ärsyttävin ja paras esiintyjä

minja

Mun mielestä ärsyttävin on Debbie. Se on ärsyttävä kakara, jolle ei mikään asia ole ikinä hyvin. Sen naamakin on valmiiksi jo nurinpäin.


paras on Bob. Se on jotenkin hauska. Bobin näkemisestä tulee hyvälle tuulelle!

11

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bob rullaa!

      Bob on paras :) ja debbie pistää veren kiehumaan!!! aaargh mikä kakru!

      • Mellu

        ...no just toisin päin...Debbie on paras ja Bob ärsyttävin.


    • noin...

      Mua ärsyttää Viv ja miellyttää eniten Jack. Bob on vähän liian lipevä mun makuun...

    • Emme-fani

      Mulle ärsyttävin on ehkä koko Mardsenin perhe, varsinkin se Siobhan on ärtsy.

      Ironista kylläkin, minulle ainakin mieluisin hahmo on juuri Debbie. Ehkä se että hän on Cainin ja Charityn tytär, on se "anteeksiantava" seikka, sillä Dinglet on musta muutenkin parhaita...

      Onhan se Debbie vähän raivostuttava välillä, mutta koska se on muuten niin suloinen niin ei väliä!

      • Debbie on ihan tyypillinen vaikeahko murkku.
        Ihan mukavaa, että on paljon erilaisia ihmisiä.
        ´Vaikka sit Mardsenin tapainen perhe.


    • Tykkään

      Bobista myös,koska se on niin rela,ja Vivistäkin,koska se taas on niin kaaho,tosin,hiukka ärsy kans.Dinglet on myös upeita!Eric on myös mun suosikki,vaikka kaikki muut sitä inhookin.Ja Marlonista tykkään myös,koska se on niin hermokimppu ihan koomisuuteen saakka.

      Mutta inhokkini on Stephanie,Trician mutsi.
      Kammo akka,ilkee ku mikä.Onneks joutuu vankilaan vielä tulevaisuudessa.Myös Andy on ällön nössö.

      • Debbie.D.

        Menin laittaa otsakkeet vääriin sarakkeisiin...yyh,mut tässä tää nyt on korjattuna.=)


    • Debbie.D.

      Charity ja Cain! Ne on musta tosi ykkösiä molemmat!Kumpikin sanoo sanottavansa.

      • kisuli

        musta eric on paras! ihanan äkäinen koko ajan. toivoisin vaan parempaa onnea ericin yrityksille!


    • Edna's dog

      Voisin vaikka vetästä nokkaan,ja se on tämä Marsedeinen sydänviallinen poika Ali. Hyi hitto että on ällö ja aivan kamalan rumakin jätkä vielä.Sais vaan sen sydärin ja jäis pois.Miks ne on niin ruman jätkän tohon rooliin ottaneetkin???????? Oikeen nuljaska tyyppibritti pahimmasta päästä.

    • Lolita1982

      Ashley on paras. Hänen vuokseen aloin Emmerdalea alun perinkin seurata.

      En osaa sanoa kuka on ärsyttävin... ehkä Robert, jotenkin suututtaa se, miten hän Andyä kohtelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe