Tuntuu olevan tämän palstan kantava teema. Keksikää nyt jotain muuta.
Paskajutut
9
174
Vastaukset
- Anonyymi
IDO-59 tässä hei.
Asetun kunnallisvaaliehdokkaaksi, numeroni on 59.
Muistakaa äänestää. 💩 - Anonyymi
Eniten mua kyrsii, että kotipaikkakunnallaan himokristty eläkeläismies sepittää palstalle kiihkeesti ja yksinomaan pieris/sontaviestejään.
Siinä näkee, missä "himokristitynkin" mieli voi parhaiten viihtyä; paskajutuissa.- Anonyymi
Ymmärrettävää, kun koko päivän ajattelee jeesusta niin meneehän siinä väkisinkin pää sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrettävää, kun koko päivän ajattelee jeesusta niin meneehän siinä väkisinkin pää sekaisin.
Haluisiksä raapii mun pebaa? Siitä ruparesorin vierestä heti?
- Anonyymi
Kovin tuntuu aihe aloittajaa kiinnostavan, kun noin tarkkaan on tavannut leperryksiä.
HiiHaa - Anonyymi
Mitäpä sitä näin vammakolla muuta hupia ois? Pieree, ja nauraa perään.
- Anonyymi
Peräännauru kannattaa aina ja PPPRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT kirsikaksi ilmaa pilaan!
- AnonyymiUUSI
PIERESKELKÖÖN ITSENSÄ KUOLIAAKSI SEKÄ HUKKUKOON SIIHEN ITSEENSÄ ULKOISESTI/SISÄISESTI!PÄÄSTÄISIIN TÄSTÄ RIESASTA JA ILMAKIN RAIKASTUU MUA EI NAURATA TÄLLAINEN PÄTKÄÄKÄÄN VAIN ALOITTAJAA ITSEÄÄN HUVITTAA!
Kateellisten vikinää. Ei aiheuta toimenpiteitä. Jatketaan, Salis.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753