Phuket avautuu kesällä

7

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voipi olla tungosta, kun puolentoista vuoden matkailupaineet alkaa purkautua.

• Anonyymi

Tuskin kesällä Thaimaahan on paljon tunkua ainakaan Euroopasta.

• Anonyymi

Kyllä Bangla Roadin tytöt purkaa paineet !

• Anonyymi

• Anonyymi

Santtu.
      Sinun kaltaisille turisteille, joiden matkan tarkoitus ei ole baarit ja naiset, niin palveluja varmaankin riittävästi.
      Toisaalta mikäli lomareviiri kovin rajattu, niin voi tulla aika pitkäksi pidempiä moottoripyöräilyjä harrastavalle.
      Tyttöystävä mukaan ja romanttinen lemmenloma ehdotan.

• Katsotaan miten tilanne kehittyy, ja koska pääsee seuraavan kerran reisuun.
        Sen verran oma tilanteen aina "elää" että jos isoja muutoksia ei tule, niin loppukesästä en sittenkään pääse lähtemään, vaikka muuten tilanne olisi mikä, vaan näillä näkymin Lokakuu olisi seuraava "sauma" lähtemiseen jos silloin Korona-tilanteen takia mahdollinen (itselläni Elokuun lopussa toinen korona piikki, jolloin sen puolesta pitäisi tilanne olla ok.).

• Anonyymi

Kourallinen turisteja on lennätetty Phuketiin ja viettämään aikaansa hotelleissaan. Bangla Roadilla on avoinna yksi hierontaa tarjoava paikka. Kaikki ravintolat ja baarit ovat kiinni.

Kiinni ovat myös lähes kaikki kaupat, mukaan lukien ostoskeskukset Jungceylon ja Central. Jokunen iso hotelli on auki, kuten Holiday Inn. Kadut ovat autioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      164
      4527
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3106
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2173
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1934
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      46
      1852
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      658
      1787
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      108
      1689
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      134
      1671
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1445
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1401
    Aihe