Seiskassa kerrotaan Martinan palanneen Dubaista viikonloppuna. Maanantaina hän paparazzin ottamassa kuvassa kävelee kadulla, jossa todennäköisesti kulkee muitakin ihmisiä. Kohtuullista olisi edes käyttää maskia. Mutta säännöt ei koske kohujulkkiksia, kai.
Martinan ei tarvitse olla karanteenissa eikä käyttää madkia.
49
657
Vastaukset
- Anonyymi
...maskia
- Anonyymi
Säänöt ei koske häntä , viis muista , kunhan ostavat MUN maailman parhaita valmennuksia .
- Anonyymi
Hih.. hih.. mummeli mun, mun, mun, mun. Hyviä valmennuksia, vaikka sinua kuinka kitalakea kutittaa.. mielipide on mun mun, mun😂😂😂😂
- Anonyymi
Martina on raukka niin tyhmä , ettei ymmärrä, toivotaan, että Karma vierailisi hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on raukka niin tyhmä , ettei ymmärrä, toivotaan, että Karma vierailisi hänellä.
Käyttääkö joku maskia jos kävelee yksin kadulla eikä kohtaa ihmisiä kuin etäisyydeltä?
- Anonyymi
En tiennytkään et kadulla kävellessään pitää myös pitää maskia.Koska on tälläinen suositus tullut voimaan ?
- Anonyymi
Mistä lähtien maskia pitäisi pitää ulkona yksin liikuessa. En ole tälläisesta kuullut missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö joku maskia jos kävelee yksin kadulla eikä kohtaa ihmisiä kuin etäisyydeltä?
Moni ajaa helsingissä autolla maski naamalla,yksin siis😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei ole tyhmä. Etkä sinäkään osaa perustella välttämääsi.
- Anonyymi
Moikkelis, maski on ok mutta jos pitää turvaväliä niin sitä ei tarvita. Martina itse tekee riskiarvion ja päättä. Mä pidän välillä, välillä en jos menen vaikka aamupäivällä stokkalle ja siellä on vaan vähän ihmisiä niin en pidä.
- Anonyymi
Matkaajat joutuvat koronatesteihin mennen tullen pikaisesti.
- Anonyymi
Arvoisa Moikkelis: Minusta Martina ei ole hyvä eikä pätevä, kun hän arvioi riskejä. Eikä riskiarviointi koske ainoastaan koronaa.
Itse voisit kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen. - Anonyymi
Sehän ei voi tarttua sinusta muihin😉
Tuollatapaa kun on vastuuton niin korona leviää.
Jos on vähä ihmisiä niin voi olla ilman maskia,en oo tyhmempää tekosyytä kuullut.
- Anonyymi
Kukaan ei tunne jos on maski ja paparazzit eivät saa kuvia.
- Anonyymi
Ap ei ole äidinkielenopettaja.
- Anonyymi
Moikkeis ei vieläkään osaa kirjoittaa Kaivaria isolla K:lla. Hän ei ole keskenjääneessä peruskoulussa erisnimien ja yleisnimien eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikkeis ei vieläkään osaa kirjoittaa Kaivaria isolla K:lla. Hän ei ole keskenjääneessä peruskoulussa erisnimien ja yleisnimien eroa.
Moikkelis käyttää sanoja hi hi, lurps, maiskis, tirsk. Miten voi olettaa, että hän olisi aikuinen, koulutettu henkilö. Tekstit ovat täynnä alkeellisia kirjoitusvirheitä.
Tai sitten joku trollaa, ei kukaan voi olla noin tyhmä. Voihan hän toki olla todellinen M-fani.
- Anonyymi
Että oikein otti paparazzi kuvan Martasta, kun käveli kadulla jossa TODENNÄKÖISESTI muitakin ihmisiä liikkuu ja sait siitä aloituksen väsättyä... hmmm, olet sinä tähti 🌟 ihmettelee madki
- Anonyymi
Onko sinne Helsinkiin tullut maskipakko?
- Anonyymi
Moikkelis, mitään maskipakkoa ei ole eli se on vaan suositus. Jokainen itse arvioi kannattaako käyttää. Turvaväli on riittävä.
- Anonyymi
Maskin käyttö voisi edistää miehen saantia.
- Anonyymi
SOFIA MAINITTU MARTINA-KETJUSSA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä en ymmärrä miksi ulkona pitäisi pitää maskia! Ei tuossa kuvassa näy ketään lähelläkään .
- Anonyymi
Eikö dubai ole se paikka missä maksulliset seuralaiset ravaavat?
- Anonyymi
Onko siellä Dubaissa jokin huumerinki, kun siellä juoksevat Martina, Sofia, Stefu sama koskee Espanjaa kun siellä nämä samat hengaavat ja matkustavat tuon tuosta. Karalahdet myös ja siellähän oli myös Ranta-aho joka diilasi huumeita ja sai olla vapaana.
Tuleeko nämä heidän saantonsa huumekaupalla vai mistä on kyse, nyt Martinakin hankki hienon auton vai saiko hän sen tauluvarkaalta ns. huomenlahjana ja panoistaan .
Missä Martinan lapset ovat kun äiti luuskaa maailmalla, kuka heitä kun Stefukaan ei tunnu hoitavan tytärtään, vai kenen lapsi hän on?
Poliisi ja viranhaltijat voisivat tutkia asioita tarkemmin onko kyseessä ns. rikollista toimintaa?
Myös vastuuseen nämä bilettäjät ja matkaajat, jotka levittävät viruksia ja tuovat suomeen ns. muuntoviruksia tuon tuosta. Vastuu asiassa sekä matkustuskielto.- Anonyymi
Sulla äo alle 85. Oletko oikeasti tyhmä vai leikitkö trollia?
Oletko oikeasti noin pihalla, et käsitä leasing autoa.
Ymmärrätkö, lapset voi olla vaikka isovanhemmillaan.
Onko sulla mitään fiksua kommentoitavaa näihin ketjuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla äo alle 85. Oletko oikeasti tyhmä vai leikitkö trollia?
Oletko oikeasti noin pihalla, et käsitä leasing autoa.
Ymmärrätkö, lapset voi olla vaikka isovanhemmillaan.
Onko sulla mitään fiksua kommentoitavaa näihin ketjuihin.Aika liiottelua kun vedit tuon äo:n 85 asti😄 Taitaa olla paljonkin alle 50 teksteistä päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika liiottelua kun vedit tuon äo:n 85 asti😄 Taitaa olla paljonkin alle 50 teksteistä päätellen.
Mä yritin sanoa sillee fiksusti.
- Anonyymi
Martinan yritys tekee hyvää tulosta ja Martina nostaa itselleen hyvää palkkaa. Tietenkin hänellä on varaa ajaa hyvällä autolla ja matkustella. Martinasta ja varallisuudestaan ei siis tarvitse olla millään tasolla huolissaan. Sofia onkin sitten toinen juttu. Työtön ja varaton ja ostaa vimmatusti kalliita tuotteita. Siinä on yhtälö mikä ei kestä päivänvaloa ja mitä varmasti tullaan vielä selvittämään muidenkin kuin palstalaisten taholta.
- Anonyymi
Toivottavasti nämä Helsingissä ilman maksia kokoontuneet nyt saadaan vastuuseen mahdollisimman pian.
Ilmoitelkaa jos tuttuja kasvoja, kaikki tulee ilmoittaa poliisille, koska hiestä tehdään rikosilmoitus.
Nämä henkilöt on saatava vastuuseen ja levittämistään viruksista Helsingissä.
Sekä heidät tulee asettaa korvauksiin yms vastuisiin.- Anonyymi
Näin aamulenkillä vastaantulijan ilman maskia,pitää varmaan haastaa käräjille ja aloittaa julkisen solvaamisen kun oli ILMAN maskia yksinään kulkemassa.
Meinasin siinä alkaa vaatimaan roviolle poltettavaksi.
- Anonyymi
Heissan, mitään maskipakkoa ei ole ja on jokaisen henkilökohtainen asia käyttääkö maskia vai ei. Jos on vaikka flunssa niin ei voi käyttää. Martina on aina vastuuntuntoisesti pitänyt turvaväliä ja se riittää. Itse en käytä maskia kun olen paljon ulkona ja urheilen. Siinä hommassa maski on ikävästi tiellä.
- Anonyymi
Älykästä. Kun on flunssa, niin en käytä maskia... Ei kun pärskimään vaan ja ihmiset kiittää.
- Anonyymi
Omalle kohdalle ei ole vielä osunut mitään vakavaa. Jotkut ihmiset oppii vain kantapään kautta.
- Anonyymi
Eiköhän Martina kohta lähde taas espanjan leiriä vetämään.... Hahhhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Martina kohta lähde taas espanjan leiriä vetämään.... Hahhhaa
Nannan kanssa riidat sovittu?
- Anonyymi
Heissan, viime vuonna sosiaali- ja terveysministeriö teetti tutkimuksen jonka mukaan maski ei juurikaan suojaa viruksilta ja voi olla jopa haitallinen. Nyt vaan turhaan paasataan maski maski maski, vaikka se on vaan turhake jos pitää turvavälin. Martina on asian fiksuna naisena oivaltanut ja minä myös. Toki toopet saa pitää maskia vaikka olisivat kaukana muista ihmisistä mutta se ei ole pakko.
- Anonyymi
Joo, madski on huono juttu.
- Anonyymi
Hän joutuu poliisi karanteeniin joka on kova sillä hänen nuoluminen Ei auta, olte tuomittu
- Anonyymi
Montako joit?
- Anonyymi
Mä olen tosi tunnollinen maskien ja turvävälien pitäjä, mutta en mä maskia laita, kun kävelen kadulla tai olen matkalla kodista autolle (kadulla). Kadulla voi hyvin pitää välejä, kun meneillään ei ole mitään massatapahtumaa. Sisällä julkisissa tilanteissa maskit tietenkin on käytössä. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta mietittävää, mitään mihin keskittyä omassa elämässä ?
- Anonyymi
Maski tosiaan on aika usein turha. Sitä käyttää eniten hysteerikot ja hermoheikot. Vahvat ihmiset selviävät tästäkin kuivin jaloin ja Martina on yksi heistä. Sellaisen neuvon annan että julkisia liikennevälineitä ei kannata käyttää vaan kannattaa matkustaa omalla autolla.
- Anonyymi
Ja mielummin kalliilla mersulla keskustassa 😆
- Anonyymi
Martina tekee mitä haluaa ei suositukset koske häntä. Tietääkö edes mikä on korona?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467