Sinä aikuinen kaunis nainen tänään citarilla. Katseemme kohtasivat, siaälläni läikähti kun pyyhälsin ohitsesi. Oli kiire😓
Pirkkalan citari 1.4. 2021
Anonyymi
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnisteita? 🙂
- Anonyymi
Tarkempia siis. 💕 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkempia siis. 💕 :)
Noi hymiöt tekköö pahhaa. Ja viäl ton väriset! Saman väriset kuin ukin veljenkaiman mäystimenpohjat😅
- Anonyymi
Pitkä hoikka. Lyhyehköt hiukset. Freesi olemus
- Anonyymi
Keskitummat hiukset, tummansininen takki ja valkoiset farkut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla lasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla lasit
Siis minulla silmälasit, farkut. Musta takki. Lyhyet hiukset
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen katosi...
- Anonyymi
Myös pyyhältänyt vierestä ohi tuhansia tyttöjä/naisia. Hah hah. Ohi meni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759