Onko ihan tuore tapaus vai jo monta vuotta kestänyt?
Kuinka vanha ikävänne on?
73
897
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli ja meni.
- Anonyymi
Kuitenkin jäit tänne palstalle ihmettelemään? Kun tuli tavaksi, niinkö? Tuntuuko tyhjältä vai helpottavalta, kun ikävä meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin jäit tänne palstalle ihmettelemään? Kun tuli tavaksi, niinkö? Tuntuuko tyhjältä vai helpottavalta, kun ikävä meni?
Mikäs sua v*tuttaa ? Auringonpaiste vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oothan sinäkin jäänyt palstalle muita haukkumaan ja tavaksi on tullut näköjään.
Tuntuuko tyhjältä ja helpottavalta kun sai veetuilla vaikka mitään syytä ei ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Infernaali se taas omana itsenään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän kukaan voi aina olla näin pahalla päällä, mistä tuollainen katkeruus kumpuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sua v*tuttaa ? Auringonpaiste vai ?
Ei mikään. Päinvastoin. Ihana valo, aurinko ja kevättalvi. Ilo pulppuilee. Tulkitsit kysymykseni väärin. Älä sotke omia tunteitasi kysymykseen, kun sillä oli tarkoitus vain kysyä ei ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän kukaan voi aina olla näin pahalla päällä, mistä tuollainen katkeruus kumpuaa.
Etköhän itse ole se pahalla päällä oleva ja haluat muille levittää pahaa tuultasi? En ole sanonut, että oma ikäväni on ohi ja siksipä täällä kenties vielä palloilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään. Päinvastoin. Ihana valo, aurinko ja kevättalvi. Ilo pulppuilee. Tulkitsit kysymykseni väärin. Älä sotke omia tunteitasi kysymykseen, kun sillä oli tarkoitus vain kysyä ei ärsyttää.
Kysyäkkin voi niin monella tapaa. Enemmän tuosta veetuilun maku jäi tännekin päin
Sivusta myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän itse ole se pahalla päällä oleva ja haluat muille levittää pahaa tuultasi? En ole sanonut, että oma ikäväni on ohi ja siksipä täällä kenties vielä palloilen.
Hänhän ihmetteli sinun pahaa tuultasi eikä suinkaan levittänyt sitä mitenkään, älä vääristee asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymystäsi ei kyllöä voi tulkita väärin. oli ilkeyttä täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selityksen makua hei, >> jäit tänne palstalle ihmettelemään, kun tuli tavaksi, niinkö.
Täällä saa kukin ihmetellä ilman sinun ikäviä sanojasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän ihmetteli sinun pahaa tuultasi eikä suinkaan levittänyt sitä mitenkään, älä vääristee asioita.
Ei pidä tulkita asioita väärin ja luulla pahantuuliseksi sellaista, jota se ei ole.
Itse olette pahanilman lintuja, jotka haluatte vain huonoa ja pahaa tuulta muille. Menkää ulos liikkumaan ja nauttikaa elämästä, jotta ei tarvitse täällä ärtyillä syyttömille!
Teidän tarttis tehdä jotakin elämälle, jotta ei tarvitse täällä muille purkaa huonoja tuntojanne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymystäsi ei kyllöä voi tulkita väärin. oli ilkeyttä täynnä.
Itse olet paha ja ilkeä, se oikein haisee kirjoituksessasi. Siitä on onneksi mahdollisuus parantua. Käsittele huonoja tuntemuksiasi, käännä kielteinen positiiviseksi, niin näet asiat myönteisinä. Löydä itsestäsi iloinen puoli, niin alat heijastaa hyvää puolta itsestäsi! Anna ilon näkyä itsestäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selityksen makua hei, >> jäit tänne palstalle ihmettelemään, kun tuli tavaksi, niinkö.
Täällä saa kukin ihmetellä ilman sinun ikäviä sanojasi.Sehän on tosiasia, tänne jää moni kiikkiin ilman ikävääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kohteesi rikas, siksikö kerjäät? Et ole saamassa mitään.
- Anonyymi
Voi rakas, ihastukseni 17-vuotiaana jo olit.. Kaipaus :(
- Anonyymi
Just noin
- Anonyymi
Voiko ikävään kuin suruun jäädä liian pitkään, kun pitäisi jo unohtaa ja alkaa elää elämää uusin haastein?
- Anonyymi
Ole jo vaiti
- Anonyymi
Taitaa koskea tuo vaitiolo ainoastaan itseäsi ja irrationaalisia luulojasi, edes rysässä ei oteta samaa satuasi enää vastaan. Jopa ne on kyllästyneet, korkeintaan säälistä komppaavat kun eihän sulla muuta toimitettavaa ole.
- Anonyymi
Onhan tuota pitkästi yli kolme vuotta jo kestänyt...
- Anonyymi
Ihastuin 11/19 ja siitä asti pää ollut enemmän ja vähemmän sekaisin hänestä.
- Anonyymi
Pyhä Hilarius paaviksi ja arvata saa mitä sanoi Lisbeth...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Hilarius paaviksi ja arvata saa mitä sanoi Lisbeth...
Sitähän on aikaisin aloitettu. Lomautettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän on aikaisin aloitettu. Lomautettuna?
Helpottiko?
Jaxuhalit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottiko?
JaxuhalitNo ei kun et vastannut. Taisin taas astua pas.kaan kun sun kanssa lähdin juttusille. Ei hätää, pyyhin kengät ja tää on tässä. Mukavaa perjantaita vaan. Ihana kun on perjantai :)
- Anonyymi
Tuo on kyllä niitä aikoja, kun hänkin alkoi sekoittamaan päähäni. Nainen hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä niitä aikoja, kun hänkin alkoi sekoittamaan päähäni. Nainen hän on.
päätäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko sitä sekoittaa vähän lisää, ettei vaan ala selkenemään? Mielelläni sekoittaisin.
Kuulostaa tutulta. Samoihin aikoihin aloin kiinnittämään yhteen mieheen enemmän huomiota, ja pari kuukautta myöhemmin ihastuin. Sitten tuli kotona, ja itsellä vointi huononi -ei liity koronaan mitenkään, pakottaen mut jäämään kotiin ja neljän seinän sisälle. Huolimatta siitä että olen yrittänyt, en ole häntä pystynyt unohtamaan, vaikka emme näe kuin satunnaisesti.
Tsemppiä jaksamiseen. Kai tää tästä. Joskus.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Samoihin aikoihin aloin kiinnittämään yhteen mieheen enemmän huomiota, ja pari kuukautta myöhemmin ihastuin. Sitten tuli kotona, ja itsellä vointi huononi -ei liity koronaan mitenkään, pakottaen mut jäämään kotiin ja neljän seinän sisälle. Huolimatta siitä että olen yrittänyt, en ole häntä pystynyt unohtamaan, vaikka emme näe kuin satunnaisesti.
Tsemppiä jaksamiseen. Kai tää tästä. Joskus.Hupra.
Toista vuotta menossa.
- Anonyymi
Parisen vuotta ja tunne muuttunut matkan varrella. Ilosta, innosta ja oikeastaan elämäni onnellisimmista hetkistä ei ole jäljellä kuin raastava, tyhjä olotila joka ei mene pois.
- Anonyymi
Vetoketjut ovat poikkeuksellinen työkalu fysiikan lakien noudattamiseen, ja huipun näkeminen kärjessä ja tasapainossa sen kärjessä on aina kiehtovaa.
Jos nuoret eivät salli viettelemistä huipulla, se on vain heidän ongelmansa, se tarkoittaa, että hauskaa on kaikkea aikuisille; Ja kun aikuiset haluavat pitää hauskaa, he menevät aina isoksi - Anonyymi
Noin viikon verran <3
- Anonyymi
Melko tuore, noin puoli vuotta.
- Anonyymi
Kohta vuoden.
- Anonyymi
Ja vielä täälä?
4/2016 .. niin siitä on jo kauan
- Anonyymi
No niin on... juuri meinasin tähän ketjuun kommentoida, että viitisen vuotta siitä jo on... Ja vuoden verran ei ole ollut enää kuin suloisissa muistoissa. <3
Anonyymi kirjoitti:
No niin on... juuri meinasin tähän ketjuun kommentoida, että viitisen vuotta siitä jo on... Ja vuoden verran ei ole ollut enää kuin suloisissa muistoissa. <3
Surullista 😟 minulle, olen iloinen sinun puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta, voiko tämä olla totta, ikävöit tosiaan minua ja kaiken näiden vuosien aikana?
Mikset kertonut minulle mitään? Ei edes yhtään sen suuntaista vihjeitä, ei siis mitään!
Miten minä voisin tietää siitä mitään, Aku Ankka kirjoista?
Ja nyt minä olen menettänyt sinut!
- Anonyymi
Tuore, 1164 päivää. Kuin juuri eilen olisi.
- Anonyymi
Tuorepa tuore. 😉 Tuo osuu hyvin lähelle siihen hetkeen kuin tapasimme hänen kansa ekaa kertaa. En muista kyllä ihan tarkkaa päivää, mutta noilla main.
Kättelimme ja esittelimme itsemme. Hän teki vaikutuksen osaamisella ja katsekontaktin läsnäololla. Tunnistin hänet, koska hän oli käynyt pari kuukautta ennen sitä ammatillisessa some-kanavassa katsomassa. Tutustuimme kuitenkin vasta myöhemmin paremmin. Aaltopituus kolahti samantien, tunteille yritin pistää vastaan aluksi, koska olin silloin vielä suhteessa ja liian kiltti pettääkseni. Rakkaus kuitenkin tulee kaiken sovinnaisuuden läpi, sen voima on vaan niin suuri. Vaikka toivoa ei ole, se puskee edelleen pintaan.
- Anonyymi
13 vuotta
- Anonyymi
Ikäneito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäneito
Somalitaustainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somalitaustainen
Entinen tanssija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen tanssija
Sun ikävä on tuollainen? Ok.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Täälläkin 13 vuotta.Voisitko se olla sinä?Muistako meidän yhteisen kappaleen?Olin viettämässä tätini syntymäpäiviä ja lauloin ......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin 13 vuotta.Voisitko se olla sinä?Muistako meidän yhteisen kappaleen?Olin viettämässä tätini syntymäpäiviä ja lauloin ......
Ohi. Mun ikäväni kohde on yhä mun elämässä läsnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Mun ikäväni kohde on yhä mun elämässä läsnä
Kuinka paljon hän on läsnä siis kuinka tapaatte?
- Anonyymi
Aikuisiässä jo.
- Anonyymi
Ei ole vielä vanha, tämä talvena alkanut😟 Eikä tästä tämän enämpää tullut, vaikka halusin niin uskoa
- Anonyymi
Haudassa jo 👍🤗🥳
- Anonyymi
Kohta 9-10 vuotta
- Anonyymi
Toi oli mulle!😄 Ihqu oot!
- Anonyymi
Kestänyt on päiviä monta
onhan se jo tavatonta
aikaa kulunut jo viikkoja
enkä luule enää liikoja
mennyt on jo kuukausia
ei kuitenkaan vielä vuosikausia - Anonyymi
Olen kaivannut elämääni tosi kauan. Ehkä tämä tästä ja jossain vaiheessa joku selkeys löytyy.
- Anonyymi
Yhden beiben ikääne😋
- Anonyymi
2.5 vuotta se ollut rakkautta ja ihastusta 3 v ja voimakasta saman aaltopituuden kokemusta.
Mikäköhän tässä kokemuksessa, samalla lailla muotoiltuna, on sääntöjen vastaista? Onpa kummaa... Jonkun henkilökohtainen agenda takana? Miksi ihmeessä? - Anonyymi
Kauan on kestänyt, todella kauan, etenkin kuin ei ole voinut elää hänen rinnallaan. Mutta sen päätöksen teki hän.
Onhan matkalla ollut ne hyvätkin hetket, yhteiset hetket ❤️ Ja kaipaan kyllä hänen lähelleen . . .- Anonyymi
Ja tarvitsisin niitä yhteisiä hetkiä!
- Anonyymi
Miksi et ole voinut elää hänen kanssaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole voinut elää hänen kanssaan 🤔
Hän valitsi toisen. Ja toisen. Ja teki lapsensakin toisten kanssa. 😢
Eikä oma tilanteenikaan helppo ollut, mutta häntä silloin rakastin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän valitsi toisen. Ja toisen. Ja teki lapsensakin toisten kanssa. 😢
Eikä oma tilanteenikaan helppo ollut, mutta häntä silloin rakastin.Voi itku, joskus ne menee noin 😔
- Anonyymi
Ehkä vajaa vuosi.
- Anonyymi
Onhan tässä tätä jo pitempään tuumailtu, vähän sellaisessa pysähtyneessä tilassa, että ajantajukin hämärtynyt, Vuosissa mitataan kuitenki, jos kaikki episodit mukaanluetaan.
- Anonyymi
Kuulostaa erikoiselta. On/of suhde.. ?
- Anonyymi
En ikävöi ketään, mutta olen kiinnostunut yhdestä ja kohtaaminen tapahtui muutama viikko sitten ensimääisen kerran.
- Anonyymi
Joskus tulee mieleen ihminen jonka tunnen yli kolmenkymmenen vuoden takaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132