Uudessa testamentissa

Anonyymi

Jumala ei antanut pakanoille eikä muillekaan yhtään ainutta käskyä. Niitä ei ole uudessa liitossa.

38

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootkos nyt ihan tosissasi?!

Tokihan antoi. Jeesus muutti esim älä tee huorin, kunnioita isääsi ja äitiäsi käskyjä. Muutetut käskyt olivat vähintäänkin uusia tulkintoja.

Lisäksi hän määritteli mm seuraavan käskyn, jota ei Vanhasta testamentista löydy:

Matteus 5:21-22
      "21. Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut tuomion.' 22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä kelvoton', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "

Rakkauden kaksoiskäsky sisältää myös aika paljon käskyjä, jotka Jumala antoi sillä se pitää sisällään kymmenen käskyn lain.

Matteus 22:35-40
      "35. Yksi heistä, lainoppinut, kysyi häneltä pannakseen hänet koetukselle: 36. ”Opettaja, mikä on lain suurin käsky?” 37. Jeesus vastasi hänelle: ”’Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi.’ 38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. 39. Toinen, tämän kaltainen, on: ’Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.’ 40. Näihin kahteen käskyyn SISÄLTYY KOKO LAKI ja profeetat.” "

Esimerkiksi laki henkilöön katsomisesta on yksi uuden liiton rakkauden lain käskyistä. Sitä ei sellaisenaan löydy Vanhasta testamentista.

• Uudessa testamentissa on laskujen mukaan yli tuhat käskyä, kieltoa ja kehoitusta. Lue itse Uutta testamenttia, niin löydät runsaasti käskyjä. Mistä on peräisin se käsitys, että vain ne käskyt ovat voimassa, jotka vahvistetaan Uudessa testamentissa? Missä kohtaa Raamattua niin sanotaan?

• Aloituksen varsin asiallinen väite on tosiasia. Tuo vt:n epäjumala ei haastellut lainkaan ut:n mukaan.

Tosin ymmärrettävästä syystä, olemattomilla kun ei olempuheoikeutta, ellei niiden suuhun kirjoiteta sanoja ihmisen toimesta kuten jeesussadun tapauksessa tapahtui.

• he-ma kirjoitti:

Aloituksen varsin asiallinen väite on tosiasia. Tuo vt:n epäjumala ei haastellut lainkaan ut:n mukaan.

Tosin ymmärrettävästä syystä, olemattomilla kun ei olempuheoikeutta, ellei niiden suuhun kirjoiteta sanoja ihmisen toimesta kuten jeesussadun tapauksessa tapahtui.

Aloituksen varsin asiallinen väite, että Uudessa testamentissa ei ole lainkaan käskyjä, on tosiasia? Uudessa testamentissa on yli tuhat käskyä. Siitä vain laskemaan. Pitääkö mun postata ne kaikki tänne?

"älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin" (Mt. 5:39)

"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat" (Mt. 5:44)

"Vaelluksessanne olkaa viisaat ulkopuolella olevia kohtaan, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä." (Kol. 4:5)

Kuulostavatko nämä käskyiltä? Kuten sanoin, käskyjä on yli tuhat Uudessa testamentissa, mun ei niitä kaikki tarvitse tänne postata. On täysin absurdia väittää, että Uudessa testamentissa ei mitään käskyjä ole.

• Kristitty.net kirjoitti:

Aloituksen varsin asiallinen väite, että Uudessa testamentissa ei ole lainkaan käskyjä, on tosiasia? Uudessa testamentissa on yli tuhat käskyä. Siitä vain laskemaan. Pitääkö mun postata ne kaikki tänne?

"älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin" (Mt. 5:39)

"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat" (Mt. 5:44)

"Vaelluksessanne olkaa viisaat ulkopuolella olevia kohtaan, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä." (Kol. 4:5)

Kuulostavatko nämä käskyiltä? Kuten sanoin, käskyjä on yli tuhat Uudessa testamentissa, mun ei niitä kaikki tarvitse tänne postata. On täysin absurdia väittää, että Uudessa testamentissa ei mitään käskyjä ole.

Ei jumalan antamia käskyjä ollenkaan, eihän?

Vai oletko taas kolmiomaisuuden kannattaja?

• he-ma kirjoitti:

Ei jumalan antamia käskyjä ollenkaan, eihän?

Vai oletko taas kolmiomaisuuden kannattaja?

No sä voit uskoa, että nämä eivät ole Jumalan antamia käskyjä. Jeesus oli juutalaisten kuningas, syntiemme sovittaja ja vapahtaja, Jumalan Poika, joka antoi meille Jumalan käskyt. Samoin apostoli Paavali oli Jumalan apostoli, joten hän välitti meille Jumalan käskyt. Nämä käskyt täten, ovat Jumalan, ei ihmisen asettamia.

No sä voit uskoa, että nämä eivät ole Jumalan antamia käskyjä. Jeesus oli juutalaisten kuningas, syntiemme sovittaja ja vapahtaja, Jumalan Poika, joka antoi meille Jumalan käskyt. Samoin apostoli Paavali oli Jumalan apostoli, joten hän välitti meille Jumalan käskyt. Nämä käskyt täten, ovat Jumalan, ei ihmisen asettamia.

Kuten sinäkin ilmeisesti epäjumalasi valitsemana täällä yrität kertoa taikauskostasi meille uskonnottomille ja väärin tai väärään jumalaan uskoville?

Oletko koskaan ajatellut, että oikea jumala olemassaollessaan osaisi ajaa itse asiaansa eikä edes kompastelisi sinun laillasi?

• he-ma kirjoitti:

Kuten sinäkin ilmeisesti epäjumalasi valitsemana täällä yrität kertoa taikauskostasi meille uskonnottomille ja väärin tai väärään jumalaan uskoville?

Oletko koskaan ajatellut, että oikea jumala olemassaollessaan osaisi ajaa itse asiaansa eikä edes kompastelisi sinun laillasi?

"Tuo vt:n epäjumala ei haastellut lainkaan ut:n mukaan."

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa." (Mt. 5:17-19)

Ei ihan siltä kuulosta, että UT:n Jumala olisi eri kuin VT:n. Jos se nyt on sun pointti tässä.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Jeesus antoi pari käskyä ja sanoi pitäkää MINUN käskyni. Joh.14:15

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa." (Mt. 5:17-19)

Ei ihan siltä kuulosta, että UT:n Jumala olisi eri kuin VT:n. Jos se nyt on sun pointti tässä.

Noutanaiset kuuluu siis tappaa sinun tunnustamasi taikauskon mukaan?

Muistanet sana sanalta pitämäsi esitelmän kuudesluokkalaisena? Kukaan ei huomannut jeesusta hänen väitettynä elinaikanaan, saati kirjoittanut ylös hänen sanomisiaan.

Tunnustanet nyt, ettei raamatun kuvaama epäjumala antanut yhtään käskyä, ellei satujeesuksen mukavälittämiä ja varsin ristiriitaisia käskyjä lasketa?

• he-ma kirjoitti:

Muistanet sana sanalta pitämäsi esitelmän kuudesluokkalaisena? Kukaan ei huomannut jeesusta hänen väitettynä elinaikanaan, saati kirjoittanut ylös hänen sanomisiaan.

Tunnustanet nyt, ettei raamatun kuvaama epäjumala antanut yhtään käskyä, ellei satujeesuksen mukavälittämiä ja varsin ristiriitaisia käskyjä lasketa?

Raamatussa on tuhansia käskyjä, kaikki Jumalan antamia käskyjä, kaikki tänään voimassa. Millä ihmeen keinolla keksit, että Raamatun Jumala ei antanut ainuttakaan käskyä? Puhuuko Jumala sulle suoraan?

• he-ma kirjoitti:

Keitä ovat "Noutanaiset"?

Raamatussa on tuhansia käskyjä, kaikki Jumalan antamia käskyjä, kaikki tänään voimassa. Millä ihmeen keinolla keksit, että Raamatun Jumala ei antanut ainuttakaan käskyä? Puhuuko Jumala sulle suoraan?

Lue ut ja laske montako kertaa jumala siellä antaa käskyjä.

Jään odottamaan vastausta.

Keitä ovat "Noutanaiset"?

pahoittelen, piti olla noitanaiset

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

pahoittelen, piti olla noitanaiset

Pääsiäisenä lähti liikkeelle pääsiäisnoidat.

Helluntaina lähti liikkeelle helluntainoidat.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky." (1. Kor. 14:37)

Paavali tässä sanoo, että se mitä hän sanoo, on Herran käsky.

"Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky." (1. Kor. 14:37)

Tämä vastauksena tähän "Lue ut ja laske montako kertaa jumala siellä antaa käskyjä."?

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Tämä vastauksena tähän "Lue ut ja laske montako kertaa jumala siellä antaa käskyjä."?

Minä lämmitän puukiukaan lauantaina ja saunon. Mooseksen laki kielsi tulenteon mutta se laki naulittiin ristiin Golgatalla. Pannaan kivet lämpiämään.

Kun joskus selviät tuosta uskonharhastasi, saat ehkä juonen päästä kiinni.

On olemassa syy, miksi kolmiomaisuus kehiteltiin - ihmisen toimesta - ja se on tuon epäjumalasi mukainnoittaman raamatun sekopäiset tarinat.

Vielä kun muistat, ettei jeesuksesta ole minkäänlaista havaintoa, vaan hänet on luotu kirjallisena työnä kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen, saatat päästä jyvälle.

Tosiasiat ja niinkin tavallinen asia kuin todellisuus tekevät tyhjäksi taikamaailmasi!

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Kyse on kirjoituksen sisällöstä mitä Paavali kirjoitti. Eikä hän poikennut Jeesuksen opetuksesta kirjeittensä sisällöstä. Hän pysyi Jeesuksen sanassa.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Jeesus puhui vain sen minkä kuuli Isän puhuvan.

• he-ma kirjoitti:

Kun joskus selviät tuosta uskonharhastasi, saat ehkä juonen päästä kiinni.

On olemassa syy, miksi kolmiomaisuus kehiteltiin - ihmisen toimesta - ja se on tuon epäjumalasi mukainnoittaman raamatun sekopäiset tarinat.

Vielä kun muistat, ettei jeesuksesta ole minkäänlaista havaintoa, vaan hänet on luotu kirjallisena työnä kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen, saatat päästä jyvälle.

Tosiasiat ja niinkin tavallinen asia kuin todellisuus tekevät tyhjäksi taikamaailmasi!

Tämä vastauksena sulle siihen, että Uudessa testamentissa muka ei ole Jumalan käskyjä. Lue ja ymmärrä.

Tämä vastauksena sulle siihen, että Uudessa testamentissa muka ei ole Jumalan käskyjä. Lue ja ymmärrä.

Mitä paavalisi tiesi mistään, eihän hän edes ollut paavali vaan saul, jolla ei ollut mitään tekemistä jeesuksen kanssa.

Paavali oli samanlainen paskaa jauhava mulkku kuin sinäkin, ei havaintoa mistään, mutta taikausko rulettaa!

• he-ma kirjoitti:

Mitä paavalisi tiesi mistään, eihän hän edes ollut paavali vaan saul, jolla ei ollut mitään tekemistä jeesuksen kanssa.

Paavali oli samanlainen paskaa jauhava mulkku kuin sinäkin, ei havaintoa mistään, mutta taikausko rulettaa!

Paavali itse sanoo, että on tavannut Jeesuksen Kristuksen ja että se mitä hän opettaa on Jumalan käsky. Sä voit urputtaa ja valittaa minkä tahdot. Kertoo paljon susta, että joudut nimittelemään toisia, olet jo hävinnyt tämän väittelyn, kun kerta et kykene sivistyneeseen keskusteluun asiallisin termein.

Paavali itse sanoo, että on tavannut Jeesuksen Kristuksen ja että se mitä hän opettaa on Jumalan käsky. Sä voit urputtaa ja valittaa minkä tahdot. Kertoo paljon susta, että joudut nimittelemään toisia, olet jo hävinnyt tämän väittelyn, kun kerta et kykene sivistyneeseen keskusteluun asiallisin termein.

Saul ei tavannut jeesusta

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Paavali

Moni uskonharhainen väittää hänellä olevan henkilökohtainen suhde epäjumalaansa, mutta lienet ainakin allahin palvojien kohdalla samaa mieltä kanssani - heillä ei voi olla kokemusta oikeasta jumalasta, eihän?

• he-ma kirjoitti:

Saul ei tavannut jeesusta

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Paavali

Moni uskonharhainen väittää hänellä olevan henkilökohtainen suhde epäjumalaansa, mutta lienet ainakin allahin palvojien kohdalla samaa mieltä kanssani - heillä ei voi olla kokemusta oikeasta jumalasta, eihän?

Raamattu sanoo, että Paavali kohtasi Jeesuksen. Joten tämä on Jumalan sanaa.

Ja sulla ilmeisesti on kokemus tosi Jumalasta?

Raamattu sanoo, että Paavali kohtasi Jeesuksen. Joten tämä on Jumalan sanaa.

Ja sulla ilmeisesti on kokemus tosi Jumalasta?

Tiedämme raamatun ihmisen kirjoittamaksi, joten kerää nyt marmorikuulasi lattialta ja ota ote todellisuudesta.

Saul ei koskaan kohdannut jeesusta, kuten ei kukaan muukaan todellinen henkilö.

Valehtelmalla et auta epäjumalaasi, itseäsi tai kristinuskonharhaista yhteisöä vaan häpäiset ne kaikki!

• Anonyymi

Käskyjen noudattajille luvataan paljon, paljon siunauksia, Mutta käskyjen kieltäjille kiroukset selkään.

• Anonyymi

Edellisessä liitossa eukko kyllä yritti käskyttää mutta se siitä. Järjestelykysymyksiä kenen käskyjä kuuntelee.

• Anonyymi

Jumalan 10 käskyä on voimassa viimeistä piirtoa myöten. Helluntailaiset nauravat niille

• Anonyymi

Ei UT:ssa ole yhtään jaetta jossa sanotaan että Jumala antoi käskyn. Sensijaan Jeesus antoi kaksi käskyä, siis rakkauden käskyt. Niillä pärjää oikein hyvin kunhan jokainen niitä täsmälleen noudattaa.

• Anonyymi

Jumala siunaa ja parantaa käskyjen noudattajat, mutta ei hurmostelijoita. Lain noudattajien vihaajat kuten helluntailaiset kokevat Jumalan vihan.

"Noudata siis niitä käskyjä, säädöksiä ja oikeuksia, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, ja pidä ne."
      "Ja Herra on poistava sinusta kaikki sairaudet; ei ainoatakaan Egyptin kovista taudeista, jotka sinä tunnet, hän ole paneva sinun kärsittäväksesi, vaan hän antaa niiden tulla kaikkiin niihin, jotka sinua vihaavat."

• Anonyymi

Samoin vanhempien kunnioitusta tarkoittava käsky tuo pitkä iän.

Käsky, joka on voimassa sekä vanhassa että uudessa liitossa ihan samanlaisena.

"Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä.

-helluntailaiset nauravat Jumalan käskyille, koska eivät tunnusta Jumalan kaikkivaltiutta, vaa seuraavat villittseviä henkiä ja riivaajien ja Parhamin oppeja.

• Anonyymi

Room.13:8-10 Älkää olko kenellekään mitää velkaa, muuta kuin toisianne rakastatte; sillä joka toista rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse, ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaa: Rakasta lähimmästäsi nuiinkuin itseäsi. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jaak.2:8-9 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, niin te hyvin tee; mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia. 5Moos.1:17. 16:19

• Anonyymi

Viimeisinä sanoinaan maan päällä Jeesus antoi kaksi käskyä 1)kastekäskyn
      ja 2) opetuskäskyn opettaa kaskyt...kastamalla ja opettamalla tehdään Jeesuksen opetuslapset Jeesuksen sanojen mukaan.

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

• Anonyymi

> Jumala ei antanut pakanoille eikä muillekaan yhtään ainutta käskyä. Niitä ei ole uudessa liitossa.

Uudessä liitossa on samat käskyt, mutta, niiden pitäisi olla kirjoitettu "sydämeen".

"Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit. Ja Herra, sinun Jumalasi, antaa kaikkien näiden kirousten kohdata sinun vihollisiasi ja vihamiehiäsi, jotka sinua vainosivat. Ja sinä kuulet jälleen Herran ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan. Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle ylen runsaasti hyvää kaikissa sinun kättesi töissä, hän tekee sinun kohtusi hedelmän, karjasi hedelmän ja maasi hedelmän ylen runsaaksi. Sillä niinkuin Herra iloitsi sinun isistäsi, hän jälleen iloitsee sinusta, siitä, että tekee sinulle hyvää, "
      Viides Mooseksen kirja 30:6-9

"Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."
      Kirje heprealaisille 8:8-12 (Jeremia 31:31-34)
      http://www.kolumbus.fi/r.berg/lisayksia.html#Uusi_ja_Vanha_liitto

Oletko sinä uudestisyntynyt?

http://www.kolumbus.fi/r.berg/Uudesti_syntynyt.html

• Anonyymi

Joh.13:15 Sillä minä annoi teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen tehnyt. Fil.2:5. 1Piet.2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristus kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä, 1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Kol.2:6

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe