Onko perjantai jotenkin pidempi kuin esimerkiksi torstai? Vai ovatko uskovaiset halunneet pidentää sitä vain siksi, että saisivat nautiskella jeesusviihteestä kauemmin? Onhan se toki komeaa, kun verta lentää pääsiäismuniin saakka.
Miten pitkä on perjantai?
8
103
Vastaukset
Perjantai on pitkä, jotta Teuvolla olisi edes jokin pitkä.
- Anonyymi
Pyöreistä seiten puol kasi viis.
- Anonyymi
Uskovaiset saavat nauttia pitkään jeesuksen verestä 🥴
- Anonyymi
Mikseivät he syö verimakkaraa :O
- Anonyymi
Tätä pitää kysyä Robinson Crusoelta.
- Anonyymi
Normisivistyneesti sanoen eräät ateistit ovat moukkia pilkatessaan uskovaisia, uskonnollisella kielellä luonnehtien voisi sanoa, että alhaiset riivaushenget ovat ripustautuneet heihin jotta saavat heidät pois tieltä ja seuraa hel vettiinsä.
Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.
Ihmislihaa syövillä vampyyreilla on mielestään ihan normaalit illallistavat ehtoollista nauttiessaan. Sitten voi taas rientää tuomitsemaan ateisteja ja tekeytyä niin muita paremmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit375280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994541Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483829KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1443039Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku122514Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182048Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469