Aihe

Vartijat on kovia

Anonyymi

Mä oon Steissillä vaksina ja oon opiskellu kemiikkaa sekä deadlinea, oon aika haka laittaa konttaavia spugeja rautoihin.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs mekastavia ja alkoholijuomia lipittäviä mokkanaamoja, vai tyydyttekö työtoveriesi kanssa vain pyytelemään anteeksi olemassaoloanne?

• Anonyymi

Niihin jos erehtyy koskemaan tai sanallisesti kovistelee on kohta työttömänä leipäjonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niihin jos erehtyy koskemaan tai sanallisesti kovistelee on kohta työttömänä leipäjonossa.

Suurin pelko vartijoilla on näiden kanssa siinä että ne mokkanaamat eivät ole niin kännissä etteivät pystyisi laittamaan näitä vartijoiksi ruvenneita koulukiusaajia pakettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin pelko vartijoilla on näiden kanssa siinä että ne mokkanaamat eivät ole niin kännissä etteivät pystyisi laittamaan näitä vartijoiksi ruvenneita koulukiusaajia pakettiin.

Niin ja kun ne on ns. "koskemattomia". Niille on ihan eri näkymättömät lait. Ei niitä Suomen lait koske, se on nähty. Vartiijat ja poliisit tietää tämän. Ovat itse syytteessä jos puuttuvat niiden rikoksiin. Kaivopuistonkin etninen tappoon syyllistynyt väkivaltajengi päästettiin menemään. Haagan puukottaja päästettiin menemään jne.

• Anonyymi

Heitä hoivataan hyvin saavat opastusta jatkavat matkaa hymyillen

• Anonyymi

Mokkanaamoihin et uskalla koskea vaan juokset äidin helmoihin piiloon. Luuseri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      6021