Naiset johtaa, huijarius alkoi

Anonyymi

Miesten vallassa ollessa ei tapahtunut väärää. Nyt naisten johtaessas korona leviää, tehdään vääriä lakia, miehiä sorretaan, verorahoilla kampaudutaan ja meikataan. En muista että kukaan mies olisi käyttänyt kauneusrahaa. Mies valtaa tarvitaan.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nyt naisten johtaessas korona leviää,"

      Onko nyt koronan levitessä siis joka maassa "naisvalta", vai ainoastaan enemmistössä maailman maita? :D

      • Siltä se aloittajan puheitten perusteella vaikuttaa 😂

        Minä en pidä hallituksesta ja toivon sen kaatuvan pian, en kuitenkaan siksi että siellä on naisia vaan siksi, että he ovat teoillaan osoittaneet, että nämä yksilöt eivät ole johtaja-ainesta.


      • Anonyymi

        Kiinasta korona levisi,siel miehet kouluttautuu ja tekee päätöksiä.


    • Anonyymi

      Onko Bolsunaro nainen? Entä Trump?
      Kaksi pahiten koronasta kärsinyttä maata ja molemmissa ultrakonservatiivi mies johtajana. Onneksi Biden on nyt saamassa jenkkien tilannetta hallintaan. Brasseilla menee aina vaan huonommin.

      • Menasin kirjoittaa saman, Lisäksi vielä Unkarin Orban ja Tansanian edesmennyt pressa...


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Menasin kirjoittaa saman, Lisäksi vielä Unkarin Orban ja Tansanian edesmennyt pressa...

        Onneksi Tansaniaan saatiin naispresidentti.:D:D


    • Miksi panet kaikki virheet sukupuolen piikkiin?
      Verorahoilla ajetaan myös partoja ja hiuksia.
      Ole kiitollinen kuitenkin siitä että mies on ihmisyyden mitta ja maailma on rakennettu näitten mittojen mukaan.
      Hallitus on totisesti tehnyt virheitä, mutta laskisitko tappion voitoksi jos hallituksen naisilta löytyisivätkin penikset housuista?😎

      • Anonyymi

        Hehhee, " Ole kiitollinen kuitenkin siitä että mies on ihmisyyden mitta ja maailma on rakennettu näitten mittojen mukaan."

        Juu näin on ja sen huomasi myös Suomessa johon saapui vuonna 2015 35.000 pakolaista
        ja niistä oli suurin osa miehiä. Ihan miehen mittaisia.

        Kautta ihmiskunnan historian naiset ovat käyneet sotia, raiskanneet, tappaneet ja muutenkin rääkänneet miehiä.

        Voi miesparkoja kuinka heitä sorretaan, mutta hiljaisesti vain hyväksytte naisten taholta alkaneet sodat ja muut murheet ja naiset sen koronan on maailmaan tuoneet!

        Ja voi kauhistus, kun hallituskin koostuu naisista...

        Se nyt on vain niin , että pojat katsovat peruskoulussa ikkunasta ulos, kun taas tytöt lukevat ja näin saavat parempia virkoja itselleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe