En muista koska olisin viimeksi tavannut noin ihanaa ihmistä.
Mikset ole naimisissa itseäni vanhempi nainen?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole törmännyt kehenkään sinkkuaikanani. Olin kerran naimisissa..
- Anonyymi
Rupeen ettimään ehdokkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupeen ettimään ehdokkaita
Onnea siihen. Itselläni on pitkälle menevät suunnitelmat.. Unelmani löysin.
- Vierestä
- Anonyymi
Eipä kukaan ole koskaan kosinut. Olen varmaan niin p*ska henkilö :D
- Anonyymi
Oon niin pahakurinen. Ei kukaan mua huoli, kun oppii tuntemaan
Onko sulla sama juttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sama juttuJoo vähän samaa vikaa, alussa usein näyttää hyvältä mutta sitten juttu aina lässähtää tavalla tai toisella. Olen päätellyt että vika on todennäköisesti enimmäkseen minussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sama juttuMinusta sellainen ominaisuus on ihana, viihdyttävää, ei tule tylsää kuten elämäni yleensä 😊
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollut ketään, jonka kanssa olisin halunnut naimisiin.
- Anonyymi
Ei ole osunut kohdalle sitä oikeaa.
- Anonyymi
Ei sinkun tarvitse olla. Parveilevat pikkulinnut visertelevät ihan jotain muuta 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Luottamukseni petettiin parisuhteessa, erosin. Nyt olisi valmis vaikka seurustelemaan ja kiikarissa olisi eräs , mutta tilanne on hankala monella tavalla.
En uskalla lähestyä, kun ei oikein tunneta toisiamme.Jotain kemiaa välillämme tuntuu olevan tai sitten vain kuvittelen. Kaks kertaa olen ollu kihloissa, vaikken kertaakaan naimisissa. Ekalla kerralla ite sössin koko jutun, ja olen hyvilläni että jälkimmäisestä pääsin onneksi eroon, enkä erehtynyt menemään naimisiin. Sen jälkeen ei tullu pitkiin aikoihin ketään sellasta vastaan, josta olisin kiinnostunut. Täs on vuosien varrella oppinut omasta itsestäni sen, etten ole mitään vaimomatskua. Koskaan ei auta sanoa ei koskaan, koska silloin se asia varmasti tapahtuu. Näin on itelle pari kertaa käynny. Toisaalta eipä sitä tulevaisuudesta tiedä mitä aika tuo tullessaan.
- Anonyymi
Kuinka vanha oot kun vastaan vanha nainen ketjuun?
Vanhat on jotain 50 -> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha oot kun vastaan vanha nainen ketjuun?
Vanhat on jotain 50 ->Vanhempi nainen, ei vanha nainen.
- Anonyymi
Millon olet tavannut tämän vanhemman naisen?
Ensiksi hänen pitäisi varmaan löytää mies.. meinasitko alkaa kosijaksi?- Anonyymi
Eilen tuli nähtyä. Tuskin hän minua kelpuuttaisi, mutta hyvä mieli jäi kohtaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen tuli nähtyä. Tuskin hän minua kelpuuttaisi, mutta hyvä mieli jäi kohtaamisesta.
Mihin aikaan näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan näit?
Yhden kolmen välissä.
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Moni mies on kysynyt tuota minulta. Monien asioiden summa.
- Anonyymi
Mä oon siks niin ihana, kun on ollu aikaa miettiä syntyjä syviä itekseen. Ei vaiskaan, mä oon oikeesti ihan friikki, kukaan ei ooo huolinu tämmöstä
- Anonyymi
Koska oon niin kamala narttu, että poltan ruohotkin missä kävelen.
Harvemmin kukaan edes uskaltaa moikata ja ihan hyvästä syystä. Ihan ok, että miehilläkin joku itsesuojeluvaisto.
Kyynelsilmissä vaan unelmoitte ja hiplaatte itteenne minua ikävöiden, s.tanan hullut.
Hyvää pääsiäistä, kärsikää ristinne🌚 - Anonyymi
Tuo aloitus ei ole ainakaan mulle, mussa kun ei mitään ihanaa ole.
Ei mun näköinen kellekään kelvannut ja nyt olen jo liian vanhakin, kuulema ikäistäni vanhemman näköinen eli mun osalta peli on jo menetetty. Oman ikäiset hakee nuorempia naisia, nuoremmat miehet ikäisiään tai vähän nuorempia ja mua vanhemmat miehet on jo kuolleet. - Anonyymi
Kysy multa seuraavan kerran kun näet.
- Anonyymi
Avioliitto ei ole ainut tapa olla yhdessä tai parisuhteessa. Moni ihminen ei halua naimisiin, se on päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823510
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803216Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351725
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601648