Onko perjantai jotenkin pidempi kuin esimerkiksi torstai? Vai ovatko uskovaiset halunneet pidentää sitä vain siksi, että saisivat nautiskella jeesusviihteestä kauemmin? Onhan se toki komeaa, kun verta lentää pääsiäismuniin saakka.
Miten pitkä on perjantai?
8
119
Vastaukset
Perjantai on pitkä, jotta Teuvolla olisi edes jokin pitkä.
- Anonyymi
Pyöreistä seiten puol kasi viis.
- Anonyymi
Uskovaiset saavat nauttia pitkään jeesuksen verestä 🥴
- Anonyymi
Mikseivät he syö verimakkaraa :O
- Anonyymi
Tätä pitää kysyä Robinson Crusoelta.
- Anonyymi
Normisivistyneesti sanoen eräät ateistit ovat moukkia pilkatessaan uskovaisia, uskonnollisella kielellä luonnehtien voisi sanoa, että alhaiset riivaushenget ovat ripustautuneet heihin jotta saavat heidät pois tieltä ja seuraa hel vettiinsä.
Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Onhan se toki kiihottavaa vilkuilla alastonta mieshahmoa ristiriipunnassa verta valuen, tosin mielestäni ei kovin normaali kiihottumisen aihe. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan taikauskoisten perversioita.
Ihmislihaa syövillä vampyyreilla on mielestään ihan normaalit illallistavat ehtoollista nauttiessaan. Sitten voi taas rientää tuomitsemaan ateisteja ja tekeytyä niin muita paremmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755