Aihe

Miten pitkä on perjantai?

Anonyymi

Onko perjantai jotenkin pidempi kuin esimerkiksi torstai? Vai ovatko uskovaiset halunneet pidentää sitä vain siksi, että saisivat nautiskella jeesusviihteestä kauemmin? Onhan se toki komeaa, kun verta lentää pääsiäismuniin saakka.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perjantai on pitkä, jotta Teuvolla olisi edes jokin pitkä.

• Anonyymi

Pyöreistä seiten puol kasi viis.

• Anonyymi

Uskovaiset saavat nauttia pitkään jeesuksen verestä 🥴

• Anonyymi

Mikseivät he syö verimakkaraa :O

• Anonyymi

Tätä pitää kysyä Robinson Crusoelta.

• Anonyymi

Normisivistyneesti sanoen eräät ateistit ovat moukkia pilkatessaan uskovaisia, uskonnollisella kielellä luonnehtien voisi sanoa, että alhaiset riivaushenget ovat ripustautuneet heihin jotta saavat heidät pois tieltä ja seuraa hel vettiinsä.

• Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.

Ihmislihaa syövillä vampyyreilla on mielestään ihan normaalit illallistavat ehtoollista nauttiessaan. Sitten voi taas rientää tuomitsemaan ateisteja ja tekeytyä niin muita paremmiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      6041