Täällä ihmetellään

Anonyymi

mikä OPPI pelastaa. Mikään OPPI ei pelasta kun ne ovat eksyttäjien keksimiä. Vain usko Jeesukseen pelastaa ilman luttereita ja muita valehtelijoita.

18

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpönlöpön. Jumala pelastaa ihmisen. Hän sovitti jo koko maailman itsensä kanssa Kristuksessa Jeesuksessa ja lahjoittaa lopulta uskon jokaiselle.

• Anonyymi

Höpönlöpön olet oikeassa. Mikään Jeesuksen jälkeen keksitty uskonto eikä oppi pelasta ketään. Pitää uskoa Herraamme Jeesukseen Kristukseen eikä esimerkiksi Lutheriin ja helluntailaisten hapatukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpön olet oikeassa. Mikään Jeesuksen jälkeen keksitty uskonto eikä oppi pelasta ketään. Pitää uskoa Herraamme Jeesukseen Kristukseen eikä esimerkiksi Lutheriin ja helluntailaisten hapatukseen.

Tämä tärkeää: Lutherilta löytyi ymmärrystä tunnistaa peto, antikristus paavi, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat. Ymmärtäväinen oli myöskin Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643. Ymmärtäväinen on myöskin ylifariseus_1:nen, ja monet muut adventistit.

Pelastus ei tule kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.

Vielä muistutukseksi: Sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tärkeää: Lutherilta löytyi ymmärrystä tunnistaa peto, antikristus paavi, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat. Ymmärtäväinen oli myöskin Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643. Ymmärtäväinen on myöskin ylifariseus_1:nen, ja monet muut adventistit.

Pelastus ei tule kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.

Vielä muistutukseksi: Sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

Jos sunnuntai on pedonmerkki niin tuleeko sen merkki kaikille käteen tai otsaan. Tatuointi vai mikrosiru?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1234567---

Eli Luther ja Helwig ovat jumalia ja siihen lisäksi tietenkin Ellen G.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli Luther ja Helwig ovat jumalia ja siihen lisäksi tietenkin Ellen G.

Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Näiltä mainitsemiltani henkilöiltä löytyy ymmärrystä.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sunnuntai on pedonmerkki niin tuleeko sen merkki kaikille käteen tai otsaan. Tatuointi vai mikrosiru?

Vauvasta vaariin opetetaan sunnuntaipyhää, monien kotona, koulussa, sunnuntaipyhäkoulussa, julistajien kautta kaikkialla. Näin se sunnuntai menee otsan sisäpuolelle.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvasta vaariin opetetaan sunnuntaipyhää, monien kotona, koulussa, sunnuntaipyhäkoulussa, julistajien kautta kaikkialla. Näin se sunnuntai menee otsan sisäpuolelle.

1234567---

Sinun otsasi sisälle on taottu näköjään jonkin opin hapatus.
        Miten väittämäsi pedon merkki estää ostamaisen ja myymisen?

Huomaatko kuinka harhassa olet?

16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        ( Ilm 17)

Oletko saanut vielä ostaa ja myydä?
        Vai onko niin, että et ole saanut ostaa ja myydä enää sen jälkeen, kun otit otsasi sisälle edustamasi opin?

Kerrohan rehellisesti.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Näiltä mainitsemiltani henkilöiltä löytyy ymmärrystä.

1234567---

Yksi on välimies Ihmisen ja Jumalan välillä.. Siis Martti Luther?
        No huh huh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi on välimies Ihmisen ja Jumalan välillä.. Siis Martti Luther?
        No huh huh...

Ei mitään huh huh. Lutherilta löytyi viisautta ja ymmärrystä tunnistaa peto antikristus paavi, josta 1700-luvun Luterilaiset virretkin kertovat.

1234567---

• Luuk. 13:

Evankeliumi Luukkaan mukaan
      LUKU 13
      Ellette käänny, olette tuhon omat
      1. Juuri siihen aikaan Jeesuksen luo tuli ihmisiä, jotka kertoivat Pilatuksen surmauttaneen uhraamaan tulleita galilealaisia, niin että heidän verensä oli sekoittunut uhrieläinten vereen.
      2. Jeesus sanoi siihen: "Luuletteko, että he olivat suurempia syntisiä kuin kaikki muut galilealaiset, koska saivat tuollaisen lopun? Joh. 9:2
      3. Eivät suinkaan - samalla tavoin te kaikki olette tuhon omia, ellette käänny. Ps. 7:13
      4. Entä ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun Siloan torni sortui heidän päälleen? Luuletteko, että he olivat syyllistyneet johonkin pahempaan kuin muut jerusalemilaiset?
      5. Eivät suinkaan - yhtä lailla te kaikki olette tuhon omia, ellette käänny."
      Hedelmätön viikunapuu saa armonaikaa
      6. Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt. Mark. 11:13
      7. Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'
      8. Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä. 2. Piet. 3:9
      9. Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"
      Jeesus parantaa naisen sapattina
      10. Jeesus oli sapattina eräässä synagogassa opettamassa.
      11. Siellä oli nainen, jota kahdeksantoista vuotta oli vaivannut sairauden henki. Hänen selkänsä oli pahasti köyryssä, eikä hän kyennyt suoristamaan itseään.
      12. Nähdessään hänet Jeesus kutsui hänet luokseen ja sanoi: "Nainen, olet päässyt vaivastasi."
      13. Hän pani kätensä naisen päälle, ja heti tämä oikaisi selkänsä ja ylisti Jumalaa.
      14. Kun synagogan esimies näki, että Jeesus paransi sairaan sapattina, hän suutuksissaan sanoi paikalla oleville: "Viikossa on kuusi päivää työtä varten, tulkaa silloin parannettaviksi älkääkä sapattina."
      2. Moos. 20:8-11; 5. Moos. 5:12-15; Luuk. 23:56
      15. Herra vastasi: "Te tekopyhät! Jokainen teistä kyllä päästää sapattina härkänsä tai aasinsa kytkyestä ja vie sen juomaan. Matt. 12:11-12; Joh. 7:22-23
      16. Tätä Abrahamin tytärtä on Saatana pitänyt siteissään jo kahdeksantoista vuotta. Eikö häntä olisi saanut päästää vapaaksi sapatinpäivänä?"
      2. Kor. 12:7; Luuk. 19:9; Ap. t. 3:25
      17. Jeesuksen vastauksen kuullessaan kaikki hänen vastustajansa olivat häpeissään, mutta kansa iloitsi kaikista ihmeteltävistä teoista, joita hän teki.
      Sinapinsiemen ja hapate
      18. Jeesus sanoi sitten: "Millainen on Jumalan valtakunta? Mihin vertaisin sitä? Matt. 13:31-33; Mark. 4:30-32
      19. Se on kuin sinapinsiemen, jonka mies kylvi kasvimaahansa. Sen taimi kasvoi ja oli lopulta kuin puu, ja taivaan linnut rakensivat pesänsä sen oksille." Hes. 17:23; Hes. 31:6
      20. Vielä hän sanoi: "Mihin vertaisin Jumalan valtakuntaa?
      21. Se on kuin hapate. Kun nainen sekoitti sen kolmeen vakalliseen jauhoja, koko taikina happani."
      Ahdas ovi
      22. Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti.
      Luuk. 9:51
      23. Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?"
      Jeesus vastasi:
      24. "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. 1. Tim. 6:12; 2. Tim. 4:7; Matt. 7:13
      25. "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' Matt. 7:22-23; Matt. 25:11-12
      26. Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
      27. Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' Ps. 6:9; Matt. 25:41
      28. "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos. Matt. 8:11-12; Ap. t. 3:25
      29. Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä tulee ihmisiä, jotka käyvät aterialle Jumalan valtakunnassa. Ps. 107:3; Jes. 2:2; Jes. 25:6; Luuk. 14:15
      30. Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä."
      Matt. 19:30; Matt. 20:16; Mark. 10:31

• Anonyymi

Eipä ole vaika nähdä kuka tämän aloituksen on tehnyt

• Anonyymi

Kyllä niitä eksyttäjiä riittää, niistä ei ole puutetta. Eksyttäjät julistavat: Uudenliiton sapatti ei ole edes lauantai.

Vapaissa suunnissakin löytyy eksyttäjiä, joiden pitäisi tehdä kiireesti parannus, sillä aika käy vääjäämättömästi vähiin. "Riennä nyt riennä nyt, ennenkuin yö sun saavuttavi" !

• Anonyymi

Kyllä niitä eksyttäjiä riittää jne... nimimerkkini jäi pois 1234567---

• Anonyymi

Jeesus, Jumalan Poika, ei ole oppi, vaan
      Henkilö, persoona ja
      Hän, pelastaa.

Oppi ei pelasta vaan Jumalan Poika joka on henkilö kuten sinäkin.

USKO Herraa, Jeesukseen, ei oppiin.

• Anonyymi

Ap.t.10:42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. Room.14:9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra. 2Tim.4:1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen valtakuntansa kautta: 1Piet.4:5-6 Mutta meidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää. Joh.5:25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saa elää.

• Anonyymi

Matt.26:31 Silloin Jeesus sanoi heille: Tänä yönnä te kaikki loukkaannutte minuun; sillä kirjoitettu on: Minä lyön paimenta, ja lauman lampaat hajotetaan. Mark.14:27 Ja Jeesus sanoi heille: Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan. Joh.8:29 Ja hän, joka on minut lähettänyt, on minun kanssani; hän ei ole jättänyt minua yksinäni, koska minä aina teen sitä, mikä hänelle on otollista. Joh.16:32 Katso, tulee hetki ja on jo tullut, jona teidät hajoitetaan kukin tahollensa ja te jätätte minun yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani. Sak.11:17. 13:6-7

• Anonyymi

Joh.10:11-14 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajoittaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntee minut. Jer.10:21

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      376
      7668
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      5155
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      53
      4585
    Aihe