Sitähän voisi alkaa loppukesälle pitkästä aikaa alkaa suunnittelemaan Phuketin reissua, pitkä tauko siitä alkaakin jo olemaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5e09f24b-89af-4b06-bf12-00415c3207ca
Phuket avautuu kesällä
7
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Voipi olla tungosta, kun puolentoista vuoden matkailupaineet alkaa purkautua.
- Anonyymi
Tuskin kesällä Thaimaahan on paljon tunkua ainakaan Euroopasta.
- Anonyymi
Kyllä Bangla Roadin tytöt purkaa paineet !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Bangla Roadin tytöt purkaa paineet !
"Kyllä Bangla Roadin tytöt purkaa paineet !"
Toiveajattelua! Suunnitelmat avata Phuket turismille 1. heinäkuuta ovat pahasti levällään, kuten oheisesta uutisesta ilmenee. Se on varmaa, että baarit pysyvät kiinni.
https://www.thephuketnews.com/phuket-pubs-bars-to-stay-closed-for-july-1-sandbox-reopening-80295.php
- Anonyymi
Santtu.
Sinun kaltaisille turisteille, joiden matkan tarkoitus ei ole baarit ja naiset, niin palveluja varmaankin riittävästi.
Toisaalta mikäli lomareviiri kovin rajattu, niin voi tulla aika pitkäksi pidempiä moottoripyöräilyjä harrastavalle.
Tyttöystävä mukaan ja romanttinen lemmenloma ehdotan.Katsotaan miten tilanne kehittyy, ja koska pääsee seuraavan kerran reisuun.
Sen verran oma tilanteen aina "elää" että jos isoja muutoksia ei tule, niin loppukesästä en sittenkään pääse lähtemään, vaikka muuten tilanne olisi mikä, vaan näillä näkymin Lokakuu olisi seuraava "sauma" lähtemiseen jos silloin Korona-tilanteen takia mahdollinen (itselläni Elokuun lopussa toinen korona piikki, jolloin sen puolesta pitäisi tilanne olla ok.).
- Anonyymi
Kourallinen turisteja on lennätetty Phuketiin ja viettämään aikaansa hotelleissaan. Bangla Roadilla on avoinna yksi hierontaa tarjoava paikka. Kaikki ravintolat ja baarit ovat kiinni.
Kiinni ovat myös lähes kaikki kaupat, mukaan lukien ostoskeskukset Jungceylon ja Central. Jokunen iso hotelli on auki, kuten Holiday Inn. Kadut ovat autioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644527- 123106
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461852Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6581787- 1081689
- 1341671
- 451445
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401