Väestönvaihto on hyvä asia

Anonyymi

Väestönvaihto kun näköjään vääjäämättä tapahtuu niin samalla myös punavihreys ja suvakkius häviää kokonaan politiikan kentältä sekä yhteiskunnan kaikilta osa-alueilta.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saadaan kotoisaa tunnelmaa monellekin alueelle

    • Anonyymi

      maahanmuuttajien alueilla tavallinen suomalainen muuttaa pois

      • Anonyymi

        Uudet asukkaat tulevat nopeasti


    • Anonyymi

      Kyllä, valloittava heimo tuhoaa suvakit ensimmäisinä. Sen ymmärtämiseen taas ei suvakeilla aivosolut riitä.

      • Anonyymi

        Suvakithan on usein ateisteja ja kommunisteja, joten heidät hävitetään ensin. Sillä muslimit vihaavat eniten ateisteja. Joku kristitty persu saattaa sen sijaan saadakin jatkaa elämänsä dhimminä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Dhimmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakithan on usein ateisteja ja kommunisteja, joten heidät hävitetään ensin. Sillä muslimit vihaavat eniten ateisteja. Joku kristitty persu saattaa sen sijaan saadakin jatkaa elämänsä dhimminä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

        Realistinen ennuste, Suomi saattaa kulkea saman tuskaisen polun kuin Espanja aikoinaan, eli muutama sata vuotta muslimien käskyvaltaa ja sitten vapaus. Sen jälkeisessä Suomessa tuskin suvakkeja ja punavihreitä enää on eikä varmaan helpolla enää vastaavaa sairasta vasemmistolaista kulttia synnykään.


      • Anonyymi

        Burka alueella 100%


    • Anonyymi

      Kyllähän se huivi meneekin päähän nätisti

    • Anonyymi

      Kaapua näkyy entistäkin enemmän kulttuuri kohtaamista rikkautta lisääviä

    • Anonyymi

      Niinpä, miksi persut oikein vastustaa muslimien maahantuloa. Islamhan olisi oikeinkin miehekäs uskonto, akat pannaan nyrkin ja hellan väliin ja homot käydään heittämässä kerrostalojen katoilta sekä vihreitten ympäristövouhotukselle laitetaan loppu. Saudeilta saisi halpaa öljyä.

      Siinä olisikin nykyhallituksella nieleskelemistä kun persut seuraavassa puoluekokouksessa tekisi täyskäännöksen ja muuttaisi nimensä Suomen muslimiveljeskunnaksi

      • Anonyymi

        Persut eivät toimi kuten selitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät toimi kuten selitit.

        Persut pitää naista tasavertaisena kumppanina perheessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pitää naista tasavertaisena kumppanina perheessä.

        Minä olin naimisissa ja olen persu. Koin että nainen oli määräävä henkilö minun perheessä aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin naimisissa ja olen persu. Koin että nainen oli määräävä henkilö minun perheessä aikoinaan.

        Olin itse käskyjä vastaanottava osapuoli. Mitä hemmettiä väitätte noin että Persut laittaisi naisen töppösen alle kun käytäntö on usein tai yleensä päinvastoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse käskyjä vastaanottava osapuoli. Mitä hemmettiä väitätte noin että Persut laittaisi naisen töppösen alle kun käytäntö on usein tai yleensä päinvastoin?

        Tai sanotaan niin että nainen ei persuperheissä jää yhtään heikompaan asemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pitää naista tasavertaisena kumppanina perheessä.

        Jos nainen siivoaa ja pesee pyykit sekä noutaa talon HERRAN kaljat kaupasta viedessään lottokupongin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin naimisissa ja olen persu. Koin että nainen oli määräävä henkilö minun perheessä aikoinaan.

        Ymmärrän. Erosit sitten kun koit määräileväsi miestäsi liikaa.

        Juuri tuon takia kierrän perussuomalaiset naiset kaukaa. Sen sijaan joku kuvankaunis vihreä tai vasemmistotyttö, joka tuntee empatiaa niin ihmisiä kuin eläimiäkin kohtaan ja osoittaa sen aktivismillaan, saa sydämeni sykkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse käskyjä vastaanottava osapuoli. Mitä hemmettiä väitätte noin että Persut laittaisi naisen töppösen alle kun käytäntö on usein tai yleensä päinvastoin?

        Persuperheissä tosiaan se leivän pöytään tuova osapuoli taitaa usein olla nainen. Mies sen sijaan juo kaikki ylimääräiset nesteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pitää naista tasavertaisena kumppanina perheessä.

        Mutta nyt kannattaisi kääntää kelkkansa, saisi viimein oikean linjauksen tähänkin maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt kannattaisi kääntää kelkkansa, saisi viimein oikean linjauksen tähänkin maahan.

        Vasemmistofeministi määrää ja päättää asiat parisuhteessa.
        olen käskyjen vastaanottaja ja toimin niin, että Vasemmistofeministillä
        on mukavat oltavat ja palvelen Vasemmistonaista jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseudulla uudenlainen kulttuuri kohtaamista rikkautta lisääviä asioita

    • Anonyymi

      Saadaan kotoisaa tunnelmaa uimahalli burkini 😀

    • Anonyymi

      Järjestä äkkiä itsesi mykkäseksi mykkäsen paikalle.

    • Anonyymi

      Väestönvaihto on uusfasistien/persujen p*skanjauhantaa

      tarkoituksena provosoida rasististia ihmisiä äänestämään persuja.

      • Anonyymi

        Entä Ruotsin tilanne? Myös syntyvyysluvut, mille ryhmille syntyy eniten lapsia.


      • Anonyymi

        Väestönvaihto on tilastollinen fakta. Sen suunnitelmallisuudesta voidaan väitellä hedelmättömästi, mutta se, että väestö tummenee ja islamisoituu vauhdilla ei ole mitään paskapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väestönvaihto on tilastollinen fakta. Sen suunnitelmallisuudesta voidaan väitellä hedelmättömästi, mutta se, että väestö tummenee ja islamisoituu vauhdilla ei ole mitään paskapuhetta.

        Totta. Näin tapahtuu koko maapallon mitassa.


    • Anonyymi

      Valitettavasti tuo väestönvaihto on tapahtumassa. Sukupuolien häivyttäminen ja homostelun mainostaminen joka halavatun länsimaisessa sarjassa yms yms paska saa valkoisen rodun mädäntymään.

    • Anonyymi

      Myös kansanterveys paranee alkoholismin ja tupakoinnin vähetessä. TULES-sairaudet ja kulkutaudit tulevat lisääntymään, mutta ne eivät häiritse naapureita kuten amisten ja persujen tyypillinen ongelmakäyttäytyminen.

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä kumma palsta, poistivat kun kirjoittaa että suomi pitää jakaa saamelaisten, venäläisten, ruotsalaisten ja niiden 60 muun kansallisuuden kesken, viimeksimainitut ovat ne, joiden äidinkielellä on opetusta pk-seudun kouluissa.
      Tätä tekstiä ei ilmeisesti saa näkyä missään. Kokeilenpa kuitenkin.
      Siinä väestönvaihtoa.

      • Anonyymi

        Ylläpito on täynnä vihermarxilaisia globalisteja ja liberaaleja, jotka poistavat kaikki aitonationalistien kirjoitukset. Monen monta viestiä, joissa olen vaatinut itsenäisyyttä Katalonialle, on poistettu, Jos vaatii itsenäisyyttä kurdeille, niitä viestejä ei poisteta niin usein, mutta eiköhän sekin muutu, kun Suomi liittyy Turkin aseveljeksi Natoon.

        Yhteen aikaan poistettiin kaikki viestit, joissa arvosteltiin jenkkejä huonoiksi sotilaiksi, vaikka ne on vasta ollut kaks kertaa niin kauan kuin neukut Afganistanissa ja lopullinen voitto on edelleen yhtä lähellä kuin Kolmannella valtakunnalla oli koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito on täynnä vihermarxilaisia globalisteja ja liberaaleja, jotka poistavat kaikki aitonationalistien kirjoitukset. Monen monta viestiä, joissa olen vaatinut itsenäisyyttä Katalonialle, on poistettu, Jos vaatii itsenäisyyttä kurdeille, niitä viestejä ei poisteta niin usein, mutta eiköhän sekin muutu, kun Suomi liittyy Turkin aseveljeksi Natoon.

        Yhteen aikaan poistettiin kaikki viestit, joissa arvosteltiin jenkkejä huonoiksi sotilaiksi, vaikka ne on vasta ollut kaks kertaa niin kauan kuin neukut Afganistanissa ja lopullinen voitto on edelleen yhtä lähellä kuin Kolmannella valtakunnalla oli koko ajan.

        Johtopäätös on tästäkin että ylläpito pitää yllä vi.Ha.puhe.tta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito on täynnä vihermarxilaisia globalisteja ja liberaaleja, jotka poistavat kaikki aitonationalistien kirjoitukset. Monen monta viestiä, joissa olen vaatinut itsenäisyyttä Katalonialle, on poistettu, Jos vaatii itsenäisyyttä kurdeille, niitä viestejä ei poisteta niin usein, mutta eiköhän sekin muutu, kun Suomi liittyy Turkin aseveljeksi Natoon.

        Yhteen aikaan poistettiin kaikki viestit, joissa arvosteltiin jenkkejä huonoiksi sotilaiksi, vaikka ne on vasta ollut kaks kertaa niin kauan kuin neukut Afganistanissa ja lopullinen voitto on edelleen yhtä lähellä kuin Kolmannella valtakunnalla oli koko ajan.

        Jenkkien sotaretkien tarkoitus on vain tienata aseteollisuudelle lisää rahaa, eivät edes pyri mihinkään nopeisiin ratkaisuihin enää vaan pelkkää pitkitettyä voiton maksimointia aseiden myynnissä ja epätasapainon ylläpidossa että kahnauksia riittää jatkossakin.


    • Anonyymi

      Paitsi että muslimimaahanmuuttajat ovat konservatiiveja arvoiltaan, sitä ovat myös itäeuroopasta tulevat maahanmuuttajat, joita on enemmän. EU-kiihkoiset siis itse asiassa persuunnuttavat koko Suomen tienatessaan halvalla siirtotyövoimalla pyörivälä kiinteistöbisneksellään.

      Joskus kyllä väistämättä naurattaa, vaikka ei syyntakeettomille pitäisikään. Ahneella on...

    • Anonyymi

      Jännä nähdä milloin muslimitaustaiset maahanmuuttajat perustavat oman puolueensa Suomeen.

      Vaikka islam on osittain myös poliittinen niin vaikutusvalta Suomen lainsäädäntöön on olematon. Oikealla poliittisella puolueella vaikuttaminen lakien valmisteluun onnistuisi ja aukaisisi samalla tien valtionhallinnon vaikutusvaltaisiin virkasokkeloihin.

      Mielenkiintoista olisi seurata kuinka vihervassarifeministien mieli muuttuu, ensin rohkaisevat ja yrittävät olla mukamas samalla puolella kivaa kaveria, jopa kontrolloida uutta tulokasta, mutta huomaavat pian että jäävätkin altavastaajiksi.

    • Anonyymi

      Jos olet seurannut mitä jenkeissä tapahtuu, niin siellähän etnisistä ihmisistä on tullut niitä kaikkein vihaisimpia ja agresiivisimpia rasistisia valkoisten vihaajia noissa liberaalien vassaripiireissä.

      Vasemmistolainen antivalkoisuusaate, intersektionaalisuus, kun on käyttökelpoinen ase valkoisia vastaan noiden omien ryhmien etuja saavuttaakseen.

      Valkonaama saa jenkeissä(kin) tulevaisuudessa taistella oikeuksiensa ja olemassaolonsa puolesta sekä etnisiä että omia valkoisia vasuri-pettureitaan vastaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalta kysyn, että onko Suomen kansalla ja suomalaisuudella mitään väliä? Jos nykyhallitukselta kysytään, niin ei ole.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos juutalaisilta kysytään, niin ei ole väliä sitäkään vähää.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paneurooppa-liike

        Juutalaiset pitävät aina omistansa huolen, siksipä pyrkivätkin omimaan ja rohmimaan kaikki mahdolliset resurssit ja varallisuuden omaksi turvakseen - koska ovat kauan sitten jo tajunneet, että raha on valtaa, ja se on itse elämä - kuten myös omasta porukasta huolen pitäminen.

        Valkonaamasta on taas pehmennyt sellainen idiootti, joka päinvastoin tuhoaa oman hyvinvointinsa, yhtenäisyytensä ja lopulta myös itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset pitävät aina omistansa huolen, siksipä pyrkivätkin omimaan ja rohmimaan kaikki mahdolliset resurssit ja varallisuuden omaksi turvakseen - koska ovat kauan sitten jo tajunneet, että raha on valtaa, ja se on itse elämä - kuten myös omasta porukasta huolen pitäminen.

        Valkonaamasta on taas pehmennyt sellainen idiootti, joka päinvastoin tuhoaa oman hyvinvointinsa, yhtenäisyytensä ja lopulta myös itsensä.

        Väestönvaihtoa haaveili muuan mielenvikainen korpraalikin 1920-30-lukujen Saksassa. Fiksuimmat ihmiset tuomitsivat koko sairaan ajatuksen epäonnistumaan - ja miten oikeassa he olivatkaan. Puola menetti suhteessa asukaslukuun eniten ihmisiä ww2:ssa, mutta eipä se väki sielläkään ole vaihtunut. Tänään tulee muuten tv:stä erinomaisesti aiheeseen sopiva leffa PIANISTI (TV5 klo 21)
        Minkäs verran väestö onkaan vaihtunut YHDYSvalloissa? Siellähän vanhastansa on riittänyt mamuja joka lähtöön niin, että ainoat originaalikansat eli intiaanit olivat pahimmillaan sukupuuton partaalla. Ei ole sielläkään väestö vaihtumassa jo siitäkään syystä, että varmaan joka toisella andersonilla ja johnsonilla on jonkin sortin pyssy ja jolla aika usein ammuskellaankin sen verran, että jopa Bideekin heräsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väestönvaihtoa haaveili muuan mielenvikainen korpraalikin 1920-30-lukujen Saksassa. Fiksuimmat ihmiset tuomitsivat koko sairaan ajatuksen epäonnistumaan - ja miten oikeassa he olivatkaan. Puola menetti suhteessa asukaslukuun eniten ihmisiä ww2:ssa, mutta eipä se väki sielläkään ole vaihtunut. Tänään tulee muuten tv:stä erinomaisesti aiheeseen sopiva leffa PIANISTI (TV5 klo 21)
        Minkäs verran väestö onkaan vaihtunut YHDYSvalloissa? Siellähän vanhastansa on riittänyt mamuja joka lähtöön niin, että ainoat originaalikansat eli intiaanit olivat pahimmillaan sukupuuton partaalla. Ei ole sielläkään väestö vaihtumassa jo siitäkään syystä, että varmaan joka toisella andersonilla ja johnsonilla on jonkin sortin pyssy ja jolla aika usein ammuskellaankin sen verran, että jopa Bideekin heräsi.

        USA on todella mamujen pilaama - ollut jo vuosisatoja.
        Yhdysvaltain väestö on etnisesti ja sosiaalisesti varsin moninainen: se on muotoutunut toisen vuosituhannen jälkipuoliskolla ensisijaisesti eurooppalaisista siirtolaisista ja toissijaisesti Afrikasta tuoduista orjista. Sittemmin Yhdysvallat on saanut muuttovoittoa latinalaisesta Amerikasta ja Aasian maista. Trumppeli-neroltakin jäi muurin rakennus kesken.
        Siis aivan hirveä maa, eiks nii???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe