JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUS ON TOTTA

MUTTA EI SUINKAAN SILLÄ TAVALLA, miten Paratiisista maailmaan lähetetty koko ihmiskunnan eksyttäjä, Saatana, tuhansine palvelijoineen on sitä omilleen opettanut.

Paavalin kirjeissä on 25% totuutta ja 75% valhetta, ilmoitti Pyhä Henki, vuonna 2010, kun paljasti miten pakanoista tehtiin uuspakanoita eli kristittyjä.

Sama totuuden ja valheen suhde pätee myös koko Raamatun totuuteen.
Sillä tämäkin kirja on ihmisten kirjoittama.

Niiden, jotka Jumala on johdattanut valkeuteen ja niiden jotka ovat jääneet pimeyteen.

Jeesus todella nousi ylös taivaaseen, henkenä, kuten, kuten kaikki Jumalan kutsumat ihmiset Mooseksesta alkaen.

"Tomu palaa maahan, josta se on tullut. Henki palaa Jumalan luo, joka on sen antanut.

Siksi Jeesus on Henkenä taivaassa, kuten kaikki muutkin Jumalan valitut:

Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.
Ne huusivat kovalla äänellä:
"Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä.

Siksi tämä Raamatun kertomus Jeesuksen ruumiin katoamisesta on totta, eikä valhetta:

"Naisten ollessa matkalla muutamat vartiomiehistä menivät kaupunkiin ja kertoivat ylipapeille kaiken, mitä oli tapahtunut.

Silloin nämä kokoontuivat neuvottelemaan yhdessä vanhimpien kanssa ja päättivät antaa sotilaille suuren summan rahaa.

He sanoivat sotilaille: "Sanokaa, että hänen opetuslapsensa tulivat yöllä, kun te nukuitte, ja varastivat hänet. Ja jos tämä tulee maaherran korviin, me kyllä lepytämme hänet ja järjestämme niin, ettei teille koidu ikävyyksiä."

Sotilaat ottivat rahat ja tekivät niin kuin heille oli sanottu. Heidän kertomustaan on juutalaisten keskuudessa levitetty tähän päivään."

Opetuslapset todella hautasivat hänet sellaiseen paikkaan, ettei sitä kukaan ole löytänyt.

Se tässä on myös suuri Jumalan ihme, miten hän sai opetuslapset tästä vaikenemaan. Myöskin kaikki ne, joka hylkäsivät Jeesuksen ja läksivät Paavalin perään.

Jos Jeesuksen hauta olisi löydetty, voin vain kuvitella minkälainen sota hänen luiden omistamisesta olisi erilaisten kristittyjen kesken tullut.

Kun jo katolilaiset ja luterilaiset riitelivät heidän yhteisen Henrikkinsä pienestä kyynärluun palasesta.

Nyt he jumaloivat Jeesuksena Saatanan tappovälinettä RISTIÄ.

51

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän mennessä - tänä pääsiäisenä - en ole televisiosta nähnyt sitä Saatanan rituaalia, jossa pitkätukkaisia partasuu miehiä nostellaan ristille.

      Jerusalemista näytettiin sitä heidän vakio rituaalia, kun valtavan isoa, kauniiksi muotoilua ristiä raahattiin pitkin kapeita katuja valtavan ihmisjoukon saattelemana.

      Harvinaista, että tämä toiveeni toteutui:
      Teuvo Suni
      2. huhtikuuta 2020

      Suomi24 Yleistä kristinuskosta
      SUOMEN MIEHILLE

      Pitkäperjantai lähestyy.
      Minä toivon ettei teistä enää kukaan suostuisi pappien houkutuksesta heille Jeesukseksi, jota he ristisaatossa kuljettavat ja lopulta nostavat ristille kaikkien pilkattavaksi.

      Tämäkin kirkon rituaali kun on täydellistä Pyhän Hengen herjausta, syntiä jota kukaan ei saa anteeksi. Sillä tässä herjataan Jumalan 1. käskyä:

      "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.
      Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua
      Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

      Miksi papit eivät itse nostele toisiaan ristille, kun heidät on viran puolesta vihitty Jumalan vihan alle?

      "Näin sanoo Herra Jumala:
      "Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani.
      Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
      Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen."
      - - -
      Tänä vuonna Koronaviiruus saattaa pelastaa jonkun partasuisen ja pitkätukkaisen miehen Pyhän Hengen herjaukselta.

      • Myös Jeesus "jumaloi" ristiä, koska käski opetuslapsiaan sellaista kantamaan/itsensä kieltämään.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Myös Jeesus "jumaloi" ristiä, koska käski opetuslapsiaan sellaista kantamaan/itsensä kieltämään.

        Saatanan ilosanomaa julistat. Jeesuksen tarkoittama risti on tässä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        "Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

        Se risti minullakin on kaikkien kaltaistesi viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanan ilosanomaa julistat. Jeesuksen tarkoittama risti on tässä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        "Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

        Se risti minullakin on kaikkien kaltaistesi viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Miksi luulet minun vihaavan sinua?
        "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
        Jeesus kehottaa kieltämään itsensä ja aloittajaa lainaten "jumaloi ristiä."


      • Ashera12 kirjoitti:

        Miksi luulet minun vihaavan sinua?
        "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
        Jeesus kehottaa kieltämään itsensä ja aloittajaa lainaten "jumaloi ristiä."

        Se risti oli Jeesuksellakin ihmisten viha, jota hän koko elämäsä ajan kantoi.

        Se viha tuli Saatanalta, joka lopulta pisti palvelijansa Jeesuksen ristillä tappamaan.

        Ja sinäkin ihmisparka, pidätät tätä jumalana. Jos hänen kaulansa olisi katkaistiu miekalle, olisi silloin miekka sinun jumalasi.

        Minulla oli sinulle pitkä viesti kirjoitettuna siihen edelliseen aloitukseen, kun lähetin: Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Jospa tämä nyt tavoittaisi sinut:

        Jos sinun nimesi - kaikista tähän herjauksista huolimatta - olisi Karitsan elämänkirjassa, sinä voit sen itse testata, jos haluat.

        Sanoudu irti kaikista niistä uskomuksista, joilla sinut on tuollaiseksi tekopyhäksi tehty.

        Mene hiljaisuuteen kolmeksi vuodeksi, äläkä missään julista tuollaista uskoa:

        "Hyvä on hiljaisuudessa toivoa apua Herralta."

        Suosittelen tuona aikana lukemaan Raamatun kannesta kanteen, vaikka perikin kertaa.

        Sinä päivänä, kun sinä minut täällä kohtasit, sinä sait ensimmäisen kerran elämässäsi kuulla totuutta. Siitä alkoi Jumalan kello tikittää, ja koetella sinua:

        Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        Jos olet Jumalan valittu, niin tämän jälkeen Pyhä Henki näyttää sinulle syntisi.

        Minulle se näytettiin kolmen vuoden ja kolmen kuukauden kuluttua: "Sinä olet tuo puu. Hakkaa se pois."

        Oletko sattunut lukemaan näistä keskusteluista, mitä sitten tapahtui?


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se risti oli Jeesuksellakin ihmisten viha, jota hän koko elämäsä ajan kantoi.

        Se viha tuli Saatanalta, joka lopulta pisti palvelijansa Jeesuksen ristillä tappamaan.

        Ja sinäkin ihmisparka, pidätät tätä jumalana. Jos hänen kaulansa olisi katkaistiu miekalle, olisi silloin miekka sinun jumalasi.

        Minulla oli sinulle pitkä viesti kirjoitettuna siihen edelliseen aloitukseen, kun lähetin: Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Jospa tämä nyt tavoittaisi sinut:

        Jos sinun nimesi - kaikista tähän herjauksista huolimatta - olisi Karitsan elämänkirjassa, sinä voit sen itse testata, jos haluat.

        Sanoudu irti kaikista niistä uskomuksista, joilla sinut on tuollaiseksi tekopyhäksi tehty.

        Mene hiljaisuuteen kolmeksi vuodeksi, äläkä missään julista tuollaista uskoa:

        "Hyvä on hiljaisuudessa toivoa apua Herralta."

        Suosittelen tuona aikana lukemaan Raamatun kannesta kanteen, vaikka perikin kertaa.

        Sinä päivänä, kun sinä minut täällä kohtasit, sinä sait ensimmäisen kerran elämässäsi kuulla totuutta. Siitä alkoi Jumalan kello tikittää, ja koetella sinua:

        Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        Jos olet Jumalan valittu, niin tämän jälkeen Pyhä Henki näyttää sinulle syntisi.

        Minulle se näytettiin kolmen vuoden ja kolmen kuukauden kuluttua: "Sinä olet tuo puu. Hakkaa se pois."

        Oletko sattunut lukemaan näistä keskusteluista, mitä sitten tapahtui?

        En kyllä usko, että Jeesus olisi käskenyt parjauksia ottamaan matkatavaraksi.
        Pysyn kannassani.

        Jokainen uskoo, että hänellä on hallussaan totuus ja sinä olet vain yksi heistä.
        Kiitos vain mutta jatkan elämääni entiseen tapaani. Minusta on mukava yrittää pyrkiä paremmaksi ihmiseksi enkä näe siinä mitään väärää.

        Helvettiä ei ole olemassa. Gehenna, mikä on käännetty helvetiksi tarkoitti juutalaisten kesken kiirastulta, koska he olivat Hinnominlaaksossa aikaisemmin panneet lapsia kävelemään tulen läpi.


      • Ashera12 kirjoitti:

        En kyllä usko, että Jeesus olisi käskenyt parjauksia ottamaan matkatavaraksi.
        Pysyn kannassani.

        Jokainen uskoo, että hänellä on hallussaan totuus ja sinä olet vain yksi heistä.
        Kiitos vain mutta jatkan elämääni entiseen tapaani. Minusta on mukava yrittää pyrkiä paremmaksi ihmiseksi enkä näe siinä mitään väärää.

        Helvettiä ei ole olemassa. Gehenna, mikä on käännetty helvetiksi tarkoitti juutalaisten kesken kiirastulta, koska he olivat Hinnominlaaksossa aikaisemmin panneet lapsia kävelemään tulen läpi.

        VALEHTELIKO JEESUS?

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Lopeta jo Pyhän Hengen herjaukset.


      • Teuvo, minulla olisi sinulle kysymys:"Onko Marko Suni, sun lähisukulaisiasi?" Tapasin hänet Ylivieskassa, paikassa Visala, ja hän oli Sievistä lähtöisin!


      • AkiKarppinen kirjoitti:

        Teuvo, minulla olisi sinulle kysymys:"Onko Marko Suni, sun lähisukulaisiasi?" Tapasin hänet Ylivieskassa, paikassa Visala, ja hän oli Sievistä lähtöisin!

        Mielelläni sinulle vastaan, koska olet ensimmäinen, joka on uskaltanut tänne omalla nimellä
        tulla.

        Marko Suni ei ole lähisukulaisia.

        Kaikki Sunit ovat ilmeisesti olleet alkuaan Säkkijärviläisiä. Niin kuin on esim. Auto-Suni Lappeenrannassa. Eivätkä hekään ole pappani Martti Sunin sukulaisia.


    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että joku on niin pihalla kuin Teuvo?

      • Täällä (ja muuallakin) on suuri määrä ihmisiä, joille Jeesus on tärkeä, mutta he toivoisivat, että tämä olisi opettanut jotakin muuta. Keksitään oma oppi ja syötetään se Jeesuksen suuhun ja kielletään hänen omat sanansa.


      • Se on Jeesuksen ilmoituksen mukaan pelastumisen tärkein ehto:

        Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

        Menkää sisään ahtaasta portista.
        Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"


      • Ashera12 kirjoitti:

        Täällä (ja muuallakin) on suuri määrä ihmisiä, joille Jeesus on tärkeä, mutta he toivoisivat, että tämä olisi opettanut jotakin muuta. Keksitään oma oppi ja syötetään se Jeesuksen suuhun ja kielletään hänen omat sanansa.

        Niin se on sinullakin, vaikka et usko:

        " Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Luitko tuon edellisen viestin, jonka sinulle osoitin?


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Niin se on sinullakin, vaikka et usko:

        " Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Luitko tuon edellisen viestin, jonka sinulle osoitin?

        Miksi olet noin aggressiivinen?
        Huomioi että sinuakin voidaan pitää vääränä profeettana. Sanoit minulle, että minun aikani on tullut.

        En ole Jeesuksen nimessä profetoinut, karkottanut henkiä tai tehnyt mitään muitakaan voimatekoja, jos se sinua huolettaa.

        Juutalainen profeetta (Jeesus) opettaa tietysti juutalaisittain.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Miksi olet noin aggressiivinen?
        Huomioi että sinuakin voidaan pitää vääränä profeettana. Sanoit minulle, että minun aikani on tullut.

        En ole Jeesuksen nimessä profetoinut, karkottanut henkiä tai tehnyt mitään muitakaan voimatekoja, jos se sinua huolettaa.

        Juutalainen profeetta (Jeesus) opettaa tietysti juutalaisittain.

        Teuvo on paha. Hän yritti perustaa lahkoa ja saikin sellaisen alulle reilut kymmenen vuotta sitten, taitaa olla jo 15 vuotta. Kun he kokoontuivat, alkoivat ”rysään” jääneet saada selville Teuvon todellisen luonteen (susi ) ja porukka hajosi kuin akanat tuuleen.
        Teuvo ei koskaan kirjoita Jeesuksen SOVITUSKUOLEMASTA, joka ainoa voi ihmisen pelastaa ja jota varten Jeesus tuli tänne maan päälle, meidän syntiemme tähden.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Miksi olet noin aggressiivinen?
        Huomioi että sinuakin voidaan pitää vääränä profeettana. Sanoit minulle, että minun aikani on tullut.

        En ole Jeesuksen nimessä profetoinut, karkottanut henkiä tai tehnyt mitään muitakaan voimatekoja, jos se sinua huolettaa.

        Juutalainen profeetta (Jeesus) opettaa tietysti juutalaisittain.

        Kaikille kaltaisillesi, eri uskonlahkojen edustalle olen väärä profeetta, eli paholainen.

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.' 
        Tämän käskyn Saatana antoi valtakunnalleen siksi, että voisi Jumalan Pojan verellä lepyttää Jumalan  vihan, joka syttyi hänen omaa Poikaansa kohtaan, joka alkoi nimitellä hänen valitsemaansa kansaa saatanoiksi.
        Siksi Jumala tunsi suloisena tuoksuna, kun hänen Poikansa veri alkoi vuotta, ja kun hän tuskassaan huusi:
        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsi."
        Näin törkeään valheeseen on koko ihmiskunta jo 2000 vuotta uskonut, ja tämäkin kansa koko historiansa ajan koska kirjoitettu on:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Missä ovat ne tämänkin  kansan, ne  harvat ihmiset, jotka ymmärtävät todellisen syyn Jumalan Pojan tappamiseen?
        Jumalan Pojan tappamisella Saatana kosti Jumalalle sen, kun tuli aikojen alussa taivaan loistosta maailman pimeyteen syöstyksi, ja hän saisi kaikki viettelemänsä ihmiset pitää ikuisesti omanaan.
        Miksi Jumala kuitenkin valitsi Saatanan haltuun jätetystä maailmasta itselleen Pojan joka alkoi heitä saatanoiksi haukkumaaan?  Siksi hänet oli pakko tappaa, ja kun se oli tapahtunut, alkoi Jeesuksen valitseman Saulin vietteleminen erinomaisilla ilmestyksillä omakseen.
        Kun se onnistui, tuli Saulista Paavali kaikkien piispojen ja pappien kantaisä, jonka johdolla koko maailma oli jo vuonna 90 saatu  Saatanan haltuun, valheen "pelastusopilla", joka todellisuudessa on tänäkin päivänä SAATANAN OMISTUSOPPI 

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.


      • Hänelle kävi samoin kuin Paavalille ja Pietarille:

        "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kaikille kaltaisillesi, eri uskonlahkojen edustalle olen väärä profeetta, eli paholainen.

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.' 
        Tämän käskyn Saatana antoi valtakunnalleen siksi, että voisi Jumalan Pojan verellä lepyttää Jumalan  vihan, joka syttyi hänen omaa Poikaansa kohtaan, joka alkoi nimitellä hänen valitsemaansa kansaa saatanoiksi.
        Siksi Jumala tunsi suloisena tuoksuna, kun hänen Poikansa veri alkoi vuotta, ja kun hän tuskassaan huusi:
        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsi."
        Näin törkeään valheeseen on koko ihmiskunta jo 2000 vuotta uskonut, ja tämäkin kansa koko historiansa ajan koska kirjoitettu on:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Missä ovat ne tämänkin  kansan, ne  harvat ihmiset, jotka ymmärtävät todellisen syyn Jumalan Pojan tappamiseen?
        Jumalan Pojan tappamisella Saatana kosti Jumalalle sen, kun tuli aikojen alussa taivaan loistosta maailman pimeyteen syöstyksi, ja hän saisi kaikki viettelemänsä ihmiset pitää ikuisesti omanaan.
        Miksi Jumala kuitenkin valitsi Saatanan haltuun jätetystä maailmasta itselleen Pojan joka alkoi heitä saatanoiksi haukkumaaan?  Siksi hänet oli pakko tappaa, ja kun se oli tapahtunut, alkoi Jeesuksen valitseman Saulin vietteleminen erinomaisilla ilmestyksillä omakseen.
        Kun se onnistui, tuli Saulista Paavali kaikkien piispojen ja pappien kantaisä, jonka johdolla koko maailma oli jo vuonna 90 saatu  Saatanan haltuun, valheen "pelastusopilla", joka todellisuudessa on tänäkin päivänä SAATANAN OMISTUSOPPI 

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Juutalaiset sanoivat hän on perillinen poika tapetaan hänet ristille . Kateudesta.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Hänelle kävi samoin kuin Paavalille ja Pietarille:

        "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"

        Joo, Ilmestyskirja sanoo, että Apostolit ovat kiviä temppelissä ja Jeesus on lamppu siellä...
        Ja että muiden maiden uskovaiset saavat olla jopa pylväitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Ilmestyskirja sanoo, että Apostolit ovat kiviä temppelissä ja Jeesus on lamppu siellä...
        Ja että muiden maiden uskovaiset saavat olla jopa pylväitä...

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.

        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa!

        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.

        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa!

        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        En usko että Raamattu todistaa sinusta, valitan.
        Etkä sinä pysty kellekään elämääkään antamaan, turhaa kukaan sitä sinulta yrittäisi pyytää.


    • Anonyymi

      Juutalaiset saivat esimakua erämaavaelluksensa aikana luvattuun maahansa. Kun käärmeet vaivasivat kansaa, sai Mooses käskyn, tehdä käärmeen kuva ja pystyttää se pitkän pylvään päähän. Jokainen käärmeen purema, joka katsoi tätä käärmettä, pelastui. Tämä oli esikuva Jeesuksesta. Minä uskon Raamattuun, niin kuin se on selkeästi meille annettu ja Pyhä Henki on sen yhtä selvästi kokonaisvaltaisesti meille avannut. Yhdenkään jakeen merkitystä en mene muuttamaan. Älkää tekään, sillä Jumalan sana on tarkka, eikä meidän vajavaisten ihmisten väitteet ja nähdyt näyt ole kelvollisia sitä muuttamaan. Mitä muuta me uskoisimme, ellemme Raamatun sanalla koeteltua, Pyhän Hengen opastamaa , kiistatonta Jumalan sanaa.

      • Miten sinä, Anonyymi, kuvittelet olevasi Pyhän Hengen opetusta saanut ihminen?

        Paholaisen palkkalainen olet, koska et uskalla esiintyä omalla nimelläsi, vaan pimeyden puskissa piileskelevä anonyymi:

        He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako.

        Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

        Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."


      • Anonyymi

        Egyptin kundaliikäärme.


      • Jos Pyhä Henki olisi sen sinulle avannut, et olisi pimeyden puskissa piileskelevä Anonyymi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jos Pyhä Henki olisi sen sinulle avannut, et olisi pimeyden puskissa piileskelevä Anonyymi.

        Mihin tarkoitukseen haluat kirjoittajien nimiä. Jos edes nimimerkki tulee pakolliseksi näille sivuille, en ole mukana, koska en halua kenenkään häiritsevän siviilielämääni vääristellyillä houreillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarkoitukseen haluat kirjoittajien nimiä. Jos edes nimimerkki tulee pakolliseksi näille sivuille, en ole mukana, koska en halua kenenkään häiritsevän siviilielämääni vääristellyillä houreillaan.

        Jumala ei voi kutsua meitä nimiltä jos nimeä ja kuvaa ei ole esillä, näin muistelisin🙄


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Jumala ei voi kutsua meitä nimiltä jos nimeä ja kuvaa ei ole esillä, näin muistelisin🙄

        Jumala tuntee kaikki 7,4 miljardia ihmistä nimeltä, jokainen on Hänelle rakas lapsi. Kokeile, kutsu Hänet elämääsi. Polvistu kammiossasi yksin ja pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi, niin tulet tuntemaan, onko tämä oppi ihmisestä vai Jumalasta.


    • Anonyymi

      Ristiä kunnioitetaan siitäkin syystä, että Jeesus sanoi"Joka haluaa Jumalan Valtakuntaan, Hänen on otettava ristinsä ja seurattava minua!"
      Jeesukselle sanoi Hänen oma opettajansa lapsena kerran(pappi nimeltä Zachyras), kun huomasi Jeesuksen lahjakkuuden opettajaksi, että "kenties sinusta tulee todella Messias, joka joutuu silloin suurelle ristillekin!" Oliko Jeesuksen biologinen isä joku papeista synagoogassa, niin todennäköisesti oli, koska Neitsyt Maria oli syngoogansa "nunna" tuona aikana. Myös Roomalaista sotilasta on pilaillen veikattu, Jeesuksen Isäksi, mutta sen todennäköisyys on hyvin pieni...
      En puhu omiani, tämä oli ilmoitettu eräässä apokryfissä, jota kustansi Ortokirja...
      "Korkeimman Voiman Varjo" - on Valhe....

      • Miksi sinä tutkit Raamattua Pirun opastuksella, samalla tavalla kuin Paavali teki sitä Saatanan kaverina.

        Se on Saatanan tahto, että jokaisella olisi jo risti valmiina, ettei hänen palvelijainsa tarvitsisi tuhlata siihen kallista aikaansa.

        Se risti oli Jeesuksella sama kuin minulla, ihmisten silmitön viha:

        "Sietämätöntä puhetta!
        Kuka voi kuunnelle tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!
        Ristiinnaulitse, ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!"


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi sinä tutkit Raamattua Pirun opastuksella, samalla tavalla kuin Paavali teki sitä Saatanan kaverina.

        Se on Saatanan tahto, että jokaisella olisi jo risti valmiina, ettei hänen palvelijainsa tarvitsisi tuhlata siihen kallista aikaansa.

        Se risti oli Jeesuksella sama kuin minulla, ihmisten silmitön viha:

        "Sietämätöntä puhetta!
        Kuka voi kuunnelle tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!
        Ristiinnaulitse, ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!"

        Kuka sinua vihaa?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi sinä tutkit Raamattua Pirun opastuksella, samalla tavalla kuin Paavali teki sitä Saatanan kaverina.

        Se on Saatanan tahto, että jokaisella olisi jo risti valmiina, ettei hänen palvelijainsa tarvitsisi tuhlata siihen kallista aikaansa.

        Se risti oli Jeesuksella sama kuin minulla, ihmisten silmitön viha:

        "Sietämätöntä puhetta!
        Kuka voi kuunnelle tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!
        Ristiinnaulitse, ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!"

        Paavali oli Sauluksena, vielä Saatanalle hyväkin toveri, mutta käännyttyään väliaikaisen sokeutumisenkin takia,(jonka Ananias kävi parantamassa) Paavalista tuli Kristuksen Valittu Ase, juurikin Pakanuutta vastaan...
        Paavali itki ja katui sitä suurta pahuutta, mikä hänessä oli farisealaisena oltuaan, sen jälkeen kun Kristuksen näyttämä valoilmiö hänet hetkeksi sokeutti, koska hän aluksi oletti, Jeesuksenkin olleen vain yksi valemessiaista, joita Israelissa oli ollut aiemmin useitakin(mm. Teudas mainitaan)... EI ensimmäinen mielleyhtymä ole aina totta, totuus ei ole niin helposti useinkaan löydettävissä...


    • Anonyymi

      > Opetuslapset todella hautasivat hänet sellaiseen paikkaan, ettei sitä kukaan ole löytänyt.

      Ei yhtään hyvää syytä uskoa tuota.

      • Ei olekaan. Mielikuvitusta tarvitaan paikkaamaan vajaaksi jäänyttä tarinaa.


      • Teuvo, ymmärrätkö? Saulus Tarsolainen kääntyi, hän kääntyi juutalaisuudesta Kristuksen Jeesuksen seuraajaksi. Jos ei sitä usko, niin ei pakanoillakaan ole mitään pelastusta... Ja miksi panettelette toisianne, veljet?! Onko tämä kaikki teille vain viihdettä?


      • AkiKarppinen kirjoitti:

        Teuvo, ymmärrätkö? Saulus Tarsolainen kääntyi, hän kääntyi juutalaisuudesta Kristuksen Jeesuksen seuraajaksi. Jos ei sitä usko, niin ei pakanoillakaan ole mitään pelastusta... Ja miksi panettelette toisianne, veljet?! Onko tämä kaikki teille vain viihdettä?

        Uskonnot ja uskomukset
        Ateismi
        Tämän päivän avaus on eilisen päivän opetus
        TeuvoSuni
        30.03.2021 09:00
        Ateistit ja kristityt ovat saman jumalan palvelijoita. Se paljastui. kun he yksissä tuumin alkoivat raivota, ja lopulta.
        Pahus. Sivua ei löytynyt.'
        Se sivu oli tämä: Ateistit uskokaa edes tämä:
        "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.
        Joka sapattina Paavali kävi keskusteluja synagogassa ja koetti taivuttaa uskoon sekä juutalaisia että kreikkalaisia.
        Kun Silas ja Timoteus saapuivat Makedoniasta, Paavali oli jo kokonaan antautunut julistamaan sanaa.
        Hän todisti juutalaisille, että Jeesus on Messias, mutta juutalaiset väittivät herjaten vastaan.
        Silloin hän pudisti pölyn vaatteistaan ja sanoi: "Tulkoon teidän verenne teidän itsenne päälle!
        Minä en enää ole teistä vastuussa.
        Tästedes puhun pakanoille."
        Ja Saulista Paavaliksi tulleen, pakanain apostolin puheet tekivät erinomaista jälkeä pakanoissa.
        "Barnabas lähti sitten Tarsokseen etsimään Saulia ja löydettyään toi hänet Antiokiaan.
        Yhdessä he toimivat seurakunnan keskuudessa kokonaisen vuoden, ja suuri joukko ihmisiä sai heiltä opetusta.
        Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."
        Alkuperäisten opetuslasten tunnus kala vaihdettiin Saatanan tappovälineeksi ristiksi. Siitä alkoi lopun ajan uuspakanuus kristinusko.
        "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
        Nämä opetuslapset eivät enää olleet Jeesuksen opetuslapsia. Hänellä oli enää silloin vain yksi opetuslapsi Johannes, joka Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valittu yhden vaimon mies Diotrefes oli toimittanut vankilaan.
        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
        Täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:
        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
        Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.
        "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
        Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
        Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:
        Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:
        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
        Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.
        Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava.
        Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät."
        - - -
        SAUL, Kristuksen palvelija
        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
        PAAVALI, Saatanan palvelija
        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


    • Anonyymi

      Minusta on suuri eksytys, että Saatanaa pidetään liian pahana. EI Saattana', vaikka on ruummilisena suurena punaisena lentoliskona(joita eli kymmeniä miljoonia vuosia 40-66 miljoona vuotta sitten ainakin) ollut kuin OMAN MAAILMAMME yksi ja kuuluisin lukemattomista paholaiskandidaateista, vaan hän on riippuvainen siitä, mitä Jumalan toistaksesti ajoittain lähettämä PAHA HENKI TEKEE JA SANOO, tuo olento on VÄÄRÄ PROFEETTA, alussa se oli LEVIATHAN joka on Antikristuksen henki. Hän ei usko mihinkään erityisen yliluonnolliseen, Hän pyrkii kuolettamaan jokaisen, joka on kyvykkäämpi kuin hän ja palvelijansa, jotta saisi heistä väärän voiton, tahallisesti hukumattamalla heitä kuolevaisuuden valheisiin, ja aina on vielä käynyt niin, että murhatessaan itseään taitavampia, mutta huonosti suojeltuja kilpailijoitaan hän on kadottanut itsekin oman normaalin fiiliksensä ja tehnyt useinkin itsarin, eli hän on siitä syystä inkarnoituva olento.... Pedon(Behemotin) voimat on ne, jotka noita molempia suojelee, koska peto, vaikka on älykäs ei voi vastustaa itseään fyysisesti suuremman olennon ystävyyttä, sitä sekin lopultakin silti sille on, eikä mja väärän profetaan kieroilujen ahmattelemista.. Heiläkin on jännittävä elämä, seuraa heitä jos tahdot ihmetellä kuin paraskin Aadam, mitä nuo PAHAN ideologian (epä)-jumalat toisiaan vastaan suorittavat ja oikeita enkeleitä(mm. ihmisiä) vastaan varsikin, taistelevat liian brutaaleja leikkejään, koska hekin ovat ikuisesti vanhimman Pahuudenkin lapsia, vaikka siis nuori rakkautensa himoon on omituinen ja kummalinen ja lähes vieras käsite oikean totuuden enkeleiden ja uskovienkin ihmisten sen silti vaistomaisesti estäessä ja kieltäessä itseltään... Paha ei tee pahaa, jos se ei aiheuta lisää pahaa... Anteeksi hullu loppukaneettini.

      • Miksi olet antanut Saatanan pettää itsesi:

        Hyvän he kääntävät pahaksi ja pahan hyväksi.
        Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi.
        Saulitsa teki Paavalin ja sinusta Anonyymin.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi olet antanut Saatanan pettää itsesi:

        Hyvän he kääntävät pahaksi ja pahan hyväksi.
        Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi.
        Saulitsa teki Paavalin ja sinusta Anonyymin.

        No, miksi olisin antanut Saatanan pettää itseäni? Syy on ihan normaali, joku on valehdellut minullekin silloin tällöin, ja olen luullut sen olleen totta, kun kaikkea ei voi kaikesta heti todistaa? Mutta kertoisitko mikä viestissäni oli valhetta? Jos et sitä löydä, sanoisin, että "älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi"...


    • TeuvoMarttiSunl

      JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUS ON pOTTA

      • Ja Magdalan Maria oli hänen suosikki opetuslapsensa joka tiesi kaiken.


      • TeuvoMarttiSunl
        Ashera12 kirjoitti:

        Ja Magdalan Maria oli hänen suosikki opetuslapsensa joka tiesi kaiken.

        Juu, lähetys saarnaaja asennossa yms


      • Kun sanotaan "kaikki" tarkoitetaankin useimmiten kaikkea jostain tietystä.
        Apokryfikirjoissa lukee, että Maria tiesi kaiken.
        Kaiken mitä Jeesus tarkoitti, kun puupäät jäivät ulkopuolelle?
        Kaiken mitä Jeesus oli kertonut, kun puupäiltä oli mennyt 90% ohi?
        😆


    • Anonyymi

      Jeesus kompostoitui ja nousi ylös taivaisiin hiilidioksidina ja kärpäsparvena. Sen pituinen se.

    • profettain kirjoittama,Jumalan sanoelun mukaan niin on tapahtunut mitä on kijoitettu ja tulee tapahtumaan.

      • Hän nousi ristiltä Henkenä suoraan taivaaseen.

        Eikä ruumina, kuten Saatana sen opetuslapsille näytti.

        Hän oli ihmisen poika, ja ihmisen pojan kuolema oli myös hänen kuolemansa.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Hän nousi ristiltä Henkenä suoraan taivaaseen.

        Eikä ruumina, kuten Saatana sen opetuslapsille näytti.

        Hän oli ihmisen poika, ja ihmisen pojan kuolema oli myös hänen kuolemansa.

        Ilmesty opetuslapsille vielä pitkään,ylösnousemus ruumiissa,lukittujen ovien taaksekin.
        Söi heitänkansaa järven rannalkin nuotiolla.


      • kotikuus kirjoitti:

        Ilmesty opetuslapsille vielä pitkään,ylösnousemus ruumiissa,lukittujen ovien taaksekin.
        Söi heitänkansaa järven rannalkin nuotiolla.

        Saatanan näkyjä uskot. Jos tuo olisi totta, olisi Jeesus valehdellut, että oli samana iltana ryövärin kanssa paratiisissa.

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanan näkyjä uskot. Jos tuo olisi totta, olisi Jeesus valehdellut, että oli samana iltana ryövärin kanssa paratiisissa.

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        ja he tappavat hänet, mutta kolmantena päivänä hänet herätetään kuolleista." He tulivat tästä hyvin surullisiksi.Matt 17:23.
        Viikon ensimäisenä opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!
        Ylös nousemuksen jälkee häntä ei pitä mitkään ovet enään,eikä tämän maailman mateiaali.


      • kotikuus kirjoitti:

        ja he tappavat hänet, mutta kolmantena päivänä hänet herätetään kuolleista." He tulivat tästä hyvin surullisiksi.Matt 17:23.
        Viikon ensimäisenä opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!
        Ylös nousemuksen jälkee häntä ei pitä mitkään ovet enään,eikä tämän maailman mateiaali.

        Miksi olet jäänyt tälle asteelle:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Miksi olet jäänyt osattomaksi tästä:

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe