Hei Turtiaisen äänestäjät

Anonyymi

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin en uskoisi tuollaisenkaan jollei siitä lukisi , varmaan fake news mutta meidän joukossamme on näitä, siis sellaisia jotka kannattavat Trumppia vaikka on itsessään selvää ettei tuollaisen idiootin varaan voi antaa ydinasevaltiota, sitten näitä joille koronaa ei ole , ja kuntosalilla on pakko käydä tai on koronaa , flunssana jolla vaan siirretään vaaleja ja koronaa jolla saadaan maskeja ja rokotteita myyntiin joilla hillitään väestönkasvua ja se sama porukka ei näe ilmastonmuutosta tulevan vaikka napajäällä kasvaa ruoho.
      Siksi miten niiltä voi vaatia maskin käyttöä oman tai edes ainakin meidän muiden vuoksi, ja kun persut avaa suunsa asiasta kuin asiasta;
      sieltä tulee haukkumaa muiden suuntaan vaikka ihan itse on aiheuttaja , syyllinen tai ainakin voinut vaikuttaa asiaan.

    • Anonyymi

      Syynä on Turtiaisen lauantaiaamuinen tviitti, joka on tulkittu uhkauksenomaiseksi muita kansanedustajia kohtaan.

      Kaikkia vituttaa jo. Ystäväni sanoi - ”olen valmis tappamaan, jos jollekin tässä maassa pakolla laitetaan maski.”
      No, en minäkään sellaista katsoisi sivusta. Terveisiä kollegoille, jotka olette maskipakon kannalla, Turtiainen kirjoitti.

      Eduskunnan puhemiehen Anu Vehviläisen mukaan Ano Turtiaisen tviitti otetaan eduskunnassa käsittelyyn pääsiäisen jälkeen.

      Onko Turtiainen todellakaan enää sopiva ihminen istumaan kansanedustajana eduskunnassa?!!

    • Anonyymi

      "Kaikkia vituttaa jo.

      Ystäväni sanoi - ”olen valmis tappamaan, jos jollekin tässä maassa pakolla laitetaan maski.”

      No, en minäkään sellaista katsoisi sivusta.

      Terveisiä kollegoille, jotka olette maskipakon kannalla."

      Jollekkin siis koitettas pakolla laittaa maski? Turtiaisen kaveri alkaisi tappamaan noita jotka yrittää tuon pakolla maskittaa?
      Turtiainen ei jäisi katselemaan tätä sivusta? Yrittäis varmaan parhaansa mukaan rauhoitella kaveriansa ettei se alkaisi tappamaan.

      Hieno mies ja kansanedustaja tuo Turtiainen
      arvostan!

    • Anonyymi

      Ano on puolueeton.

      • Anonyymi

        Ei ole. Suomen eniten Persu. Persumpaa ei ole.


      • Anonyymi

        Ano on Suomen suurin pers***läpi


    • Anonyymi

      Ano on oikea suomalainen: Jos tuut mun tontille ilman lupaa, turpaan tulee.

    • Anonyymi

      HYVÄ ANO. Nyt ei pidä antaa pelolle valtaa, eikä hyväksyä maskipakkoa.

    • Anonyymi

      Persuna en hyväksy Turtiaisen kommenntia.
      Maskipakko on laitettava. Tietenkään pakkoa ei tule kohdentaa kaikkiin sattumanvaraisestti vaan ryhmiin joilla selvä yliedustus sairauden levityksessä (maahanmuuttajat).

      "Korkeat vieraskielisten koronaluvut nousseet entistä suuremmiksi – "Meillä on ollut nuorempia maahanmuuttajataustaisia tehohoidossa""
      https://yle.fi/uutiset/3-11839149

      Ja pakko maskin käyttöön voisi tuolla ryhmällä olla aina julkisella paikalla.
      Rangaistus esimerkiksi kansalaisuuden peruminen ja pakkopalautus kotimaahan.

      • Anonyymi

        Niin, eli mun jenkkitaustaiselle mamukaverille maskipakko, mutta ei minulle. (Kyseessä on valkoinen henkilö, jota et mitenkään erota katukuvassa).
        Meinaatko että poliisi alkaa valvoa tällaista?
        Tai mun työkaveri, joka on venäläinen mamu. Pitääkö näiltä jotenkin tarkistaa kielitaito tai kansalaisuus kadulla poliisin toimesta, vai miten tää menisi? Ootko ikinä kuullut Orwellin 1984 teoksesta?


      • Anonyymi

        Muutenkin maskipakko tulee kaikille tai ei kellekään.
        Siis sun mielestä, jos poliisi havaitsee maahanmuuttajan kadulla kävelemässä ilman maskia ihan vaan lenkillä, niin kansalaisuus lähtee. Kunnon persuilua. Tiesitkö muuten, että kansalaisuutta ei voi perua.


    • Anonyymi

      Ano on paras!
      Marin on saatava mielentila tutkimukseen!

    • Anonyymi

      1930- luvulla oli IKL, 1970- luvulla oli Kommarit ja 2020- luvulla Persut. Aina on joku tavallisen ihmisen ristinä.

    • Anonyymi

      Mitä tulee maskien käyttämättömyyteen, niin siihen on vain kaksi syytä:
      - Kyvyttömyys
      - Tyhmyys.

      • Anonyymi

        Kyvyttömiä ovat järkeviin päätöksiin kykenemättömät ja tyhmiä järkevien ohjeitten merkitystä ymmärtämättömät. Eli vika on molemmissa tapauksissa kehon korkeimmalla kohdalla.


      • Anonyymi

        Kolme syytä. Kolmas on Persuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme syytä. Kolmas on Persuus.

        Eikö se jo sisälly kahteen ensimainittuun?


    • Anonyymi

      Vaikka virallisten tilastojen mukaan jo yli 3 000 000 ihmistä on kuollut koronaviruksen aiheuttamaan tautiin ja epävirallisesti varmasti kymmenissä miljoonissa, niin silti löytyy ihmisiä, jotka poliittisista syistä ovat valmiit itse saiastumaan ja tartuttamaan tappavaa tautia läheisiinsä.

      • Anonyymi

        Ja sitten kun ei enää pärjätä sairaana kotioloissa, niin huudetaan sairaalahoitoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Yhtä hyvin voitas merkitä että ne on kuolleet punaisten sukkien käyttöön..

        Monisairas vanhus joka kuolee vaivoihinsa merkitään kuolleeksi punaisiin sukkiin koska ne sillä oli kuollessaan.

        Suomessakaan ei kai yhtään koronaan pelkästään kuollutta? Monisairaita vanhuksia joilla punaiset sukat kuollessaan varmaan enempi kuin vanhuksia joilla korona kuollessaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe