Hallitus taas palaveerannut koko päivän ja mitään ei taas saatu aikaan.
Naurettavaa. Edes ravintoloitsijat ei tiedä aukeaako ne kohta uudelleen! Eikä työntekijöillekään saada tietoa, kun nämä vässykät ei saa päätöksiä.
Viimeistään hoono soomi ministeri torppaa kaikki ehdotukset neljän prosentin kannatuksella!
Ei taaskaan mitään aikaan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mita tama tarkoittaa?
Viikko vatkataan taas.
Maskipakon valvonta ei lisää poliisin kustannuksia kuten Ohisalo taas kerran väärin väittää.
Ei poliisi turvavöiden käyttöäkään erikseen valvo vaan muun valvonnan yhteydessä.- Anonyymi
Ohisalo tätä maskipakkoa ajaa kiihkolla.
Turvavyön valvonta ja maskipakon käyttö ovat eri asia.
Onko joku kuullut valtavasta määrästä soittoja poliisille siitä, että näki jonkun ajavan ilman turvavyötä.
Jos heille, jotka eivät voi käyttää maskia annetaan pakon jälkeenkin mahdollisuus hoitaa kauppa- ja muut välttämättömät asiat, niin luulen ilmmoituksia satelevan runsaasti.
Itse en ole vieiä hankkinut tälläistä todistusta lääkäriltä, koska en luullut sen tulevan tarpeelliseksi.
Se johtuu siitä että
Sanna on hyväuskoisten hölmöjen asialla.
Sanna on ravintoloiden pitäjien asialla.
Sanna on ulkoilua rajoittavien asialla.
Sanna on maskeja käyttävien asialla.
Sanna on maskeista kieltäytyvien asialla.
Sanna on rokotuskriitikoiden asialla.
Sanna on rokotuksen ottajien asialla.
JNE- Anonyymi
Marinin hallitus on saanut paljon aikaan velkaa, ei mitään muuta. Oikea huuhaa hallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin hallitus on saanut paljon aikaan velkaa, ei mitään muuta. Oikea huuhaa hallitus.
Ei ole saanut tänäänkään päätöksiä liikkumisrajoituksista vaikka koko päivä on Säätytalolla istuttu. Kuluuhan se aika riitelemälläkin, etenkin kun siitä saa saman palkan kuin päätöksien teosta. Jos esimerkiksi teollisuustyöntekijä jättäisi yhtä paljon töitä tekemättä kuin hallitus tai olisi vaan tekevinään töitä ilman tulosta, hänet erotettaisiin välittömästi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole saanut tänäänkään päätöksiä liikkumisrajoituksista vaikka koko päivä on Säätytalolla istuttu. Kuluuhan se aika riitelemälläkin, etenkin kun siitä saa saman palkan kuin päätöksien teosta. Jos esimerkiksi teollisuustyöntekijä jättäisi yhtä paljon töitä tekemättä kuin hallitus tai olisi vaan tekevinään töitä ilman tulosta, hänet erotettaisiin välittömästi.
Marin onkin robotti, jota ollaan vielä säätämässä seuraavaan esitykseen. Siksi se kestää niin kauan ja siksi Marin ei osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273010Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742785Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2241478
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21067Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961