Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa, milloin Jeesus Tulee takaisin

Anonyymi

-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva,
niinkuin kirjoitettu on:
"Siionista on tuleva pelastaja,
hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan,
kun minä otan pois heidän syntinsä."

Room. 11:25-27. KR 1933/-38

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan.
      Kaupunki valloitetaan,
      talot ryöstetään,
      naiset raiskataan,
      ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen,
      mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
      Ja Herra on lähtevä liikkeelle
      ja sotiva näitä pakanoita vastaan,
      niinkuin sotimispäivänänsä,
      taistelun päivänä.
      Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä,
      joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
      Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
      toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen
      ja toinen puoli etelään päin.
      Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon,
      sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
      Te pakenette,
      niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian,
      Juudan kuninkaan,
      päivinä.
      Ja Herra,
      minun Jumalani,
      tulee;
      kaikki pyhät sinun kanssasi.
      Sinä päivänä ei ole valoa:
      loistavat tähdet sammuvat.
      Se on oleva yhtämittaista päivää - Herralle on se tunnettu - ei vaihdu päivä
      ja yö;
      ja ehtoolla on oleva valoisata.
      KR 1933/-38, Sak. 14: 2-7

      • Minusta tuo kohtaus on yhtä kuvaannollinen kuin Ilmestyskirjakin.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Minusta tuo kohtaus on yhtä kuvaannollinen kuin Ilmestyskirjakin.

        Miksi Öljymäki halkeaa näin?
        No Herra poistaa kaikki öljymäen rinteelle haudatut ruumiit poisTulevan Temppelinsä läheltä. Jeesus aloittaa puhdistaa ensin Jerusalemiin Tulevan temppelialueen.
        "Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä,
        joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
        Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
        toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen
        ja toinen puoli etelään päin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Öljymäki halkeaa näin?
        No Herra poistaa kaikki öljymäen rinteelle haudatut ruumiit poisTulevan Temppelinsä läheltä. Jeesus aloittaa puhdistaa ensin Jerusalemiin Tulevan temppelialueen.
        "Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä,
        joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
        Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
        toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen
        ja toinen puoli etelään päin."

        Eihän Herran pitänyt enää asua temppelissä.
        Mistä tiedät, että kyseessä on arkkitehtuuriaikeet?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Eihän Herran pitänyt enää asua temppelissä.
        Mistä tiedät, että kyseessä on arkkitehtuuriaikeet?

        Hes 47:1 Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
        Tällaista Jumalan Temppeliä ei Jerusalemissa ole vielä ollutkaan. Tuon temppelin mitatkin ovat Salomonin Temppeliä paljon kookkaampi ja sieltähän lähtee virrat ja mihin vesivirrat menevät sinne tulee elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hes 47:1 Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
        Tällaista Jumalan Temppeliä ei Jerusalemissa ole vielä ollutkaan. Tuon temppelin mitatkin ovat Salomonin Temppeliä paljon kookkaampi ja sieltähän lähtee virrat ja mihin vesivirrat menevät sinne tulee elämä.

        Pitää muistaa, että näyt ja unet ovat vain varjoja tulevasta.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Pitää muistaa, että näyt ja unet ovat vain varjoja tulevasta.

        on myös kaksi öljypuuta.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Eihän Herran pitänyt enää asua temppelissä.
        Mistä tiedät, että kyseessä on arkkitehtuuriaikeet?

        Siellä olevat hautausmaat tuleva maanjäristys tulee siirtää syrjään luineen päivineen.
        Näin putsataan koko tuo alue vanhoista ja uusistakin haudoista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        on myös kaksi öljypuuta.

        Niin, öljypuuta kuvastavat usein seurakuntia tai hyviä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hes 47:1 Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
        Tällaista Jumalan Temppeliä ei Jerusalemissa ole vielä ollutkaan. Tuon temppelin mitatkin ovat Salomonin Temppeliä paljon kookkaampi ja sieltähän lähtee virrat ja mihin vesivirrat menevät sinne tulee elämä.

        Eikös tuo kerro vielä hetkestä jolloin Israelin maata jaetaan ja annetaan opetuksia siitä mitä milloinkin tullaan uhraamaan?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Niin, öljypuuta kuvastavat usein seurakuntia tai hyviä ihmisiä.

        Luuk 19:12-27 palkkatuomio
        Hän sanoi näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen.
        Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen.'
        Mutta hänen kansalaisensa vihasivat häntä ja lähettivät lähettiläät hänen jälkeensä sanomaan: 'Emme tahdo tätä kuninkaaksemme.'
        Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.
        Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää.'
        Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia.'
        Ja toinen tuli ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää.'
        Niin hän sanoi tällekin: 'Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia.'
        Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
        Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
        Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan,
        Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, mitä en
        ole kylvänyt;
        miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'jolla on kymmenen leiviskää.'
        - Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää.' -
        'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
        Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"


      • Anonyymi

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.


      • Anonyymi

        Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.


    • Anonyymi
    • Me voimme samantien myöntää, että Jumala pelastaa jokaisen, koska:
      "Jumala on näet sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi."

      Tai sitten voimme tulla siihen tulokseen, että ei Israel eikä muut kansat pelastu ilman Jeesusta, koska:

      "Myös nuo toiset (Israel) oksastetaan, elleivät he jää epäuskoonsa, sillä jumala pystyy oksastamaan heidät uudelleen."

      "Eiväthän kaikki israelilaiset kuulu tosi Israeliin, eivätkä kaikki ole lupauksen lapsia sen tähden, että ovat Abrahamin siementä."

      "Tämä tarkoittaa, etteivät luonnolliset jälkeläiset ole Jumalan lapsia vaan että lupauksen lapset luetaan jälkeläisiksi."

      Jes.59
      20. Mutta Siionille, niille Jaakobissa, jotka kääntyvät synnistä, tulee lunastaja, sanoo Herra.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe