Koska suuret ihmisjoukot ovat nähneet tämän yhtäaikaa ei se voi olla hallusinaatio, mutta mikä se sitten on? Tästä on jopa näpätty valokuva.
Eikö ole outoa, että tämä nainen puhuu juuri sen, mitä katolinen kirkko hänestä väittää? Äiti, joka välittää viestin ihmisiltä pojalleen on toki peräisin jo Baabelista. Kuulostaa kuin "haamu" osaisi Raamatun ulkoa.
Neitsyt Marian ilmestykset
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
Maria on uhkaillut ihmisiä kuin jumala sillä, että jos he eivät häntä usko he tulevat itkemään.
Maria on tuleva "pian," kuten hän itse sanoo.
Maria julistaa ikuista rauhaa.
Maria sanoo, ettei eri uskonnoilla ole merkitystä, vaan hän on kaikkien äiti.
Maria vakuuttaa olevansa "tahraton sikiäminen."
Maria kehottaa rukoilemaan itseään.
Hän väittää olevansa isän ja pojan asialla.
Hän vakuuttaa olevansa kanssalunastaja.
Maria sanoo olevansa Taivaan kuningatar
Hän tuntee Raamatun todella hyvin, mutta ottaa kunnian kaikesta itselleen. Tiedän miten bar-Jeesusta kammoavat ihmiset pääsevät tästä eroon.
Heidän täytyy vain vaihtaa tämä Neitsyt Mariaan. Sangen yksinkertaista, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271