Voiko ahdasta hammasväliä hioa itse ja mistä löytyy välineitä siihen? Hammaslanka katkeilee ja ei mene kunnolla paikattujen hampaiden väliin ja tuntuu outoa tunnetta hampaissa. Voisiko johtua ahtaista hammasväleistä?
Ahtaan hammasvälin hionta?
Anonyymi
1
677
Vastaukset
- Anonyymi
Hammaslääkäri saattaa käyttää ohutta hiomanauhaa. Rautakaupan tuotteista leikattuna ei tule yhtä ohutta.
Välttämättä pelkkä hionta ei korjaa ongelmaa. Paikan muoto voi olla isomman korjauksen tarpeessa. Ideaali hammasvälin pinta on kupera. Optimaalinen muoto on vaikea saada aikaiseksi aina ja joka kerta kun paikataan.
Käytä päivittäiseen putsaukseen silikonista hammastikkuharjaa tai tuuheampaa hammasväliharjaa tai pujota oralb superfloss lanka väliin alakautta. Tai sitten käy hammaslääkärissä ja pyydä että yrittäisi tehdä välistä lankauskelpoisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611