Aihe

Ryssille ei pitäisi antaa ajokorttia lainkaan.

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä

• Anonyymi

Noinhan ne ajaa Suomessakin. Sulkuviiva on niille vain symbolinen ja nopeusrajoitusten päälle kustaan.

• Anonyymi

ÄO 75 saa ihmeitä aikaan, mm, hevosnaaman ja unisen katseen.

• Anonyymi

Ei se ns kansalaisuudesta ole kiinni.
      Vaan enemmin siitä että millainen maa ylipäätään on, vähän vapaampaa elämisen muotoa maistaa on liikennekkin suurpiirteisempää. Kattokaapa italian liikennevideoita mutta tosiaan venäjällä ja itä-euroopan maissa liikenne on enemmän suurpiirteistä, paljon huonoa ajotapaa, liikenteen sujuvuudesta ei välitetä niin omin oikeuksin sitten sovelletaan aika lailla kaikenlaista. Niin näkee sitä minä minä tyyliin ajellaan vastaantulevien puolella ohittaen ruuhkaantuneet ajokaistat sekä yksisuuntaisilla tiellä. Pysäköinneistä ei välitetä, siellä missä on tilaa niin sinne vaan auto on se sitten jalkakäytävä vaikka tai aiheutuu pysäköinnillä haittaa muulle liikenteelle. Näistä viimeksi mainituistakin on hyviä videoita sadottain venäjältä, stop väärin pysäköinti tjsp missä ne liimaa niitä isoja tarroja väärin ajavien tuulilaseihin.

• Anonyymi

"Ei se ns kansalaisuudesta ole kiinni.
        Vaan enemmin siitä että millainen maa ylipäätään on"
        No nämähän ovat ihan sama asia.

• Anonyymi

No muutaman somalin ajokoe 7 kertaa kokeessa.....

• Anonyymi

Amen. Järkyttävää . Naisetkin hyppää autosta ulos niin että auto jatkaa matkaa eikä risteyksessä osata ajaa muuten kuin suoraan päin muita ja moottoritiellä kaiteeseen.

• Anonyymi

Liikennekulttuuria ei ole ollut. Yhtäkkinen vapautuminen ei tuo sitä kulttuuria. Aivan järkyttäviä onnettomuuksia tapahtuu siellä ... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      8234