta?
        Sinun olisi syytä julkistaa tuo salattu tietosi!


    • Anonyymi

      1 on, kankainen jota pesen.

    • Anonyymi

      En oo yhtään maskia ostanut koko korona-aikana ja silti oon terveenä pysynyt. Ja jos sairastun koronaan niin entä sitte?

      • Anonyymi

        Et oo tajunnu että yleisin maski ei suojaa sinua vaan kanssaihmisiäsi mikäli olet oireeton viruksen kantaja!
        Oot saakelin itsekäs ja tyhmä! Jos sairastut jonkun toisen itsekkyyden ja tyhmyyden vuoksi niin kuormitat terveydenhuoltoamme.
        Pahinta on se, että ennen oireiluasi saattat tyhmyyttäsi ja itsekkyyttäsi saatat tartuttaa muita ihmisiä jotka käyttävät kirurgista maskia muita suojatakseen.


    • Anonyymi

      Käyttelen maskeja vain kauppakeskuksessa, lenkillä ei tarvitse. Ekat ostin jo maaliskuussa 2020 . Hyvin pärjää pesemällä niillä kankaisillakin, vaikka se Finlayson tuntuu liiankin isolta. Joskus kuluu 10-20 €, kun ostaa pari pakettia paperisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe