MISSÄ AIOT VIETTÄÄ IÄISYYTESI?

Anonyymi

TAIVAASSA VAI HELVETISSÄ?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥱🥱🥱

    • Anonyymi

      Kuolrmaa ej ole, vieyän ikuis
      uutta elämässä.

    • Anonyymi

      Kuolemaa ei ole, vietän ikuisuutta elämässä.

      • Anonyymi

        Kuolema on. Yhtä lopullinen kaikilla. Elämä jatkuu vain jälkeläisissä.
        Ainutkertainen elämä on elettävä tässä ja nyt.


    • Anonyymi

      Jeesus on valmistanut taivaspaikan jokaiselle. Jätätkö omasi käyttämättä?

      • Anonyymi

        Toivon että jeesus järjestää minulle paikan mahdollisimman kaukaa ovesta. Olen arka vedolle.


      • Anonyymi

        Niinhän se sanoi mutta näytöt puuttuu. Luottotiedot on heikot.

        Taitaa pelata korttia veljensa pirun kanssa eikä rakennushommat kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sanoi mutta näytöt puuttuu. Luottotiedot on heikot.

        Taitaa pelata korttia veljensa pirun kanssa eikä rakennushommat kiinnosta

        Pehmosilla höpinöilläkö sinä rimpuilet elämäsi tärkeimmästä kysymyksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmosilla höpinöilläkö sinä rimpuilet elämäsi tärkeimmästä kysymyksestä?

        Melkoisen pehmeätä päätä tarvitaan, jos maksaa kirkollisveroa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että jeesus järjestää minulle paikan mahdollisimman kaukaa ovesta. Olen arka vedolle.

        siis olet mielestäsi menossa sitten lopuksi taivaaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis olet mielestäsi menossa sitten lopuksi taivaaseen?

        Perästä tulee kuulumaan.


    • Anonyymi

      Onneksi en tule viettämään persoonana iäisyyttä missään. Kun kuolen niin tietoisuuteni loppuu ja ruumiini menee takaisin luonnon kiertokulkuun.

      Tuohan olisi aivan hirveä kohtalo elää ikuisesti.

      • Anonyymi

        Se on niin, että emme tiedä, mitä kuoleman jälkeen.
        Jatkuuko elämä jollain henkisellä tasolla vai onko kaikki loppunut kuolemaan. Kieltämättä tuntuu sekin epämiellyttävälle, että pitäisi olla ikuisesti jossain. Ettei koskaan loppuisi. Ei mahdu ihmisjärkeen sellainen.
        Raamatun ristiinnaulitsemis -kertomus on minusta aivan hirveä. Vastenmielinen, kun suoraan sanon.Jotenkin hyväksyisin, jos se Jeesus olisi sitten oikeasti myös jäänyt tänne elämään, kun oli kerran kuolleistakin ylösnoussut. Olisi helpompi uskoa. Nyt sitä epäilee, jos tarina lie tottakaan. Jos oli vain tajuton ja karkasi sitten jonnekin Intiaan, kun tuli tajuihinsa. Tajusi, että tappaa ne hänet, jos hän vielä jatkaa esiintymistään Jumalan poikana.

        Anteeksi, mutta minä se vain epäilen niin kauan kun oikeita todisteita ei ole olemassa.

        Totuus kuolemasta kiinnostaa. Valitettavasti sitä ei tiedä kukaan.

        Itsellänikin on muutama erikoinen kokemus edesmenneistä omaisistani. Ne ovat todella erikoisia, mutta niistä vaikenen. Pelottaa, että hulluksi leimaisivat, jos kertoisin niistä, Mitä olen asiasta lukenut, niin tekee moni muukin. Vaikenee kokemuksistaan sen takia, että ei leimattaisi hulluksi. Sen hullun nimen kun saa itselleen liiankin helposti, jos vähänkin poikkeaa siitä, mitä ihmiset normaalisti ja yleensä tekevät ja ajattelevat.

        Kauhean hankala asia. Parempi olla miettimättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin, että emme tiedä, mitä kuoleman jälkeen.
        Jatkuuko elämä jollain henkisellä tasolla vai onko kaikki loppunut kuolemaan. Kieltämättä tuntuu sekin epämiellyttävälle, että pitäisi olla ikuisesti jossain. Ettei koskaan loppuisi. Ei mahdu ihmisjärkeen sellainen.
        Raamatun ristiinnaulitsemis -kertomus on minusta aivan hirveä. Vastenmielinen, kun suoraan sanon.Jotenkin hyväksyisin, jos se Jeesus olisi sitten oikeasti myös jäänyt tänne elämään, kun oli kerran kuolleistakin ylösnoussut. Olisi helpompi uskoa. Nyt sitä epäilee, jos tarina lie tottakaan. Jos oli vain tajuton ja karkasi sitten jonnekin Intiaan, kun tuli tajuihinsa. Tajusi, että tappaa ne hänet, jos hän vielä jatkaa esiintymistään Jumalan poikana.

        Anteeksi, mutta minä se vain epäilen niin kauan kun oikeita todisteita ei ole olemassa.

        Totuus kuolemasta kiinnostaa. Valitettavasti sitä ei tiedä kukaan.

        Itsellänikin on muutama erikoinen kokemus edesmenneistä omaisistani. Ne ovat todella erikoisia, mutta niistä vaikenen. Pelottaa, että hulluksi leimaisivat, jos kertoisin niistä, Mitä olen asiasta lukenut, niin tekee moni muukin. Vaikenee kokemuksistaan sen takia, että ei leimattaisi hulluksi. Sen hullun nimen kun saa itselleen liiankin helposti, jos vähänkin poikkeaa siitä, mitä ihmiset normaalisti ja yleensä tekevät ja ajattelevat.

        Kauhean hankala asia. Parempi olla miettimättä.

        Ei sinua kukaan hulluna pidä, ennen kun olet sanonut, miksi olet vakuuttunut.
        Minä tiedän kuolemaan päättyvän ja tässä perusteluni https://fi.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin, että emme tiedä, mitä kuoleman jälkeen.
        Jatkuuko elämä jollain henkisellä tasolla vai onko kaikki loppunut kuolemaan. Kieltämättä tuntuu sekin epämiellyttävälle, että pitäisi olla ikuisesti jossain. Ettei koskaan loppuisi. Ei mahdu ihmisjärkeen sellainen.
        Raamatun ristiinnaulitsemis -kertomus on minusta aivan hirveä. Vastenmielinen, kun suoraan sanon.Jotenkin hyväksyisin, jos se Jeesus olisi sitten oikeasti myös jäänyt tänne elämään, kun oli kerran kuolleistakin ylösnoussut. Olisi helpompi uskoa. Nyt sitä epäilee, jos tarina lie tottakaan. Jos oli vain tajuton ja karkasi sitten jonnekin Intiaan, kun tuli tajuihinsa. Tajusi, että tappaa ne hänet, jos hän vielä jatkaa esiintymistään Jumalan poikana.

        Anteeksi, mutta minä se vain epäilen niin kauan kun oikeita todisteita ei ole olemassa.

        Totuus kuolemasta kiinnostaa. Valitettavasti sitä ei tiedä kukaan.

        Itsellänikin on muutama erikoinen kokemus edesmenneistä omaisistani. Ne ovat todella erikoisia, mutta niistä vaikenen. Pelottaa, että hulluksi leimaisivat, jos kertoisin niistä, Mitä olen asiasta lukenut, niin tekee moni muukin. Vaikenee kokemuksistaan sen takia, että ei leimattaisi hulluksi. Sen hullun nimen kun saa itselleen liiankin helposti, jos vähänkin poikkeaa siitä, mitä ihmiset normaalisti ja yleensä tekevät ja ajattelevat.

        Kauhean hankala asia. Parempi olla miettimättä.

        Ikuisuus on toki ihmismielelle kutakuinkin mahdoton asia käsittää, mutta jos nyt mietit tätä materiaa niin sekään ei ikinä katoa ja lakkaa olemasta vaan muuttaa olomuotoaan. Tämäkään ei oikein meinaa tajuntaan mahtua, mutta miten se sitten muka syntyisi yhtäkkiä jostain tyhjästä ja myöhemmin katoaisi olemattomiin? Kenties sama pätee myös tietoisuuteemme, olemme olleet ja tulemme olemaan aina vaikka tavallaan hirvittävä ajatus sekin.


      • Anonyymi

        siis helvettiink?


    • Anonyymi

      Se viimeinen elämä on tässä.
      Elä se nyt äläkä höperehdi uskonasioita

      • Anonyymi

        jos ei ole uskoa, miksi höperöisi?minulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei ole uskoa, miksi höperöisi?minulla on

        Ulkona tuulee.


    • Anonyymi

      Ensin kummittelen vanhalla työmaalla kunnes siirryn muihin olioihin :)

    • Anonyymi

      Tuon -ja tämänpuoleisessa vuorotellen. Sitten joskus enempi tuonpuoleisessa ja vain omasta halusta tämänpuoleisessa
      Meniköhän kaaliin?

    • Anonyymi

      Elämäsi tärkein kysymys!

    • Anonyymi

      In heaven.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe