Yön hiljaisuudessa

Anonyymi

Kevät tuo tunteen jostain tutusta.
Se on jokin syvällä sisimmässä.
Mietin mitä tämä on.
Tämä tunne.
Valvon vielä hetken.
Yön hiljaisuudessa.

LS

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhan miehen vaivoja, oletan.

      • Anonyymi

        Ei ole eturauhasvaivoja. :)


    • Anonyymi

      Viimeinen asia, minkä olen kuullut sinusta on jotain sellaista, ettei kaikki ole ehkä niin hyvin.
      Ehkä olen käsittänyt jotain väärin, en tiedä.
      Olen tottakai huolissani.
      En ymmärrä mitä on, ettei voi kertoa, että tietäisin.
      Kuittaus riittäisi ja kaikki olisi sillä selvä.
      Jättää huolehtimaan, ei tunnu kivalta.

      En enempää häiritse, mutta olisin toivonut voivani kuulla, että kaikki on ok.
      Se olisi riittänyt kuitenkin loppuviimein.
      Normaali kommunikointi ihminen ihmiselle.

      LS

      • Anonyymi

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.

        Varmaan, en kiellä. Ajattelin, että jos on valmis kertomaan...ettei kaikki ole hyvin, niin ehkä sillä jotain viestittää...on vaikeaa auttaa tai olla tukena, jos toinen sulkeutuu täysin.

        Mutta en ole kaikinpuolin helppo ihminen itsekään...onkohan olemassa täydellisiä ihmisiä? Uskovat antavat niin ymmärtää, mutta loppuviimein heistäkin paistaa ihmisyys, hyvine ja huominen puolueen...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan, en kiellä. Ajattelin, että jos on valmis kertomaan...ettei kaikki ole hyvin, niin ehkä sillä jotain viestittää...on vaikeaa auttaa tai olla tukena, jos toinen sulkeutuu täysin.

        Mutta en ole kaikinpuolin helppo ihminen itsekään...onkohan olemassa täydellisiä ihmisiä? Uskovat antavat niin ymmärtää, mutta loppuviimein heistäkin paistaa ihmisyys, hyvine ja huominen puolueen...

        LS

        Huonoine puolineen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.

        Kaikenlisäksi harmittaa, että en itse taaskaan osannut toimia niin ..kuin olisi pitänyt...että omista tunteistani käsin kehoitin lopettaa kokonaan minulle kirjoittamasta...enkä jäänyt kuuntelemaan..en yleensäkään ottaen osannut ystävyyteen aikana tarpeeksi luottaa ystävyyden säilymiseen, vaan epäilin...painin vain itsekkäästi oman kelpaamattomuuteni kanssa ja oman japani ympärillä.... Jotenkin kun tietää virheensä, niin...haluaisi osoittaa ettei ole sellainen paskiainen... mutta saako siihen edes mahdollisuutta ja mokaanko sitten aina...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.

        Mutta toisaalta ymmärrän...ettei tällainen toiminta minulta ole normaalia...ja minun pitäisi käyttäytyä niinkuin yleensä tällaisessa tilanteessa toimitaan. Annetaan toisen vapaasti mennä ja valita sellaiset ystävät, jotka hän kokee itselleen tarpeelliseksi elämässään. Minähän käyttäydyn tässä tilanteessa epäterveesti ja kyllä minä sen tiedän.

        Halusin kait olla kelvattu ja...alhaisen itsetuntoni...vuoksi...näin kävi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.

        Auroora...olet varmaan oikeassa ettei hän tätä palstaa oikeasti seuraa, olen luonut siitä itse jonkin illuusion, että...hän olisi oikeasti halunnut olla jotenkin syvemmin ystävä, mutta eikö niin jos olisi...minun ei tällä tavoin tarvitsisi käyttäytyä täällä kuin mielipuoli....ja varmasti minussa asian suhteen vikani...luulen...että hänen etäinen asenteensa, sai tavallaan enemmän hakemaan jotain huomiota, kelpaa uutta...ja mitä enemmän sitä hain, sitä enemmän käyttäydyn niin, että toinen halusi karttaa.....

        Mutta ei mua nolota Auroora....ihmisyys on monenkirjavaa...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sillä osuutta asiaan, että käyttäydyt kuin pakkomielteinen takiainen.

        Mietin sitä, kun kirjoitit, että pelaan vain näitä pelejä....niin jokin toivoo...että vaikka kirjoittaisin ettei lue...niin huomaan jotenkin pitäväni turhaa toivoa yllä itse...se on kauheen ristiriitaista, koska en tavallani koe pelaavani mitään...tulee mieleen sellainen inhottava nainen...minulla oli kerran unessa juopotteleva ja epäsiisti rampanainen ..se kuvasti kait jotain puolta itsessäni...siinä yhdistyi jokin rivous...vaikka todellisen elämänkokemuksen myötä... tiedän ettei ihmiset ole muita kummempia, tai huonompia, vaikka olisi riippuvuuksia tai paheita...

        LS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe