ärsyttävin ja paras esiintyjä

minja

Mun mielestä ärsyttävin on Debbie. Se on ärsyttävä kakara, jolle ei mikään asia ole ikinä hyvin. Sen naamakin on valmiiksi jo nurinpäin.


paras on Bob. Se on jotenkin hauska. Bobin näkemisestä tulee hyvälle tuulelle!

11

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bob rullaa!

      Bob on paras :) ja debbie pistää veren kiehumaan!!! aaargh mikä kakru!

      • Mellu

        ...no just toisin päin...Debbie on paras ja Bob ärsyttävin.


    • noin...

      Mua ärsyttää Viv ja miellyttää eniten Jack. Bob on vähän liian lipevä mun makuun...

    • Emme-fani

      Mulle ärsyttävin on ehkä koko Mardsenin perhe, varsinkin se Siobhan on ärtsy.

      Ironista kylläkin, minulle ainakin mieluisin hahmo on juuri Debbie. Ehkä se että hän on Cainin ja Charityn tytär, on se "anteeksiantava" seikka, sillä Dinglet on musta muutenkin parhaita...

      Onhan se Debbie vähän raivostuttava välillä, mutta koska se on muuten niin suloinen niin ei väliä!

      • Debbie on ihan tyypillinen vaikeahko murkku.
        Ihan mukavaa, että on paljon erilaisia ihmisiä.
        ´Vaikka sit Mardsenin tapainen perhe.


    • Tykkään

      Bobista myös,koska se on niin rela,ja Vivistäkin,koska se taas on niin kaaho,tosin,hiukka ärsy kans.Dinglet on myös upeita!Eric on myös mun suosikki,vaikka kaikki muut sitä inhookin.Ja Marlonista tykkään myös,koska se on niin hermokimppu ihan koomisuuteen saakka.

      Mutta inhokkini on Stephanie,Trician mutsi.
      Kammo akka,ilkee ku mikä.Onneks joutuu vankilaan vielä tulevaisuudessa.Myös Andy on ällön nössö.

      • Debbie.D.

        Menin laittaa otsakkeet vääriin sarakkeisiin...yyh,mut tässä tää nyt on korjattuna.=)


    • Debbie.D.

      Charity ja Cain! Ne on musta tosi ykkösiä molemmat!Kumpikin sanoo sanottavansa.

      • kisuli

        musta eric on paras! ihanan äkäinen koko ajan. toivoisin vaan parempaa onnea ericin yrityksille!


    • Edna's dog

      Voisin vaikka vetästä nokkaan,ja se on tämä Marsedeinen sydänviallinen poika Ali. Hyi hitto että on ällö ja aivan kamalan rumakin jätkä vielä.Sais vaan sen sydärin ja jäis pois.Miks ne on niin ruman jätkän tohon rooliin ottaneetkin???????? Oikeen nuljaska tyyppibritti pahimmasta päästä.

    • Lolita1982

      Ashley on paras. Hänen vuokseen aloin Emmerdalea alun perinkin seurata.

      En osaa sanoa kuka on ärsyttävin... ehkä Robert, jotenkin suututtaa se, miten hän Andyä kohtelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe