Prinssi Harry Sai Työpaikan

hdeKuninkaalliset
Tällainen on prinssi Harryn uusi työpaikka: ”Vapauta potentiaalisi”
Eilen klo 18:11
Hovista lähtenyt prinssi Harry on saanut työpaikan.
Prinssi Harry ja herttuatar Meghan antoivat harvinaisen haastattelun Oprah Winfreylle maaliskuussa 2021.
Wall Street Journal kertoo prinssi Harryn saaneen työpaikan mielenterveyspalveluita tarjoavasta BetterUp -yrityksestä. Miehen titteli on chief impact officer. Työnkuvaa ei ole vielä avattu sen tarkemmin julkisuudessa. Tittelille ei ole suoraa suomenkielistä vastinetta.

– Ennakoiva valmentaminen antaa loputtomasti mahdollisuuksia henkilökohtaiselle kehittymiselle, prinssi iloitsee Wall Street Journalille antamassaan kommentissa.

Prinssi Harry paljastaa lehdelle tutustuneensa BetterUp-yrityksen tuotteisiin itsenäisesti jo muutamien kuukausien ajan. Prinssi kuvailee saaneensa asioihinsa tuoretta perspektiiviä.

Prinssi tapasi BetterUp-yrityksen toimitusjohtaja Alexi Robichauxin syksyllä yhteisen ystävän kautta. BetterUp-yritys kertoo kotisivuillaan yrityksen mission olevan potentiaalin, merkityksen ja intohimon täysi hyödyntäminen.

Prinssi Harry on tehnyt sopimuksen uuden yrityksen kanssa.Prinssi Harry on tehnyt sopimuksen uuden yrityksen kanssa.
Prinssi Harry on tehnyt sopimuksen uuden yrityksen kanssa. AOP
Prinssi Harry, Sussexin herttua, on Walesin prinssi Charlesin ja prinsessa Dianan toinen poika. Harry on kuudentena kruununperimysjärjestyksessä.Prinssi Harry, Sussexin herttua, on Walesin prinssi Charlesin ja prinsessa Dianan toinen poika. Harry on kuudentena kruununperimysjärjestyksessä.
Prinssi Harry, Sussexin herttua, on Walesin prinssi Charlesin ja prinsessa Dianan toinen poika. Harry on kuudentena kruununperimysjärjestyksessä. AOP
Prinssin uusi yritys toimii San Franciscosta käsin. On oletettavaa, että prinssi tulee työskentelemään jossain määrin myös San Franciscossa.

Prinssi Harry ja herttuatar Meghan ovat asuneet Los Angelesissa jo vuoden verran. Pari odottaa parhaillaan toista yhteistä lasta. Esikoispoika Archie täyttää toukokuussa kaksi vuotta.

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää kun rikkaaktin joskus tekevät töitä eivät lusmuile vain.

• Anonyymi

Harri ajaa pakua kodinkorjaamo piitulaisella haukivuorella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6316
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3847
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2923
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2840
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1623
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1571
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1328
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1272
    Aihe