palvelua 2021 Suomessa.

Anonyymi

ikinä enen en ole tälläisiin kirjoittanut, mutta nyt olen saanut niin törkeä palvelua , että rohkaistuin. Siskoni ajoi vaimoni autolla la 13.3. omalla kerrostalon parkkialueella, ja parkkiruudusta lähti auto liikkeelle, joka ei huomannut siskoani. autot ottivat yhteen ja vaimoni autoon tuli lievä keula vaurio. vahinkoja sattuu. ei siinä mitään. vastapuoli myösin että viha hänen ja hänellä op-pohjolassa vakuutukset. ALOIN maanantaina 15.3 hoitaa asiaa, soitin yli 2 tunnin ajan op- pohjalan vahinkopuhelimeen, pimpeli pompeli soi, ei vastausta. jätin myös soittopyynön. iltapäivällä aloi soitella uudestaam, ei vastausta, pimpeli pompeli soi,,,,menin heidän Salon konttori kyselemään, että miten toimitaan. erittäin tympeä nainne kertoi et hoida puhelimessa. yritin kertoa että , että olen lukuisia kertoja yrittänyt soittaa, mutta yhteyttä ei saa. sitten Ma iltanan n. 19.00 pohjolasta soitettiin. ottivat ylös asioita jne. sain ohjeet miten toimia. annoin myös OMAN puh numeron. koska minä hoidan meillä autoasiat. sitten muutaman päivän päästä vaimoni puhelimeen tuli viesti, et meidän pitää tehdä vahinkoilmoitus. , vaimoni vastasi viestiin, että me ollaa "kärsijä" puoli ja meilla ei vakuutuksia pohjolassa. sitten viime viikonlopulla pohjolasta tuli kirje , että vahingosta pitää antaa lisä selvitys. ja osoite oli OP.fi ei muuta. annoin tuon selvitys pyyntö lapun siskolleni, että kun hän ajoin, niin hän voi tehdä ilmoituksen, että asiat tulevat kerralla oikein. siskoni teki eilen yli 2 tuntia töitä ja joutui 2 kertaa soittamaan pohjolan palvelu numerroon, että pystyi tun lisä selvityksen tekee. MINUSTA ON ERITTÄIN KOHTUUTONTA ETTÄ KÄRSIJÄ PUOLI JOUTUU TEKEE 5 tuntia töitä ja lukuisia puhelin soittoja, asiassa mikä muissa yhtiöissä pystyy tekee netissä noin 5 min. no ajattelin että laitan palautetta OP- Pohjolan sivuille. kirjoitin n. 2500 merkkisen viestin ja kerroin kuinka hienosti he hoitavat. ja lähetin viesti- ni tuli viesti että palvelussa häiriö viestiä ei voida vastaan ottaa!!!!!!!
HIENO OP POHJOLA TEILLÄ PALVELUSSA HIEMAN KEHITTÄMISTÄ

terveisin JV SALO

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 123
        3069
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        88
        2813
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2208
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        21
        1776
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1668
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1509
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        17
        1479
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1427
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1387
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        80
        1320
      Aihe