Olipa kerran

Anonyymi

Kaksi niin samanlaista ihmistä, minkä vuoksi mikään ei koskaan edennyt. Arvoitukseksi jäi ajatukset ehkä rakkaustarina yksi suurimmista 🧐 mutta elämä jatkuu.. Kohti uusia seikkailuja, tuleeko koskaan yhtä suurta tunnetta, sitä emme tiedä! Rakastan sinua!

45

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et voi rakastaa jos mikään
      Ei edenny kauloihastusta pidemmälle

      Rakastuit haavekuviisi

      • Anonyymi

        Miks lähti poistoon? Jatkan ei ole Kaukoihastus...


      • Anonyymi

        Niinpä. Ihastua voi silloin tällöin, mutta vielä ei ole ollut tarvetta ruveta tutustumaan keneenkään. Aika näyttää löytyykö ihminen johon ensin ihastuu ja kun seurustellaan ja oppii tuntemaan hänet niin rakastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ihastua voi silloin tällöin, mutta vielä ei ole ollut tarvetta ruveta tutustumaan keneenkään. Aika näyttää löytyykö ihminen johon ensin ihastuu ja kun seurustellaan ja oppii tuntemaan hänet niin rakastuu.

        Tuon kun ensin seurustellaan ja sitten vasta rakkaus syntyy, ei ole samanaikaista suurta rakkautta kuin silloin kun tunne syvä, pysyvä ja järjettömän suuri rakkaus.

        Tuo ihastuksesta alkava ja seurustelusta rakkaudeksi kypsyvä rakkaus, alkaa kun pari on lähekkäin, halaa, suutelee ja rakastelee. Kun nuo neljä jää vähemmälle, häviää tuon laatuinen. rakkaus myös aika helposti... En tiedä kuinka paljon se on läheisyyshormoneja ja ihastusta, ja kuinka paljon oikeaa rakkautta,

        Kun on kokenut suuren rakkauden, tietää että se on täysin eri maata. Silloin pikkuasiat ei ole este, eikä tunteisiin tarvita edes seksiä, vaikka intohimo kuuluu tietysti suureen rakkauteen myös luonnollisena osana. Suuri rakkaus on useimmiten joka suhteessa tasapainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kun ensin seurustellaan ja sitten vasta rakkaus syntyy, ei ole samanaikaista suurta rakkautta kuin silloin kun tunne syvä, pysyvä ja järjettömän suuri rakkaus.

        Tuo ihastuksesta alkava ja seurustelusta rakkaudeksi kypsyvä rakkaus, alkaa kun pari on lähekkäin, halaa, suutelee ja rakastelee. Kun nuo neljä jää vähemmälle, häviää tuon laatuinen. rakkaus myös aika helposti... En tiedä kuinka paljon se on läheisyyshormoneja ja ihastusta, ja kuinka paljon oikeaa rakkautta,

        Kun on kokenut suuren rakkauden, tietää että se on täysin eri maata. Silloin pikkuasiat ei ole este, eikä tunteisiin tarvita edes seksiä, vaikka intohimo kuuluu tietysti suureen rakkauteen myös luonnollisena osana. Suuri rakkaus on useimmiten joka suhteessa tasapainoinen.

        Hienosti kirjoitettu! Näin kasvaa ja syntyy joukkue, eli pelaaja siirtyy esim. jääkiekossa seurasta, uuteen seuraan. Eli suhde joukkue kavereihin syntyy pelien myötä, ja katoaa pelien loputtua. Rakkaus ei kypsy, mutta noilla neljällä asialla on taipumus yhdistää, kuin voitto, oikeassa paikassa. Ja häviö putkessa ei halailla.


    • Anonyymi

      Älä heitä "mulla on jo mies" korttia. Tappaa usein kiinnostuksen nopeaan.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta, mutta jos rakkaus on aitoa, sekään ei ikävä kyllä tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta, mutta jos rakkaus on aitoa, sekään ei ikävä kyllä tapa.

        Kumpi on pahempi:
        1) Kohtaa suuren rakkauden, on valmis heti treffeille ja pettää heti kun tulee tilaisuus. Mitäs jos sama tapahtuu uudestaan jonkun toisen kanssa? Mitäs jos ihastusta luulisi rakkaudeksi, vain koska on niin vailla (huono suhde).
        2) Kohtaa suuren rakkauden, sanoo tai osoittaa ettei voi koska on varattu, ei petä. Eroaa ensin ja toivoo, että toinen olisi vielä kiinnostunut.

        Paras olisi tietysti, että jompi kumpi osaisi kertoa tunteensa, tehdä aloitteen ja asiasta päästäisiin keskustelemaan avoimesti. Se ei kuitenkaan ole kovin helppoa ja todennäköistäkään.

        Jos tunne on syvä, ei odottaminen kaada sitä. Kun tiedät, että on kyse kerran tai kaksi kertaa elämästä tapahtuvasta asiasta m, ei vuosi tai kaksi merkitse mitään.


    • Anonyymi

      Kuin myös rakastan sinua. Olet kaikkeni , olet ilma jota hengitän. Olen sun jos vain tahdot niin.

      • Anonyymi

        Ketään ei voi tuosta noin vaan ottaa, jos ei ole edes saatavilla. Sinunkin on asian hyväksi jotain tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei voi tuosta noin vaan ottaa, jos ei ole edes saatavilla. Sinunkin on asian hyväksi jotain tehtävä.

        Miksi kukaan tekisi mitään ihmisen eteen joka "ei ole saatavilla", mitä ikinä tarkoittaakaan.


    • Anonyymi

      Surullista, että ei uskalleta ottaa askeltakaan vastaan, vaan tyydytään vain siihen, joka on tarpeeksi röyhkeä vonkaamaan.

      Tosi rakkaus ei ole harvinaista, se ei vain pääse kukoistamaan.

      • Anonyymi

        Otetaan aina se askel taaksepäin, niin monta kertaa ettei toinen ei enää usakalla mitään tehdä.


      • Jotkut voi olla tyytymättäkin!


    • Anonyymi

      Se voi olla tarina, jonka saa kirjoittaa joskus elävässä elämässä loppuun tai sitten elää mielikuvissa 😍

      • Anonyymi

        Narinax jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narinax jäi.

        Sehän ikävää.


    • Anonyymi

      Heräsinpä tuossa juuri syystä väsyttyä👻

    • Anonyymi

      Digitaalista jatkoa iltaan.

    • Anonyymi

      Ei jää arvoitukseksi. Keksimme keinon.

    • Anonyymi

      Eikö tämä "olipa kerran" ole ollut jo monta kertaa täällä? Tuskin on saman aloittajan.

      • Anonyymi

        Ei ole sama... En ole ap ja olen itse tehnyt kaksi tietääkseni ensimmäistä (tai sitten en vaan ole lukenut vielä aiempia). Tämä oli ainakin neljäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama... En ole ap ja olen itse tehnyt kaksi tietääkseni ensimmäistä (tai sitten en vaan ole lukenut vielä aiempia). Tämä oli ainakin neljäs.

        BTW: jos se kenelle kirjoitan olisi arvannut minut niiden ekojen taustalla.... ainakin tämä aloitus, jostain syystä minua on useamman viestin verran koskettanut. Sattumaa vai...


    • Anonyymi

      Jos olisit hän, olen ajatellut samoin, että olemme kumpikin ujoja ja arkoja. Mitään lähentymistä ei tapahdu.
      Jos olisit hän, tietäisit puhelinnumeroni. Minäkin tiedän sinun, mutta en voi soittaa. Tiedät syyn.
      Jos olisit hän, pyytäisin sinua soittamaan. Jos koet, että haluaisit, mutta et vain saa sitä tehtyä.
      Rakastan sinua ja kaipaan todella. Yli vuosi on jo mennyt siitä kun nähtiin. Tämä anonyymiys on yhtä piinaa. Olemme jo sen ikäisiä, että emme voi heittää vuosia noin vaan menemään. Jos haluat. voin antaa tuntomerkin, josta ei voi erehtyä.

      • Anonyymi

        No, heitäppä tänne het niin saadaan asiat rullaamaan vähitellen


      • Anonyymi

        En tiedä, mutta sä tiedät mun.


      • Anonyymi

        Haluaisin kyllä selvittää, mitä tämä on molemmin puolin, mutta siihen ei vaan tule tilaisuutta. Se vaatisi tapaamisen, puhelu ei riitä. Jos tämä olisi vain ihastusta, se olisi jo mennyt ohi tässä ajassa. Pelkään liikaa ja ehkä sinäkin, mutta haaveilen silti yhteisistä hetkistä, ne ovat antaneet jo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kyllä selvittää, mitä tämä on molemmin puolin, mutta siihen ei vaan tule tilaisuutta. Se vaatisi tapaamisen, puhelu ei riitä. Jos tämä olisi vain ihastusta, se olisi jo mennyt ohi tässä ajassa. Pelkään liikaa ja ehkä sinäkin, mutta haaveilen silti yhteisistä hetkistä, ne ovat antaneet jo paljon.

        Olen samaa mieltä tapaamisesta, mutta miten siitä muuten sovittaisi, ellei puhelimella.
        Ei ole mennyt ohi, vaikka aikaa on mennyt paljon.
        Haaveilen myös yhteisistä hetkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tapaamisesta, mutta miten siitä muuten sovittaisi, ellei puhelimella.
        Ei ole mennyt ohi, vaikka aikaa on mennyt paljon.
        Haaveilen myös yhteisistä hetkistä.

        Puhelimella tai viestillä. Joitakin tilaisuuksia on ollut, mutta et ole tarttunut niihin. Siksi luulen, ettei tämä ole sinulle yhtä tärkeää kuin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella tai viestillä. Joitakin tilaisuuksia on ollut, mutta et ole tarttunut niihin. Siksi luulen, ettei tämä ole sinulle yhtä tärkeää kuin minulle.

        Anna rehellinen tunniste nyt, niin päästään eteenpäin tässä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna rehellinen tunniste nyt, niin päästään eteenpäin tässä👍

        Sinunhan se piti antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella tai viestillä. Joitakin tilaisuuksia on ollut, mutta et ole tarttunut niihin. Siksi luulen, ettei tämä ole sinulle yhtä tärkeää kuin minulle.

        Jos tarkoitat näitä anonyymejä viestejä, niin eihän kukaan oikeasti voi olla varma kenelle nämä ovat. Puhelinviestejä tai sähköpostia en ole saanut. Siis en taida olla oikea henkilö.

        Erittäin tärkeää tämä on kyllä minulle. Haluaisin jo oikeaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan se piti antaa.

        Olen nainen joka odottaa tunnisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat näitä anonyymejä viestejä, niin eihän kukaan oikeasti voi olla varma kenelle nämä ovat. Puhelinviestejä tai sähköpostia en ole saanut. Siis en taida olla oikea henkilö.

        Erittäin tärkeää tämä on kyllä minulle. Haluaisin jo oikeaa yhteyttä.

        Et ole oikea, näitä viestejä täällä ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella tai viestillä. Joitakin tilaisuuksia on ollut, mutta et ole tarttunut niihin. Siksi luulen, ettei tämä ole sinulle yhtä tärkeää kuin minulle.

        Oletko itse tarttunut tilaisuuksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse tarttunut tilaisuuksiin?

        Sanoisin olevani se aloitteellisempi, vaikka toivoisin sitä myös häneltä lisää.


      • Anonyymi

        Tässä täsmää kaikki muu paitsi en tiedä henk. koht numeroasi.
        En tällaisia selvittele, vaan oletan toisen sen antavan, mikäli haluaa yhteyksiä minuun.
        Voisitko antaa sen tunnisteen, niin saisin varmuuden asiaan?
        Mulla on kova ikävä eikä näkemättömyys vähennä sitä.
        Olisi hyvin tärkeää saada lähentyminen aikaiseksi, koska en jaksa enää uskoa tämän asian edistymiseen.
        Jos rakastat mua, niin soitat tai laitat viestiä, ihan mitä vaan, kunhan saadaan yhteys.
        Sä voit sen tehdä on mitä tahansa esteitä.
        Otan sut vastaan tällä puolella lämmöllä- rakkaudella♥️♥️♥️♥️
        Olisitpa hän😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä täsmää kaikki muu paitsi en tiedä henk. koht numeroasi.
        En tällaisia selvittele, vaan oletan toisen sen antavan, mikäli haluaa yhteyksiä minuun.
        Voisitko antaa sen tunnisteen, niin saisin varmuuden asiaan?
        Mulla on kova ikävä eikä näkemättömyys vähennä sitä.
        Olisi hyvin tärkeää saada lähentyminen aikaiseksi, koska en jaksa enää uskoa tämän asian edistymiseen.
        Jos rakastat mua, niin soitat tai laitat viestiä, ihan mitä vaan, kunhan saadaan yhteys.
        Sä voit sen tehdä on mitä tahansa esteitä.
        Otan sut vastaan tällä puolella lämmöllä- rakkaudella♥️♥️♥️♥️
        Olisitpa hän😌

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta hän tietää kyllä numeroni.


    • Anonyymi

      Ei tuo ole rakkautta. Antaa periksi yrittämättä.

    • Anonyymi

      Aika pitkään sinä ap jaksat tässäkin roikkua luovuttajaksi. En usko sanaakaan mitä kirjoitat. Tiedän teidät uhoojat.

    • Anonyymi

      Kerro miten olette samanlaisia? Pelkään, että olet hän jota en voi unohtaa ikinä, suurin Rakkauteni..

      • Anonyymi

        Oletko elänyt

        Oletko rakastanut


    • Anonyymi

      Vaikka nää vuodet on ollu kamalia, voin edes lohduttautua sillä, ettei mussa oo mitään samaa kuin siinä miehessä.

      • Anonyymi

        Mitä teissä on erilaista?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe