Onko havaintoja? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/498e1647-538e-449d-bee0-55e6d0c3714a
Maanjäristys Järviseudulla
9
87
Vastaukset
- Anonyymi
Alajärven kupla poksahtanu?
- Anonyymi
Ei , kyllä Alajärven talous ylikuumeni vos-miljoonista ja poksahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei , kyllä Alajärven talous ylikuumeni vos-miljoonista ja poksahti.
Venäläinen ohjus. Putin turhautunut kun mikään ei onnistu.
- Anonyymi
Kyä se nyt on synninkuntien menoa kaikki tuhoutuu eikä kiveä jää kiven päälle.
- Anonyymi
Muistan vuoden 1979 maanjäristyksen koska satuin saunan jälkeen illa makaamaan lattialla katsomassa töllöä niin yhtäkkiä lattia keinahti. Myöhemmin luettiin lehdestä että kyseessä oli ollut maanjäristys Järviseudulla.
- Anonyymi
Pitää muistaa että täällä Vimpelissä on 365 aprillipäivää vuodessa , Ja täällä uskotaan vahvasti omia valeita .
- Anonyymi
Paljonko kuolonuhreja?
- Anonyymi
SE ja SAMA , kunhan ilkassa on suurella ( VIMPELi )
- Anonyymi
Ylekin uutisoi maanjäristyksestä. https://yle.fi/uutiset/3-11870362
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984