Jos olet valkoinen, niin olet ,,,,,,,

Anonyymi

Jos olet valkoinen, niin olet RASISTI !!!!!!

On todella niin, että, jos olet syntyperäinensuomalainenjavalkoinenihminen, niin olet RASISTI. !!!!!!!!!

Sillä joka kerta, kun sinä näet erivärisen ihmisen, niin heti sinun mieleesi tulee, että onko tämä taas niitä tänne tuotettuja yhteiskunnanelättejä, vai onko se ihan töissä, vaikka hamaslääkärinä jossain TK:ssa ?????

Näin se vaanmenee seuraavat 100 vuotta, ennenkuin ihmisten omakohtainen sielullinen värimaailma muuttuu !!!!!

Einehetkessä karjalaisetkaan sulautuneet suomalaisiksi, silloin sotien jälkeen, mutta omalla erinomisella työtarmollaan ja myös omalta osaltaan niitä sotakorvauksia maksaessaan tulivat hyväksytyiksi muiden suomen heimojen joukkoon, täysivaltaisiksi suomalaisiksi !!!!!!

Voisivat ottaa oppia karjalaisista nämä nykyiset invaattorit siitä, miten sopeudutaan yhteiskuntaan ja miten siellä eletään kantaväestön kansaa sovussa ja rakennetaan yhteiskuntaa kaikintavoin kaikille hyväksi ELÄÄ !!!!!!!!

Eli kannattaisi tehdä töitä ja puhua SUOMEA, niin oisi kaikki helpompaa ,,,,,,

NoMoreSandalDust

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa taas typerä avaus. Kuuluu tämän palstan henkeen.

      Sinulle tollolle tiedoksi:

      Karjalaiset ovat yksi suomalaisista heimoista.

      He ovat IHAN yhtä suomalaisia kuin savolaiset tai hämäläiset.

    • Anonyymi

      "mikä on valkoinen?

      Minulla on ruskeat silmät ja isoisoiso isäni oli täällä ennen sinua.

    • Anonyymi

      Kyllä minnuu valkoisena karjalalaisena naurattaa makeasti nämä uudet kierrätysnatsit jopa enemmän kuin ne alkuperäiset joita nämä huliveikot apinoivat
      perin koomillisin menoin ja kankein kielin. ;(
      Niitä originaali natseja taas ei tainnut hirveästi naurattaa kun soviteltiin köyttä rok-
      katorven ympärille tuomiona kansanmurhasta ja rikoksista ihmiskuntaa vastaan.
      -Humps ja tumps tippuivat natsit monisotalla hirttolavalla viimeiseen kiikkuunsa.
      Vasismi ja rasismi kuuluvat vain alamittaisen ihmisen ajattelun tasolle, kuten täällä
      on helposti havaittavissa.

    • Anonyymi

      Istuu kyllä aika tiukassa tuo Karjalasta tulleita kohtaan epäluulo ja jopa viha.
      Minä olen syntynyt Pohjois- Karjalassa ja minua jotkut haukkuu luullen, että olen alkujaan luovutetulta alueelta.
      Miten voi olla noin huono yleissivistys. Ei silti on minun luultu olevan lapista, kun olen kertonut tulleeni Joensuusta. Oikein opettaja ihminen Jyväskylässä.
      Lähes samalla korkeus tasolla olevat kaupungit.
      Eipä siis ihme, jos etelästä muuttaneet ihmiset on aaveita etenkin yhdelle puolueelle.
      Olisivat tyytyväisiä, kun ovat suostuneet tulemaan näin tyhmän kansan joukkoon.
      Moni hyvä veronmaksaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe