Aihe

Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.

Anonyymi

Kun Jeesus ilmestyi kuolleistanousemuksen jälkeen opetuslapsille, hän ei ollut mikään henki, vaan hänellä oli keho, ruumis. Hän kehotti epäilevä Tuomastakin kokeilemaan naulanreikiä.
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen." Joh 20:27

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teuvo kirjoittaa paljon väärin ja epäraamatullisesti.

• Suuri määrä ihmisistä, jotka kirjoittavat epäraamatullisesti ovat gnostilaisia.
        He eivät usko siis Raamattuun ja yrittävät tuoda oman filosofiansa esille. "Nag Hammadin kätketty viisaus" on heidän Raamattunsa.

• Ashera12 kirjoitti:

Suuri määrä ihmisistä, jotka kirjoittavat epäraamatullisesti ovat gnostilaisia.
        He eivät usko siis Raamattuun ja yrittävät tuoda oman filosofiansa esille. "Nag Hammadin kätketty viisaus" on heidän Raamattunsa.

Ashera12.
        Tästä jepulisjep miehestä sinä saat itsellesi sopivan miehen:

MINÄKIN TUNNEN MIEHEN,

joka 36 vuotta sitten sai Herralta tehtävän, koska v-kodin kasvattina oli saanut nähdä tuon uskonlahkon kauheudet:

Devoit 22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi kertoa eräskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.
        Mutta edelleen mässäilee murhaajien verihelppoheikkinä:
        Ostakaa ilmaiseksi sovitusverta,  ensimmäinen. toinen  js . koska pelästyi, eikä lähtenyt viemään tätä Pyhän Hengen viestiä:  

Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Paavolan Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

"Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

Minä läksin, kun viisi vuotta myöhemmin tämän saman tehtävän sain, ja siksi Jarista tuli Totuuden Hengen vihaaja, kun minä toin tämän julki, jonka hän itse minulle kertoi, kun 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulki. Se tie päättyi tuo tehtävän hylkäämisen
        johdosta tähän:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisään.
        Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:
        "Devoit
        5.9.2008 23:25
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

Ja nyt on Anonyymi, Matkalainen ja Lounaistuulet.

14 vuotta hän rinnallani kulki totuuden tiellä, kun koki suuren painon putoavat sydämeltä kun Pyhä Henki oli löytänyt miehen, joka vei tuon sanoman perille.

• Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

Ashera12.
        Tästä jepulisjep miehestä sinä saat itsellesi sopivan miehen:

MINÄKIN TUNNEN MIEHEN,

joka 36 vuotta sitten sai Herralta tehtävän, koska v-kodin kasvattina oli saanut nähdä tuon uskonlahkon kauheudet:

Devoit 22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi kertoa eräskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.
        Mutta edelleen mässäilee murhaajien verihelppoheikkinä:
        Ostakaa ilmaiseksi sovitusverta,  ensimmäinen. toinen  js . koska pelästyi, eikä lähtenyt viemään tätä Pyhän Hengen viestiä:  

Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Paavolan Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

"Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

Minä läksin, kun viisi vuotta myöhemmin tämän saman tehtävän sain, ja siksi Jarista tuli Totuuden Hengen vihaaja, kun minä toin tämän julki, jonka hän itse minulle kertoi, kun 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulki. Se tie päättyi tuo tehtävän hylkäämisen
        johdosta tähän:

"Kaduttaa etten mennyt

Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisään.
        Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:
        "Devoit
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

Ja nyt on Anonyymi, Matkalainen ja Lounaistuulet.

14 vuotta hän rinnallani kulki totuuden tiellä, kun koki suuren painon putoavat sydämeltä kun Pyhä Henki oli löytänyt miehen, joka vei tuon sanoman perille.

Näetkö ex-ystäväsi kerrostalosi nurkan takanakin ja lähikaupan kassajonossakin? Ettei vaan ole muuttanut lähikulmillesi? Vainoharhaisuutesi on sairaalloista.

• Anonyymi kirjoitti:

Näetkö ex-ystäväsi kerrostalosi nurkan takanakin ja lähikaupan kassajonossakin? Ettei vaan ole muuttanut lähikulmillesi? Vainoharhaisuutesi on sairaalloista.

Hedelmistä te heidät tunnette.
        Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu"

ON puhunut jo 13 vuotta:

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

"Paskat Teuvo!"

"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

"Haista pitkä paska valehtelija."

"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

"piiitkä paska
        Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

"Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
        Sillä ne ovat syvältä perseestä."

"Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
        Onnitelkoot ken haluaa ."

"Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
        Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

"Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

"Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

"Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

"Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

"Likaista peliä Teuvo! Olet erittäin epäluotettava.

Likaista peliä Teuvo! Ollet osoittautunut erittäin vilpilliseksi.

Likaista peliä Teuvo! Valehtelet jatkuvasti.

Likaista peliä Teuvo! Pelaat likaista peliä. Olet epäluotettava."
        Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?

• Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

Hedelmistä te heidät tunnette.
        Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu"

ON puhunut jo 13 vuotta:

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

"Paskat Teuvo!"

"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

"piiitkä paska

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

"Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.

"Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

"Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

Olet erittäin katkera, oman katkeruutesi vanki, Teuvo! Soita vihamiehellesi ja sovi asiasi hänen kanssaan, ennen kuin on liian myöhäistä!

Matt 18:32-35
        ” Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

• Anonyymi kirjoitti:

Olet erittäin katkera, oman katkeruutesi vanki, Teuvo! Soita vihamiehellesi ja sovi asiasi hänen kanssaan, ennen kuin on liian myöhäistä!

Matt 18:32-35
        ” Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

Soitin ja lupasi tulla:

Miksi et itse tule kolistelemaan, jos siskon poikasi ei uskalla. vaikka on poliisi:
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
        "Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.""Siskonpoika tulee."
        Taitaa johtua tästä:
        "Kaduttaa etten mennyt

Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet, vajaassa vuodessa, antaen samalla uuden nimimerkin:

"Devoit
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies Heikki Saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

• Miksi naiset ja opetuslapset näkivät Jeesuksen elävänä kulkevan ja nousevan taivaaseen?

Tätä ei yksikään ihminen, joka ei ole saanut kokea tätä , pysty todeksi uskomaan:

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

Jeesus ei ole koskaan ilmestynyt minulle ihmismuodossa, vaan joka kerran olen hänen äänensä kuullut kirkkauden keskeltä.
      Kuten hän Moosekselle puhui palavasta pensaasta.

Yhden kerran katselin kotini ikkunasta suurta ihmisjoukkoa, heti kohta sen jälkeen, kun Jeesus oli Lappeenrannan kirkossa tempaissut minut kirkkauteensa: RAAMATTU ON TOTTA näyssä.

Tämä näky on yksi vaikuttavimmista, joka näytettiin kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran syksyllä 1985, kohta Kristuksen opetuslapseksi ottamisen jälkeen. Toisen kerran muutama vuosi myöhemmin hiihtoladulla avaralla suolla.

Ruukin kodissa oli pääsisäänkäynti talon pohjoisella seinustalla. Kodin sillä sivulla oli myös meidän makuuhuone ja vierashuone, jossa oli vuodesohva, piano, kirjahylly ja ikkunan edessä kirjoituspöytä ja pöydällä kirjoituskone ja lankapuhelin.

Ikkunasta näkyi metsänreuna noin 20 metrin päässä, nurmikko, jonka keskellä oli lipputanko. Nurmikon vasemmassa reunassa vanha, tontilla ollut aitta ja oikeassa reunassa rakentamani kellari.

Tuona päivänä, kun vastasin johonkin puheluun, jäin hetkeksi katselemaan ikkunasta ulos, ja sillä hetkellä etupiha oli kuin lentokenttä. Jossa oli pitkä rivi ihmisiä.

Ensimmäisellä, vasemmalta lukien oli kädessään täysin Musta Raamattu, hän oli Satanisti tai Saatanan palvoja.

Siinä oli pieni "hajurako" pitkään riviin, jossa ensimmäisenä seisoi paavi, ja sitten kaikki muutkin tämän kansan keskelle tulleet eksyttäjät, jokaisella kädessään Raamattunsa.

Sitten taivaalta laskeutui iso musta enkeli, joka meni tervehtimään mustaa Raamattua kädessään pitävää, ja hyvin he tunsivat toisensa.

Se jälkeen tuo sama enkeli muuttui iloistavaksi kirkkauden enkeliksi, kun lähti tervehtimään pitkässä rivissä seisovaa joukkoa.

Ja aina kun se siirtyi seuraavan ihmisen eteen, se muutti hieman kirkkautensa astetta, joten jokainen kohtasi hieman erilaisen enkelinsä.

Myöhemmin tämä sama näky annettiin talvella lumen peittämällä suolla.
      Siinä oli Jumalan lähettämä raju eksytys koko komeudessaan, ja vasta kirkosta erottuani ja kirjan kirjoitettuani Pyhä Henki aloitti opetuksen siitä, miten tämä raju eksytys sai alkunsa, ja miten Saatana oli jo vuonna 90 valloittanut koko maailman - tietenkin Jeesuksen nimessä, kuten hän Johannekselle ilmoitti:

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

• Anonyymi

Sinä et yksinkertaisesti voi tehdä Jumalan sanaa tyhjäksi omilla kokemuksillasi! Turha vaiva!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et yksinkertaisesti voi tehdä Jumalan sanaa tyhjäksi omilla kokemuksillasi! Turha vaiva!

Nämä ovat vl-Hoitomies Paakkosen kokemuksia:

"Paskat Teuvo!"

"piiitkä paska

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

• Anonyymi

Hänellä on tosi huono Raamatun tuntemus.

• Anonyymi

”Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
      Luuk 24:39

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolleille ei pitäisi nauraa mutta nyt naurattaa

Norjan johtava koronakieltäjä sairastui koronaan ja kuoli https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbbd4cec-3688-4113-9424-bbd5d9c5a3c8
      Maailman menoa
      438
      9406
    2. Maisa sairaalassa

https://aijaa.com/JHObE3 Nonni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      8498
    3. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      4778