Pitkä tukka?

ylimääräine x-kromosomi

Minkä takia kaikilla hevijätkillä on pitkät tukat?

23

2987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutri

      Kukas sellaista on väittänyt että on pitkä tukka?
      Onkos Metallican pojila pitkät fledat??

      Siis mua ihmetyttää aina tälläiset ihme pelle kysymykset,voi helevata eikö ole muuta mietittävää..

    • Russell

      Pitkästä tukasta yksinkertaisesti erottaa ihmisen joka ei ole muotivirtausten vietävänä. Nykyään kun metalli on taas muodikasta, löytyy näitä "mä oon niinQ aina ollu hevari" -ihmisiä vähän sieltä ja täältä. Tuskassakin on joka vuosi enemmän väkeä kuin aiemmin, ja kaikki selittävät että on ainakin yhdeksäs kerta kun tuskassa käy. Pitkästä tukasta erotat ihmisen jota tietynlainen musiikki on kiinnostanut jo pidemmän aikaa. Jos sillä nyt mitään merkitystä on.

    • JKK

      Pitkä tukka on paras syy olla menemättä armeijaan.. naisetkin tukee sua "miten lutunen letti".

      • tukka

        kyllä se tukka takasin kasvaa, vaikka välissä intin käviskin. Se on kyllä totta, että tytöt tykkä pitkistä hiuksista. Ainakin sellaiset tytöt joiden kanssa minä liikun.


      • fake_plastic_girl
        tukka kirjoitti:

        kyllä se tukka takasin kasvaa, vaikka välissä intin käviskin. Se on kyllä totta, että tytöt tykkä pitkistä hiuksista. Ainakin sellaiset tytöt joiden kanssa minä liikun.

        ... nau...
        Pitkä tukka ON oi niin nami nami nami....
        purrrrrrrrr.....

        ja sit viel pukijnparta.... hrrrrrrrrr....
        namnamnam....




        purrrr....


      • JKK
        fake_plastic_girl kirjoitti:

        ... nau...
        Pitkä tukka ON oi niin nami nami nami....
        purrrrrrrrr.....

        ja sit viel pukijnparta.... hrrrrrrrrr....
        namnamnam....




        purrrr....

        Uskaltaisin väittää että naiset pitävät keskimäärin miehiä joilla on noin samanpituiset hiukset kuin heillä "tavista" houkuttelevampana.. olenkin miettinyt että ollaanko tässä taas tossuttamassa miestä naisellisempaan suuntaan, kun jos taas miehellä on lyhyet hiukset hänen pitää pukeutua ja käyttäytyäkin hieman feminiinisti ollakseen jokseenkin potentiaalista "poikaystävä ainesta" herkkä, tunteellinen lista on pitkä..


      • fake_plastic_girl
        JKK kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää että naiset pitävät keskimäärin miehiä joilla on noin samanpituiset hiukset kuin heillä "tavista" houkuttelevampana.. olenkin miettinyt että ollaanko tässä taas tossuttamassa miestä naisellisempaan suuntaan, kun jos taas miehellä on lyhyet hiukset hänen pitää pukeutua ja käyttäytyäkin hieman feminiinisti ollakseen jokseenkin potentiaalista "poikaystävä ainesta" herkkä, tunteellinen lista on pitkä..

        ... että naiset pitää pitkästä tukasta "naisellisuuden" takia...
        Tai niin ei ole ainakaan minun ja tuttujen kohdalla... siinä viehettää, miten sen nyt sanoisi... se tekee kantajastaan niin "pahan"...
        Tavallaan pelottavan näkösen mikä on sitten joidenkin kohdalla sytyke...
        Vaikka se että alkaa seurustella jonku pitkäletin körilään kanssa ja sitten kun on aikansa seurustellu ja "ego" alkaa hävitä kaksin, mikään ei ole ihanempaa kun "paha" mies pistää pään polville ja "hempeilee"... äh...
        No, ymmärrät varmaan pointin... Pitkä letti on "salaperäinen" tai jotaa o.o...

        Mua kyllä vituttaa tä homomuoti, että miesten pitäisi olla trendikkäitä ja "kauniita"...
        Mies on parhaimmillaan kun sillä on vähän kaljamahaa ja huonot tavat, miehen pitää olla mies isolla M:ällä... Ja tietenki kuitenkin järkevä ja osaa olla kaksin sitten sellanen hellä ja kiva ja tarjois välillä apua ja tekis sängyssä muutakin kuin rynkyttää ja ei saa raivokohtauksia kännissä ja ei siedä huumeita ja ei tappele joka vkl. syystä että toi käveli väärällä puolella katua..

        Et sellanen on kunnon Mies x)

        Ja pukinparta ja leveet hartiat... ei mikää tikkukeppi... ja vähän pelottava, mut ihana ja uskollinen ja palvoo mua mua MUA MUHAHAHAHA...

        joops...


      • FlesrehNatas

        pannaan naisia halvalla..Pitkä tukka on seksikäs mutta en siedä sivareita...Oma miekkoseni on käynyt armeijan ja vieläpä on lyhyet hiukset siitä huolimatta että pidän pitkähiuksisista ja hui vieläpä ihan tavalliset "trendi" vaatteet.....Yleistäppäs vielä lisää


      • JKK
        FlesrehNatas kirjoitti:

        pannaan naisia halvalla..Pitkä tukka on seksikäs mutta en siedä sivareita...Oma miekkoseni on käynyt armeijan ja vieläpä on lyhyet hiukset siitä huolimatta että pidän pitkähiuksisista ja hui vieläpä ihan tavalliset "trendi" vaatteet.....Yleistäppäs vielä lisää

        Tuollaista vaan näkee jopa omassa lähipiirissäkin liian usein niin kai olen huomaamattani vähän katkeroitunutkin.. jopa siis tuo "en mene armeijaan hiuksien takia" pitää pelottavan usein paikkansa vaikka. Olenkin vähän yllättynyt että tuo pitkätukkiin kohdistettu "ei armeijaan hiuksien takia" stereotypia pitää yllättävän hyvin paikkansa, ei tietenkään kaikkien kohdalla mutta en valehtelisi jos sanoisin että useampi kuin joka toinen ruoskaletti jolleka olen puhunut on sanonut saman syyn..
        Kyllä turhaa yleistämistä minun puolestani silti.

        Ymmärrän kyllä miksi monet haluavat olla nykyään näitä "ei massan mukana kulkijoita" sehän tuo huomattavasti etuja verrattuna keskiverto kaduntallaajaan, esimerkiksi juuri tuo armeija vaikka tärkein syy onkin se omantunnon pönkittäminen.


      • kaetsu
        JKK kirjoitti:

        Tuollaista vaan näkee jopa omassa lähipiirissäkin liian usein niin kai olen huomaamattani vähän katkeroitunutkin.. jopa siis tuo "en mene armeijaan hiuksien takia" pitää pelottavan usein paikkansa vaikka. Olenkin vähän yllättynyt että tuo pitkätukkiin kohdistettu "ei armeijaan hiuksien takia" stereotypia pitää yllättävän hyvin paikkansa, ei tietenkään kaikkien kohdalla mutta en valehtelisi jos sanoisin että useampi kuin joka toinen ruoskaletti jolleka olen puhunut on sanonut saman syyn..
        Kyllä turhaa yleistämistä minun puolestani silti.

        Ymmärrän kyllä miksi monet haluavat olla nykyään näitä "ei massan mukana kulkijoita" sehän tuo huomattavasti etuja verrattuna keskiverto kaduntallaajaan, esimerkiksi juuri tuo armeija vaikka tärkein syy onkin se omantunnon pönkittäminen.

        No hiukset on ehkä typerin syy jättää armeija väliin. Letti on kyllä kasvanut hyvin takaisin rk:n kanssa heilumisen jäkeen.


      • kaetsu kirjoitti:

        No hiukset on ehkä typerin syy jättää armeija väliin. Letti on kyllä kasvanut hyvin takaisin rk:n kanssa heilumisen jäkeen.

        On kyllä typerä syy jättää menemättä armeijaan jos halua että letti lähtee...


      • kaetsu kirjoitti:

        No hiukset on ehkä typerin syy jättää armeija väliin. Letti on kyllä kasvanut hyvin takaisin rk:n kanssa heilumisen jäkeen.

        Hyvin on kasvanut takaisin. Intti on hiusten surma. Omalla kohdallani jopa lopullisesti.


    • Metallic

      Tukka kertoo kantajansa seksuaalisuudesta. Kyllä hevimieskin saa olla naisellinen jos haluaa. Meillä pitkätukkaisilla miehillä on siihen oikeus.
      Ei mua haittaa homoksi leimautuminen... Musa on kuitenkin pääasia.

    • salonkikelpoinen

      nii just.

      • Pennoin

        Nyt kuule puhut asiaa!!Voi sitä muunkinlaisen hiustyylin omaavat olla "Hevimiehiä"...


      • Pennoin kirjoitti:

        Nyt kuule puhut asiaa!!Voi sitä muunkinlaisen hiustyylin omaavat olla "Hevimiehiä"...

        Ottaa jo päähän koko "hevimies" nimitys. Minä en ainakaan ole hevimies.


    • lettipelle

      kiva heittää.

    • Smirge666

      naiset tykkää pitkätukkasista! mä ainakin!>)

      • Naisnäkökulma

        Pitkätukka....Hyi saatana. Vetoaa ehkä kampaajiin.


    • Erszebeth

      Eipä niillä kaikilla olekaan. Itseasiassa, suurin osa tutuistani taitaa olla lyhyttukkaista porukkaa. Niin, ja mahtuu mukaan yksi kaiken maailman mättöä inhoava pitkälettikin. Ei ne hiukset ihan kaikkea kerro.

      Ystävä epäili, että ruokkoamaton parta ja hiukset vetoavat naisten vaistoihin. Muistoja kivikaudelta, kuulemma. Onhan sekin versio? ;)

      En tiedä, mutta allekirjoittaneesta pitkät hiukset ovat seksikkäät useimmissa tapauksissa.

    • pimeyden_tytär

      Ainakin mie ite pidän pitkähiuksisista miehistä, minusta ne vaan on niin ihania. Pitkät hiukset erottuvat joukosta ja varsinkin kun ne on piitkät ja hoidetut (ei mitenkään takkuiset), saa miehet minun pienen sydämen lepattamaan. Ehkä pitkät hiukset kertoo eläimellisyydestä ;) Toisaalta jos tyyppi on mukava, ei hiusten pituudella ole niinkään väliä...

    • Mikko Eerola

      Minulla on kalju, mutta tyylitaitoinen poikaystäväni on pitkätukka. Sängyssä hän on Coverdale ja minä olen Halford. Sen(tukan) pituudella ei ole väliä.

    • Ole kaikilla. On monia joilla ei ole, mutta kyllä se sleda kuuluu asiaan ja tuo mukavasti sitä rajuutta mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe