Jos olet valkoinen, niin olet RASISTI !!!!!!
On todella niin, että, jos olet syntyperäinensuomalainenjavalkoinenihminen, niin olet RASISTI. !!!!!!!!!
Sillä joka kerta, kun sinä näet erivärisen ihmisen, niin heti sinun mieleesi tulee, että onko tämä taas niitä tänne tuotettuja yhteiskunnanelättejä, vai onko se ihan töissä, vaikka hamaslääkärinä jossain TK:ssa ?????
Näin se vaanmenee seuraavat 100 vuotta, ennenkuin ihmisten omakohtainen sielullinen värimaailma muuttuu !!!!!
Einehetkessä karjalaisetkaan sulautuneet suomalaisiksi, silloin sotien jälkeen, mutta omalla erinomisella työtarmollaan ja myös omalta osaltaan niitä sotakorvauksia maksaessaan tulivat hyväksytyiksi muiden suomen heimojen joukkoon, täysivaltaisiksi suomalaisiksi !!!!!!
Voisivat ottaa oppia karjalaisista nämä nykyiset invaattorit siitä, miten sopeudutaan yhteiskuntaan ja miten siellä eletään kantaväestön kansaa sovussa ja rakennetaan yhteiskuntaa kaikintavoin kaikille hyväksi ELÄÄ !!!!!!!!
Eli kannattaisi tehdä töitä ja puhua SUOMEA, niin oisi kaikki helpompaa ,,,,,,
NoMoreSandalDust
Jos olet valkoinen, niin olet ,,,,,,,
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa taas typerä avaus. Kuuluu tämän palstan henkeen.
Sinulle tollolle tiedoksi:
Karjalaiset ovat yksi suomalaisista heimoista.
He ovat IHAN yhtä suomalaisia kuin savolaiset tai hämäläiset. - Anonyymi
"mikä on valkoinen?
Minulla on ruskeat silmät ja isoisoiso isäni oli täällä ennen sinua. - Anonyymi
Kyllä minnuu valkoisena karjalalaisena naurattaa makeasti nämä uudet kierrätysnatsit jopa enemmän kuin ne alkuperäiset joita nämä huliveikot apinoivat
perin koomillisin menoin ja kankein kielin. ;(
Niitä originaali natseja taas ei tainnut hirveästi naurattaa kun soviteltiin köyttä rok-
katorven ympärille tuomiona kansanmurhasta ja rikoksista ihmiskuntaa vastaan.
-Humps ja tumps tippuivat natsit monisotalla hirttolavalla viimeiseen kiikkuunsa.
Vasismi ja rasismi kuuluvat vain alamittaisen ihmisen ajattelun tasolle, kuten täällä
on helposti havaittavissa. - Anonyymi
Istuu kyllä aika tiukassa tuo Karjalasta tulleita kohtaan epäluulo ja jopa viha.
Minä olen syntynyt Pohjois- Karjalassa ja minua jotkut haukkuu luullen, että olen alkujaan luovutetulta alueelta.
Miten voi olla noin huono yleissivistys. Ei silti on minun luultu olevan lapista, kun olen kertonut tulleeni Joensuusta. Oikein opettaja ihminen Jyväskylässä.
Lähes samalla korkeus tasolla olevat kaupungit.
Eipä siis ihme, jos etelästä muuttaneet ihmiset on aaveita etenkin yhdelle puolueelle.
Olisivat tyytyväisiä, kun ovat suostuneet tulemaan näin tyhmän kansan joukkoon.
Moni hyvä veronmaksaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809