Paljonko menee rahaa maskeihin kuukaudessa?
Ostatko paljon maskeja
16
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mennyt yhtään ennekuin alkoivat bussissa vaatia maskia. Ostin sitä varten kympillä 50 kpl paketin ettei tarvite hävetä. Riittää pitkäksi aikaa, puoleksi vuodeksi, koska reissaan parikertaa viikossa prismaan. En käy muutoin yhtään missään. 🙄
- Anonyymi
Ei kukaan tiedä onko sulla uusi vai vanha maski. Yhdellä pärjää monta kuukautta.
- Anonyymi
Menee keskimäärin 2 maskia viikossa. Olen eläkkeellä ja käyn kaupassa omalla autolla. Maskit ostan ruokakaupasta ja käytän vain Suomessa valmistettuja.
En ole katsonut, enkä verrannut niiden hintaa muualla valmistettuihin. - Anonyymi
En ole laskenut.
Ostan vaimolleni FFP2 luokan maskeja 20kpl ja 40kpl erissä.
Käytän myös itse niitä harkintani mukaan. Tavallisesti naamallani on ns. kirurginen maski.
Käytämme aina asioidessamme kodin ulkopuolella. Ulkona, kun on tilaa, en pidä mutta aina missä on ihmisiä ja vaikka turvaetäisyydet toteutuvat, niin maski on aina naamallani. - Anonyymi
Viime maaliskuusta lähtien mennyt reilu 500 euroa, aivan tarkkaan en ole laskenut.
Viime viikolla ostin 50kpl maskeja 14,90€. Nämä riittävät pitkään, kun kerran viikossa vain tarvitsee.
- Anonyymi
Eipä ole mennyt maskeihin rahaa yhtään, kun olen käynyt kaupungilta ilmaiseksi hakemassa. Suosittelen hyödyntämään kun jakelua on tarjolla.
- Anonyymi
Reilun puolen vuoden aikana kun maskinkäytön aloitin olen käyttänyt yhteensä kuutta maskia. Yhden sain optikolla käydessä, ja olisiko kymmenen pakkaus isältäni? En kattonu määrää. Sieltä otin viisi koska yksi virttyi fairypesussa niin ettei voinu enää käyttää. Heitin sen pois. Pesen maskini hyvässä saippuavedessä. Kuulemma irrottaa virukset. Tiedä sitten nuo uudet virusvariaatiot?
En osta koska ei ole rahaa maskeihin. Ne rahat käytän viisaasti ruokaan. Maskeja ei voi syödä jos nälkä tulee. Kuukaudessa menis varmaan 40 euroa maskeihin ja se on liikaa. Kaupassa ne kyllä katsoo että olenko tautinen kun ei ole rättiä naamassa paskat mä nakkaan muiden mielipiteistä. Ei ole varaa maskeihin. Kunnan pitää tuoda jokaiselle maskit minun mielestä.
- Anonyymi
Yhden ainoan kerran ostin paperisia, kankaisia enimmäkseen käytetty. Alkuun oli epätoivoista kun näitä oli vaikea löytää. Ompelin itse muutaman.
- Anonyymi
Käytän samoja. Nakkaan naulakkoon roikkumaan. Käytän vain,koska muuten saa ivallisia katseita kaupassa. En usko koronaan.
- Anonyymi
Siis tiedotusvälineiden uutisointi ja tv:n uutisfilmit ympäri maailmaa ovat jonkin salaperäisen ja uskomattoman vaikutusvaltaisen, mystisen tahon massiivista huijausta?
Sinun olisi syytä julkistaa tuo salattu tietosi!
- Anonyymi
1 on, kankainen jota pesen.
- Anonyymi
En oo yhtään maskia ostanut koko korona-aikana ja silti oon terveenä pysynyt. Ja jos sairastun koronaan niin entä sitte?
- Anonyymi
Et oo tajunnu että yleisin maski ei suojaa sinua vaan kanssaihmisiäsi mikäli olet oireeton viruksen kantaja!
Oot saakelin itsekäs ja tyhmä! Jos sairastut jonkun toisen itsekkyyden ja tyhmyyden vuoksi niin kuormitat terveydenhuoltoamme.
Pahinta on se, että ennen oireiluasi saattat tyhmyyttäsi ja itsekkyyttäsi saatat tartuttaa muita ihmisiä jotka käyttävät kirurgista maskia muita suojatakseen.
- Anonyymi
Käyttelen maskeja vain kauppakeskuksessa, lenkillä ei tarvitse. Ekat ostin jo maaliskuussa 2020 . Hyvin pärjää pesemällä niillä kankaisillakin, vaikka se Finlayson tuntuu liiankin isolta. Joskus kuluu 10-20 €, kun ostaa pari pakettia paperisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278