Miten pitkä on perjantai?

Onko perjantai jotenkin pidempi kuin esimerkiksi torstai? Vai ovatko uskovaiset halunneet pidentää sitä vain siksi, että saisivat nautiskella jeesusviihteestä kauemmin? Onhan se toki komeaa, kun verta lentää pääsiäismuniin saakka.
8147
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Perjantai on pitkä, jotta Teuvolla olisi edes jokin pitkä.

Äänestä

Pyöreistä seiten puol kasi viis.

Äänestä

Uskovaiset saavat nauttia pitkään jeesuksen verestä 🥴

Äänestä
  • Mikseivät he syö verimakkaraa :O

Äänestä

Tätä pitää kysyä Robinson Crusoelta.

Äänestä

Normisivistyneesti sanoen eräät ateistit ovat moukkia pilkatessaan uskovaisia, uskonnollisella kielellä luonnehtien voisi sanoa, että alhaiset riivaushenget ovat ripustautuneet heihin jotta saavat heidät pois tieltä ja seuraa hel vettiinsä.

Äänestä
  • Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.

Äänestä

• he-ma kirjoitti:

Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.

Ihmislihaa syövillä vampyyreilla on mielestään ihan normaalit illallistavat ehtoollista nauttiessaan. Sitten voi taas rientää tuomitsemaan ateisteja ja tekeytyä niin muita paremmiksi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Onko perjantai jotenkin pidempi kuin esimerkiksi torstai? Vai ovatko uskovaiset halunneet pidentää sitä vain siksi, että saisivat nautiskella jeesusviihteestä kauemmin? Onhan se toki komeaa, kun verta lentää pääsiäismuniin saakka.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu