Kysely Totuuden Torvelle

0987

1. Mikä on mielestäsi paras auto?

2. Mitä mieltä olet ydinvomasta?

3. Käyttäisitkö myös todella kriittisissä paikoissa Windowsia, esim. ydinvoimalat ja lennonjohto?

9

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

      "1. Mikä on mielestäsi paras auto?"

      Se riippuu tarpeesta, käyttötarkoituksesta, keleistä/vuodenajasta, voimassa olevista nopeusrajoituksista jne...

      "2. Mitä mieltä olet ydinvomasta?"

      Ydinvoima on ok.

      "3. Käyttäisitkö myös todella kriittisissä paikoissa Windowsia, esim. ydinvoimalat ja lennonjohto?"

      Kriittisissä ympäristöissä ja niiden laitteissa käyttäisin ainoastaan laitteen valmistajan toimittamia käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja. En missään olosuhteissa lähtisi korvaamaan kriittisen laitteen käyttöjärjestelmää sen enempää Windowsilla kuin Linuxillakaan.

    • totuuden_torvi
      • 0987

        > Väärä foorumi.
        Olisiko sinun mielestä ollut tarkoituksenmukaista sirotella tämä kysely ympäri Suomi24:ää? En ole löytänyt sinun viestejä muilta foorumeilta. Tosin on arveltu, että sinä trollaisit sielläkin jollain toisella nimimerkillä, mutta ne ovat vain arveluja. Joten tämä on ainoa palsta, jolla sinä 100% varmasti trollaat.

        > 3. Tottakai. Jos Microsoftin tuottesiin ei voi luottaa, niin mihin sitten?
        Toteutus ilman käyttöjärjestelmää? Linuxia en sentään atomivoimalaan pistäisi, mutta aivan varmasti en Windowsia. Yleiskäyttöiset käyttöjärjestelmät ovat aivan liian epävakaita tällaisiin paikkoihin.


      • 3. Eihän GNU/Linux:kaan kelpaa kuin satelliitteihin, mut eihän ne siellä taivalla mitään teekkään...

        By the time you read this, TacSat-1 might already be in orbit. We'll all in suspense as our cover project prepares to ride the first lauch of the new SpaceX Falcon-1 lauch vechile from Vandenberg Air Force Base in California.....
        With the new satellite capability, commanders in the field will be able to track individual enemy radas and transmitters, and get visual and and infrared imagery, with minimal bureaucracy.

        Eli eihän tää siis tee yhtään mitään, tosiaankin vain palvelee USA:n armeijaa.....
        Lisää infoa kertoo google ==> http://www.google.com/search?q=TacSat-1&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=mozilla&rls=org.mozilla:en-US:unofficial

        ;-)


      • matkaa
        djmosse kirjoitti:

        3. Eihän GNU/Linux:kaan kelpaa kuin satelliitteihin, mut eihän ne siellä taivalla mitään teekkään...

        By the time you read this, TacSat-1 might already be in orbit. We'll all in suspense as our cover project prepares to ride the first lauch of the new SpaceX Falcon-1 lauch vechile from Vandenberg Air Force Base in California.....
        With the new satellite capability, commanders in the field will be able to track individual enemy radas and transmitters, and get visual and and infrared imagery, with minimal bureaucracy.

        Eli eihän tää siis tee yhtään mitään, tosiaankin vain palvelee USA:n armeijaa.....
        Lisää infoa kertoo google ==> http://www.google.com/search?q=TacSat-1&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=mozilla&rls=org.mozilla:en-US:unofficial

        ;-)

        "Eihän GNU/Linux:kaan kelpaa kuin satelliitteihin"

        Turhanpäiväinen Linux hyvin joutaakin tulla ammutuksi maata kiertävälle radalle. Mitä kauemmaksi, sitä parempi.


      • et sinäkään
        matkaa kirjoitti:

        "Eihän GNU/Linux:kaan kelpaa kuin satelliitteihin"

        Turhanpäiväinen Linux hyvin joutaakin tulla ammutuksi maata kiertävälle radalle. Mitä kauemmaksi, sitä parempi.

        käyttäisi tätäkään webbifoorumia etkä siten voisi trollata. Vai luuletko että jollain wintoosalla pyöriteltäisiin kovin pitkään näitä foorumeita? Heh, luulenpa että foorumi olisi entistä useammin alhaalla jos tää winukalla pyörisi.

        Oikeasti, linuxista on paljon enemmän hyötyä kuin kuvitteletkaan ja sitä käytetään paljon useammassa paikassa kuin ikinä osaat edes kuvitella!!! Joten ei mitenkään turhanpäiväinen. Se on ehkä turhanpäiväinen vain microsoftille koska tuo kirottu firma koittaa kampitella sitä kaikin keinoin.


      • Proxy Error
        et sinäkään kirjoitti:

        käyttäisi tätäkään webbifoorumia etkä siten voisi trollata. Vai luuletko että jollain wintoosalla pyöriteltäisiin kovin pitkään näitä foorumeita? Heh, luulenpa että foorumi olisi entistä useammin alhaalla jos tää winukalla pyörisi.

        Oikeasti, linuxista on paljon enemmän hyötyä kuin kuvitteletkaan ja sitä käytetään paljon useammassa paikassa kuin ikinä osaat edes kuvitella!!! Joten ei mitenkään turhanpäiväinen. Se on ehkä turhanpäiväinen vain microsoftille koska tuo kirottu firma koittaa kampitella sitä kaikin keinoin.

        Suomi24:n bugiset, hitaat ja epäluotettavat keskustelufoorumit ovat malliesimerkki siitä mitä seuraa kun kädettömät tunarit yrittävät pyörittää bisnestä ilmaisilla harrastelijasoftilla ja -käyttöjärjestelmillä.

        No, onneksi kenenkään henki ei kuitenkaan riipu tämän sekoilevan foorumin toiminnasta, sillä silloin ruumiita tulisi päivittäin.


      • ihminen..

        Ja muuten, tiedoksesi: se että vetää täysin sivullisia omiin vittuiluihinsa on ja vielä vihjaten epänormaalia juttua, on vain osoitus siitä että sinulla on sairas mieli ja sairas mielikuvitus. Tai sitten olet vain todella lapsellinen ja kypsymätön ihminen. Yleensä vain ymmärtämättömät lapset harrastaa tuollaisia "isäs on sitä ja äitis on tuota"-herjaa.

        Varo vastedes tekemästä moista tai löydät itsesi leivättömän pöydän äärestä, ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun samanlaisista jutuista on syytteitä nostettu.

        Jos haluat vittuilla niin pysy edes jotenkin asiallisena ja kohdista se vittuilusi edes vastaväittäjääsi eikä sivullisiin! Jos sinulla on edes sen vertaa älyä ja ymmärrystä.


    • 0987

      1. Riippuu tarkoituksesta.

      2. Kannatan ydinvoimaa.

      3. En käyttäisi mitään yleiskäyttöistä käyttöjärjestelmää.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe