Tuntuu olevan tämän palstan kantava teema. Keksikää nyt jotain muuta.
Paskajutut
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
IDO-59 tässä hei.
Asetun kunnallisvaaliehdokkaaksi, numeroni on 59.
Muistakaa äänestää. 💩 - Anonyymi
Eniten mua kyrsii, että kotipaikkakunnallaan himokristty eläkeläismies sepittää palstalle kiihkeesti ja yksinomaan pieris/sontaviestejään.
Siinä näkee, missä "himokristitynkin" mieli voi parhaiten viihtyä; paskajutuissa.- Anonyymi
Ymmärrettävää, kun koko päivän ajattelee jeesusta niin meneehän siinä väkisinkin pää sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrettävää, kun koko päivän ajattelee jeesusta niin meneehän siinä väkisinkin pää sekaisin.
Haluisiksä raapii mun pebaa? Siitä ruparesorin vierestä heti?
- Anonyymi
Kovin tuntuu aihe aloittajaa kiinnostavan, kun noin tarkkaan on tavannut leperryksiä.
HiiHaa - Anonyymi
Mitäpä sitä näin vammakolla muuta hupia ois? Pieree, ja nauraa perään.
- Anonyymi
Peräännauru kannattaa aina ja PPPRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT kirsikaksi ilmaa pilaan!
- Anonyymi
PIERESKELKÖÖN ITSENSÄ KUOLIAAKSI SEKÄ HUKKUKOON SIIHEN ITSEENSÄ ULKOISESTI/SISÄISESTI!PÄÄSTÄISIIN TÄSTÄ RIESASTA JA ILMAKIN RAIKASTUU MUA EI NAURATA TÄLLAINEN PÄTKÄÄKÄÄN VAIN ALOITTAJAA ITSEÄÄN HUVITTAA!
Kateellisten vikinää. Ei aiheuta toimenpiteitä. Jatketaan, Salis.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165