Jeesuksen serkku, Johannes Kastaja, tapettiin miekalla, kun pää piti toimittaa Herodekselle.
Jos Jeesus olisi tapettu samalla tavalla, kantaisitteko kaulassanne miekkaa, ja kaikki rosvojen luolat olisi koristeltu miekoilla, ja seinät täynnä päättömän Jeesuksen kuvia?
Ja hautausmaatkin olisivat yhtenä miekkamerenä, kuten Jeesus ilmoitti:
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
Monet surmataan miekan terällä, toiset viedään vangiksi kaikkien kansojen sekaan, ja vieraat kansat polkevat Jerusalemia, kunnes niille annettu aika täyttyy.
Silloin Jeesus sanoi: "Nyt on toisin. Jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa, samoin laukun. Jolla ei ole rahaa, myyköön viitan päältään ja ostakoon miekan.
Vartija havahtui unestaan, ja kun hän näki vankilan ovet selkoselällään, hän luuli vankien karanneen ja tempasi miekan surmatakseen itsensä."
Ristin kantajille.
4
138
Vastaukset
Silloin Paavalikin olisi iloinnut:
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen miekasta.
Siinä on maailma minulle tapettu ja minä maailmalle.Saatana käsi: Sellin no315 - hoitomies totteli.
Kohta alkaa yö.
- Anonyymi
> Jos Jeesus olisi tapettu samalla tavalla, kantaisitteko kaulassanne miekkaa, ja kaikki rosvojen luolat olisi koristeltu miekoilla, ja seinät täynnä päättömän Jeesuksen kuvia?
Luultavasti ei, koska Jeesus sanoi:
"Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän
kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
Matt. 16:24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....958987Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156817Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.693214- 1762364
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276