Jälkiehkäisyn haittavaikutukset

Heippa! Haluaisin kuulla minkälaisia oireita teillä on tullut jälkiehkäisystä ja ennen kaikkea kauanko ne ovat kestäneet, oletteko saaneet jostakin helpotusta? Onko valmiste ollut Norlevo vai EllaOne?

Pari vk sitten kävi itsellä ensimmäinen onnettomuus ja jouduin ottamaan pillerin. Tuli vähän huono olo ja seuraavana päivänä päänsärkyä. Ajattelin selvinneeni helpolla mutta viikko pilleristä alkoi lähes musta tahmea tiputteluvuoto ja aivan älytön turvotus. Rintoihin ei kärsi koskea ja lenkille lähtö ei tule mieleenkään, vatsa on turvonnut palloksi ja lantion alueella nipistelee. Eilen mieli aivan maassa ja kivut muuttui kamaliksi, valvoin ja itkin 1200mg Buranan jälkeenkin. Menkkavuotoa tämä ei silti ole, tiputtelua vain ja parin viikon päästä vasta olisikin aika menkkojen alkaa. Olo on kamala ja loppua ei näy :(
41599
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Eikö jälki ehkäisy tapletit ole resepti lääke? Sen reseptin kirjoitaja kertoo sinulle kaiken,kun kysyt tai terveyden hoitaja.Me ihmiset koemme tunnemme asiat erin-lailla,joten jokainen kokemuksilta on yksilö ja ei voi verrata toisen kokemuksiin on elämän kirjossa aina muistettava.

Äänestä
  • Muuttui reseptivapaaksi jo joitain vuosia sitten.

    Äänestä

En muista kumpi valmiste, jouduin ottamaan 2 lyhyen ajan sisällä. Mutta itkuisuutta oli pari päivää ja kuukautiset tais jäädä pois 3kk ajaksi.

Äänestä

Jälkiehkäisypilleri ei ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön.Jos ei käytä kondomia niin hankkii sitten esim. e-pillerit,kierukan. Kait se elimistö menee sekasin jos jatkuvasti jälkiehkäisypillereitä popsii.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Heippa! Haluaisin kuulla minkälaisia oireita teillä on tullut jälkiehkäisystä ja ennen kaikkea kauanko ne ovat kestäneet, oletteko saaneet jostakin helpotusta? Onko valmiste ollut Norlevo vai EllaOne?

Pari vk sitten kävi itsellä ensimmäinen onnettomuus ja jouduin ottamaan pillerin. Tuli vähän huono olo ja seuraavana päivänä päänsärkyä. Ajattelin selvinneeni helpolla mutta viikko pilleristä alkoi lähes musta tahmea tiputteluvuoto ja aivan älytön turvotus. Rintoihin ei kärsi koskea ja lenkille lähtö ei tule mieleenkään, vatsa on turvonnut palloksi ja lantion alueella nipistelee. Eilen mieli aivan maassa ja kivut muuttui kamaliksi, valvoin ja itkin 1200mg Buranan jälkeenkin. Menkkavuotoa tämä ei silti ole, tiputtelua vain ja parin viikon päästä vasta olisikin aika menkkojen alkaa. Olo on kamala ja loppua ei näy :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu