Astuin harhaan rappusissa ja jalkaterästä murtui metatarsaali 5 eli jalkaterän uloinluu. Ensin päivystyksessä sanottiin että paranee parissa viikossa. Kävin kuitenkin työterveydessä myöhemmin ja sieltä sanoivat että käytä kyynärsauvoja 4 viikkoa. Jalka kuvattiin uudestaan ortopedin pyynnöstä 8 vkoa murtumasta. Murtuma oli lähtenyt hyvin paranemaan. Nyt puoli vuotta murtumasta, murtumakohta on kipeytynyt ja tuntuu melkein joka askeleella. Välillä kipuilee ihan vain sohvalla istuessa. Ihan sama minkälaiset kengät on ulkoillessa, kipu tuntuu murtumakohdassa ja koko jalan ulkosyrjässä. Välillä tuntuu kuin joku tökkisi veitsellä sitä. Onko tää normaalia kipua? Kuinka kauan teillä on kestänyt parantua? Tää on mun ensimmäinen murtuma ja ahdistaa kun on kipeä vieläkin. Tai lähinnä siis se että murtumakohta on kipeytynyt uudestaan.
Metatarsaali murtuma
Anonyymi
1
2130
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla kävi samoin, mutta en silloin viitsinyt heti mennä lääkäriin vaan ajattelin että paranee itsekseen. Niinhän tuo kai parani, mutta tässä vuosien kuluessa jalkaterän ulkosyrjän luu kipeytyy erityisesti enemmän kävellessä, joskus taas ihan omia aikojaan. Tuntuu että on jäänyt lopulliseksi riesaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758