Periksen torstai-illan musaketju

Huhtikuun 13. päivä tulee täyteen ensimmäinen vuosi loppuelämäni alusta, eli siitä kun lopetin juomisen. Muotoillaan nyt hienovaraisesti näin, että en aio tänä iltana lähteä pyöräilemään enkä pitkäperjantai-aamuna liikenteeseen, ja onhan noita vaihtoehtoisia keinoja rentoutua ilman että haima sanoo poks.

Makoilin äsken sängyllä ja katselin telkkarista Youtuben kautta musiikkivideoita. Tässä joitain esimerkkejä:
Gigi D Agostino: L Amour Toujours (tai jotain sinnepäin) https://www.youtube.com/watch?v=w15oWDh02K4 Ton musiikkivideo on tosi hieno tai ainakin tällä hetkellä se näyttää upealta ja aika diipiltä 😃
Mites sitten Sashin Ecuador https://www.youtube.com/watch?v=9cQlVww0zKo Mamman kanssa tuota popitettiin ysärillä esikoulun tai koulun jälkeen Jyrki-ohjelmaa katsoessa, vaikka kumpikaan ei osannut englantia 😂 Kivasti ohjattu tuokin video, kotka liitelee vapaana kuin taivaan lintu vailla murheita 😎 Tai sitten vähän suomiräppiä, Gettomasa: Silmät https://www.youtube.com/watch?v=xDBGaMfPzXM Toi on kyllä sanoiltaan ihan pirun hyvä ja nokkela ja videokin ihan kiehtova vaikkakaan en ymmärrä miksi ne ajaa G-sarjalaisella ja se CLS vilahtaa vain ihan videon alussa 🙄 Tää biisi on siitä jännä, että tekijät ovat kuulemma käyttäneet kaveriani ja tunnettua palstalaista Bicky Royal miestä esikuvana biisin teossa😊😊😊😊 Spekti: Macho Fantastico https://www.youtube.com/watch?v=qawQp_AqLF0 Musiikkivideokin on varsin hauska ja omaperäinen 😃 No Cicciolinan kaikki tietääkin, se on myös hauskaa kuunneltavaa ja katseltavaa kunhan ei ota liian tosissaan moista humppaa 😂

59

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peris, toi mielikuvitushahmosi Bicky on aika nolo enohahmo.
      ---------------------------------
      KJÄHÄHÄHÄÄÄÄ ketuttaako ätmit? Ehdin trollaamaan ekana, vaikka itseni vähän kyseenalaiseen valoon asetinkin mutta väliäkö hällä. Ketuttaako? Aisurit! Meer Bicky Meer Man! 😝

      • Sovittiin Periksen kanssa tästä etukäteen snäpissä et niidii paskoo ätmit 😝😝😝


      • Hei kiitti bro, hyvä että olit sovittuun aikaan palstalla siellä sun yli 60-neliöisen kaksiosi pc-nurkkauksessa 😁🙏


      • Anonyymi

        Peris, miksi pilaat tämänkin ketjun näillä feikkiprofiileilla?


      • Anonyymi

        joo kuin kopio laajasalon enosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peris, miksi pilaat tämänkin ketjun näillä feikkiprofiileilla?

        Sovittiin Bickyn kanssa etukäteen, että tehdään ätmeille pieni jäynä. Mainitsin ihan tarkoituksella siitä, että tuon Macho Fantastico biisin tekijät ovat käyttäneet kuulemma Bicky Royal miestä biisin esikuvana. Ihan olivat kuulemma palstalta bonganneet juuri sitä mitä olivat etsineetkin biisiä nikkaroidessa, eli kunnon hc-ytm:n ja tunnetun tatuoitukaluisen penetraattorin edesottamuksia ja ottivat sitten yhteyttä Bickyyn. Niin Bicky sitten välittömästi sen jälkeen servasi ätmit kommentilla, mitä olisi joka tapauksessa osannut odottaa.


      • peris234 kirjoitti:

        Sovittiin Bickyn kanssa etukäteen, että tehdään ätmeille pieni jäynä. Mainitsin ihan tarkoituksella siitä, että tuon Macho Fantastico biisin tekijät ovat käyttäneet kuulemma Bicky Royal miestä biisin esikuvana. Ihan olivat kuulemma palstalta bonganneet juuri sitä mitä olivat etsineetkin biisiä nikkaroidessa, eli kunnon hc-ytm:n ja tunnetun tatuoitukaluisen penetraattorin edesottamuksia ja ottivat sitten yhteyttä Bickyyn. Niin Bicky sitten välittömästi sen jälkeen servasi ätmit kommentilla, mitä olisi joka tapauksessa osannut odottaa.

        Servasi siis välittömästi lähettämäni viestin jälkeen.


      • peris234 kirjoitti:

        Servasi siis välittömästi lähettämäni viestin jälkeen.

        Tai siis laatimani aloituksen jälkeen 😂


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Sovittiin Bickyn kanssa etukäteen, että tehdään ätmeille pieni jäynä. Mainitsin ihan tarkoituksella siitä, että tuon Macho Fantastico biisin tekijät ovat käyttäneet kuulemma Bicky Royal miestä biisin esikuvana. Ihan olivat kuulemma palstalta bonganneet juuri sitä mitä olivat etsineetkin biisiä nikkaroidessa, eli kunnon hc-ytm:n ja tunnetun tatuoitukaluisen penetraattorin edesottamuksia ja ottivat sitten yhteyttä Bickyyn. Niin Bicky sitten välittömästi sen jälkeen servasi ätmit kommentilla, mitä olisi joka tapauksessa osannut odottaa.

        Itsensä kanssa sopiminen on yksinäisen ätmin puuhaa.


      • Anonyymi

        Haima-ana taas hilpeänä :D


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Hei kiitti bro, hyvä että olit sovittuun aikaan palstalla siellä sun yli 60-neliöisen kaksiosi pc-nurkkauksessa 😁🙏

        Dutch van der Linde voi ottaa taas yhteyttä kun tuolla tavalla taas spämmäät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haima-ana taas hilpeänä :D

        Ryö ukko on ilta palansa ja *a*jansa ansainnut näinommeinaan 👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dutch van der Linde voi ottaa taas yhteyttä kun tuolla tavalla taas spämmäät.

        Etkö ole jo liian vanha pitämään pelihahmoja oikeina henkilöinä?


      • peris234 kirjoitti:

        Ryö ukko on ilta palansa ja *a*jansa ansainnut näinommeinaan 👍👍👍

        Kyllähän sitä itse kukin on iltakaljansa ansainnut, mutta en minä sinuna kyllä ottaisi yhtään olutta huomioiden sairastelusi taannoin 🤔 Itsekin nautin varmasti pääsiäisenä saunan jälkeen joko kaksi ykkösolutta tai yhden 0,5l III-oluen. Vaimoni Janica suhtautuu varsin penseästi miesten alkoholinkäyttöön, sillä hänellä on aiemmista parisuhteista ikäviä kokemuksia ja muistoja miesten alkoholin käytöstä. Kunnioitan hänen toivetta ja pitäydyn itse kohtuuden rajoissa, jonka kaiken asiantunteva itse THL on varsin selvästi määritellyt.


      • Anonyymi
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllähän sitä itse kukin on iltakaljansa ansainnut, mutta en minä sinuna kyllä ottaisi yhtään olutta huomioiden sairastelusi taannoin 🤔 Itsekin nautin varmasti pääsiäisenä saunan jälkeen joko kaksi ykkösolutta tai yhden 0,5l III-oluen. Vaimoni Janica suhtautuu varsin penseästi miesten alkoholinkäyttöön, sillä hänellä on aiemmista parisuhteista ikäviä kokemuksia ja muistoja miesten alkoholin käytöstä. Kunnioitan hänen toivetta ja pitäydyn itse kohtuuden rajoissa, jonka kaiken asiantunteva itse THL on varsin selvästi määritellyt.

        Hei haima ana oliko kivaa juoda sisuskalunsa pilalle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haima ana oliko kivaa juoda sisuskalunsa pilalle 😂

        Rimmaa kivasti bicky-timppa-periksen mielisairauksien kanssa :-)


      • Anonyymi

        Törkeää haukkimista muista palstalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haima ana oliko kivaa juoda sisuskalunsa pilalle 😂

        En usko että se juomaan on retkahtanut. Periksen sanaleikit ei aukea "timpoille" :D


    • Anonyymi

      Ei juomista voi lopettaa koska muuten ei naisiin tutustu eikä kumppania löydä.

      T viinamies

      • Toisin kuin jotkut keskuuteemme rantautuneet, mä en usko että kuoleman jälkeen saa palkinnoksi tyyliin seitsemän neitsyttä. Pakko luottaa siihen, että elävien kirjoissa kävisi flaksi vaikka enemmän tai vähemmän kännissä mä kaikissa naisasioissani onnistuin, eritoten ensivaikutelman tekemisessä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Dukenukem tulee: Manhattan Project Theme song: https://www.youtube.com/watch?v=JMIA0wQIJ9w

      • Mä lausahdan joskus ulkohuussissa Duke Nukemin legendaarisen lausahduksen "Damn, I look good" vaikka eihän siellä tietenkään mitään peiliä ole 😂


    • Anonyymi

      ..joo duke nukem on kaikkialla _D

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo perikselle juuri passeli.


      • Anonyymi

        Hyvä sanoma tossa biisissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja löytää naisseuraa.
      Kun lopettaa juomisen, luopuu samalla myös naisseurasta ja edessä on yksinäinen loppuelämä.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Tämä musiikki kun tuo Donald Trump menee Ohioon Clevelandiin pitämään puhetta ja silloin oli vielä se joku poliisiampuminen niin tuota musiikkia ei saa soittaa sitten, kun katsoo valkoisten aurinkolasien läpi asioita: Ian Hunter - Cleveland Rocks: https://www.youtube.com/watch?v=GM-IEMlJyak

      • En jaksanut kuunnella, mutta Trump on 5/5 alfa, ja oli työssään Yhdysvaltain Presidenttinä mielestäni hyvä, poislukien joiltain osin koronakriisin hoito kotimaassa. Cleveland oli aikoinaan myös hieno moottorirata Amerikassa, muistaakseni jonnekin lentokentälle tehty ja siellä ajettiin nykymuotoisen Indycarin edeltävissä CART ja CCWS sarjoissa. Monesti hienoja kilpailuja ja hyviä ohituspaikkoja.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=FH3gbcXxngo

      Pahoittelen vanhahtavaa musiikkityyliä ja kaikkea muutakin mutta laulu on minusta hieno ja sanoittaja Juha Vainio tiesi mistä kirjoitti. Sitä ensimmäistä päivää odotellessa...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Äsken soi Teflon Brothersin Maradona (Mie... eiku Kesä86). Toi on jotenkin jäänyt mieleen siitä, että 2014 kävin kahden kamunaisen kanssa uimassa, ja autossa ollessamme toi tuli radiosta. Ironisesti tapasin samalla uimahallissa naisen kenelle olin antanut pakit hiljattain, ja myöhemmin mäkkärissä teiniaikaisen eksän tai säädön tai miksi sitä haluaakaan kutsua. Mut hei, naisten huomio naisseurassa on aina kotiinpäin. Eiks niin hei? Silloin maantietä katsottiin tähtäimen läpi ja tytöt kehuivat Mersuani hienoksi ja todennäköisesti yliarvioivat kyseisen lintan arvon yläkanttiin. Toisen naisen kanssa olen edelleen kaveri ja toisinaan tekemisissä ja hän on ollut koko tämän ajan parisuhteessa. Toisen naisen kanssa tapailin myöhemmin vaikka hän oli silloin varattu, mutta oli meidän välillä jotain, kunnes itse tyrin koko asian harvinaisen huonolla ajoituksella, sananvalinnoilla yms. Hänen kanssa käytiin kerran kahdestaan uimassa ja sanotaanko näin, että hänen muodot kyllä kiinnitti huomion, ja tarkoitan tätä positiivisessa valossa. Se oli kyllä yksi elämäni sen aikaisista tähtihetkistä, kun juuri maahan saapuneita turvapaikanhakijoita ja heidän parissaan työskenteleviä kukkahattutätejä oli opettelemassa uinnin perusteita. Siinä mä ihan pokkana sukelsin 25m altaan päästä päähän, siinä missä tummien poikien kaulan ympärillä oli välillä sellainen silmukka jota ohjaaja piteli etteivät raukat huku 😄 Ja voi sitä meteliä, naurua ja arabiankielen sorinaa kun hyppivät hyppyaltaan reunalta tai metrin laudalta altaaseen. Mä kysyin heidän ryhmänvetäjältä, että saanko hypätä muutaman hypyn, joka sopi heille. Siinä mä kiipesin kymppiin ja hyppäsin muutaman kerran ihan naama peruslukemilla, ja välillä sukeltelin 4,5 m syvän altaan pohjassa. Tämä kamunainen tietenkin ihmetteli ja ihasteli touhuani, sillä hän ei uskaltanut itse hypätä metriä korkeammalta vai oliko edes siitä. Minkäänlaista huomiota hän ei suonut kuukerien suuntaan, vaikka he selvästi tönivät toisiaan ja osoittelivat kaveriani. Sillä hetkellä sen hetkisen voittajan oli helppo hymyillä 😃

      • https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4 Eric Prydz - Call on me

        Teini-iän matskua kun Lyricoista ei ollut tietoakaan ja vehkeeseen piti koskea jatkuvasti vaikkei kusihätä olisi ollutkaan. Lisäksi tuon videon miespäähenkilön näyttelijä esiintyi myös Dallasin uusien tuotantokausien, 2012 tms. jaksoissa. Sellainen sulavapuheinen, mustalla S-Mersulla ajeleva bisnesmies, joka käytti samanlaista räjähtävää kauluspaitaa kuin Varustamon Carl 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Carl ystävineen piti Tukholmassa säkenöiviä juhlia, joissa rullaluistimilla kulkevat lohikäärmeet tarjoilivat kuplajuomaa vieraille, kuten Ridge Forresterille, MacGyverille, Dallasin John Rossille, ja keitäs kaikkia siellä olikaan. Diskopallo pyöri ja Carlin kauluspaita emittoi upeita revontulien kaltaisia valoilmiöitä joita saattoi ihastella Turussa asti 😊😊😊😊😊😊😊


      • peris234 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4 Eric Prydz - Call on me

        Teini-iän matskua kun Lyricoista ei ollut tietoakaan ja vehkeeseen piti koskea jatkuvasti vaikkei kusihätä olisi ollutkaan. Lisäksi tuon videon miespäähenkilön näyttelijä esiintyi myös Dallasin uusien tuotantokausien, 2012 tms. jaksoissa. Sellainen sulavapuheinen, mustalla S-Mersulla ajeleva bisnesmies, joka käytti samanlaista räjähtävää kauluspaitaa kuin Varustamon Carl 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Carl ystävineen piti Tukholmassa säkenöiviä juhlia, joissa rullaluistimilla kulkevat lohikäärmeet tarjoilivat kuplajuomaa vieraille, kuten Ridge Forresterille, MacGyverille, Dallasin John Rossille, ja keitäs kaikkia siellä olikaan. Diskopallo pyöri ja Carlin kauluspaita emittoi upeita revontulien kaltaisia valoilmiöitä joita saattoi ihastella Turussa asti 😊😊😊😊😊😊😊

        Naispäähenkilöä ja muita naisia katsoin siis sillä silmällä teininä, ja edelleen 😂😂😂

        Tosta miesnäyttelijästä tuli mainittua lähinnä siksi, että hän tosiaan oli Dallasissa hienoon räjähtävään kauluspaitaan pukeutunut S-Mersulla ajeleva bisnesmies 😊


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4 Eric Prydz - Call on me

        Teini-iän matskua kun Lyricoista ei ollut tietoakaan ja vehkeeseen piti koskea jatkuvasti vaikkei kusihätä olisi ollutkaan. Lisäksi tuon videon miespäähenkilön näyttelijä esiintyi myös Dallasin uusien tuotantokausien, 2012 tms. jaksoissa. Sellainen sulavapuheinen, mustalla S-Mersulla ajeleva bisnesmies, joka käytti samanlaista räjähtävää kauluspaitaa kuin Varustamon Carl 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Carl ystävineen piti Tukholmassa säkenöiviä juhlia, joissa rullaluistimilla kulkevat lohikäärmeet tarjoilivat kuplajuomaa vieraille, kuten Ridge Forresterille, MacGyverille, Dallasin John Rossille, ja keitäs kaikkia siellä olikaan. Diskopallo pyöri ja Carlin kauluspaita emittoi upeita revontulien kaltaisia valoilmiöitä joita saattoi ihastella Turussa asti 😊😊😊😊😊😊😊

        Kauluspaita-Carl oli hieno hahmo. Paljon hauskempi kuin Jyystaxit ja mielikuvitusformulat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuo duke nukem -pelit ovat hauskoja, itseasiassa tuo Van Halen -jump, on mukaelma kitaristin tekemä aika hyvä tuli siitä :D

      Duke Nukem sanoo pelissä: Oh My God I'm outta RPG's = rocket propelled granades..

      • Anonyymi

        Nukem All, lukee t-paidas vaikka kilometrejä on mittarissa.
        Asenne, weliseni. Ennenkaikkea siis.


    • Anonyymi

      Kannattaa aina demilitaroida kaikki keskusrikospoliisin henkilöt ennen kaupunkiin lähtöä.

    • Anonyymi

      Ei ole niin musiikkiketju mutta tuli juttuja niin joku KKK sehän tappaa koko omaisuutesi nuo porukat jos niiden kanssa riitelet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onnittelut jo etukäteen!

      • Anonyymi

        Verottaja voittaa aina, mut hopee ei häpee.
        Sympatiaa sinne myös.


    • Anonyymi

      Juominen kannattaa ihan elämisen kannalta. Se onkin sitten eri asia mitä juo. Haimasta tuli muuten mieleen, että aikoinaan lääkäri sanoi minulle ettei se juurikaan ole tärkeä. Diapeetikkona esitin painavan vasta-lauseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuollainen jooh kranaatti tuollainen kokonainen jos poksahtaa niin siinäpä kuoli koko kerrostalon ihmiset mutta tuo on tyhjennetty ja koristetauluna tuollainen ;D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe