HARVOISTA SUURI JOUKKO

Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti.

 Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?"
Jeesus vastasi: "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. 

 "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

 Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
 Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' 

"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.

Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

Hän suorittaa tämän etsinnän jokaisen kansan keskellä. Näitä kansoja on maailmassa noin 200.

Jos hän jokaisen kansan keskeltä löytää vuodessa vaikka vain yhden 1x200x2021 vuotta = 404200 ihmistä. Tämä vain nykyisen  ajanjakson ihmisistä.

Tuskinpa edes Suomen poliisi, pystyisi tätä joukkoa laskemaan, jos he Helsingin kaduilla osoittaisivat mieltää koronaa vastaan.
Kun sitä ei pystynyt laskemaan Johanneskaan:

"Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan.
Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä.
 He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa."

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi naiset ja opetuslapset näkivät Jeesuksen elävänä kulkevan ja nousevan taivaaseen?

      Tätä ei yksikään ihminen, joka ei ole saanut kokea tätä , pysty todeksi uskomaan:

      "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

      Jeesus ei ole koskaan ilmestynyt minulle ihmismuodossa, vaan joka kerran olen hänen äänensä kuullut kirkkauden keskeltä.
      Kuten hän Moosekselle puhui palavasta pensaasta.

      Yhden kerran katselin kotini ikkunasta suurta ihmisjoukkoa, heti kohta sen jälkeen, kun Jeesus oli Lappeenrannan kirkossa tempaissut minut kirkkauteensa: RAAMATTU ON TOTTA näyssä.

      Tämä näky on yksi vaikuttavimmista, joka näytettiin kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran syksyllä 1985, kohta Kristuksen opetuslapseksi ottamisen jälkeen. Toisen kerran muutama vuosi myöhemmin hiihtoladulla avaralla suolla.

      Ruukin kodissa oli pääsisäänkäynti talon pohjoisella seinustalla. Kodin sillä sivulla oli myös meidän makuuhuone ja vierashuone, jossa oli vuodesohva, piano, kirjahylly ja ikkunan edessä kirjoituspöytä ja pöydällä kirjoituskone ja lankapuhelin.

      Ikkunasta näkyi metsänreuna noin 20 metrin päässä, nurmikko, jonka keskellä oli lipputanko. Nurmikon vasemmassa reunassa vanha, tontilla ollut aitta ja oikeassa reunassa rakentamani kellari.

      Tuona päivänä, kun vastasin johonkin puheluun, jäin hetkeksi katselemaan ikkunasta ulos, ja sillä hetkellä etupiha oli kuin lentokenttä. Jossa oli pitkä rivi ihmisiä.

      Ensimmäisellä, vasemmalta lukien oli kädessään täysin Musta Raamattu, hän oli Satanisti tai Saatanan palvoja.

      Siinä oli pieni "hajurako" pitkään riviin, jossa ensimmäisenä seisoi paavi, ja sitten kaikki muutkin tämän kansan keskelle tulleet eksyttäjät, jokaisella kädessään Raamattunsa.

      Sitten taivaalta laskeutui iso musta enkeli, joka meni tervehtimään mustaa Raamattua kädessään pitävää, ja hyvin he tunsivat toisensa.

      Se jälkeen tuo sama enkeli muuttui iloistavaksi kirkkauden enkeliksi, kun lähti tervehtimään pitkässä rivissä seisovaa joukkoa.

      Ja aina kun se siirtyi seuraavan ihmisen eteen, se muutti hieman kirkkautensa astetta, joten jokainen kohtasi hieman erilaisen enkelinsä.

      Myöhemmin tämä sama näky annettiin talvella lumen peittämällä suolla.
      Siinä oli Jumalan lähettämä raju eksytys koko komeudessaan, ja vasta kirkosta erottuani ja kirjan kirjoitettuani Pyhä Henki aloitti opetuksen siitä, miten tämä raju eksytys sai alkunsa, ja miten Saatana oli jo vuonna 90 valloittanut koko maailman - tietenkin Jeesuksen nimessä, kuten hän Johannekselle ilmoitti:

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

      "Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

    • Anonyymi

      Jeesus ei sitten nähnyt sanomaansa sen arvoiseksi että olisi stilisoinut juttunsa kirjalliseen muotoon ja valmiiksi eri kielillä. Haamukirjoittajiin ei parane luottaa.

      • Hän antoi sen tehtävän toiselle ihmisen pojalle - apostoli Johannekselle, joka Patmoksen vankeudessa sai tehtäväksi kirjoittaa Ilmestyskirjan.

        Ja antoi vielä kolmannellekin ihmisen pojalle kirjoitettavaksi Facebookkiin, miten Raju eksytys sai maailman ihmiset tappamaan toisiaan.

        Johannes sai tämän tehtävän 96 vuotiaana, 63 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.

        Minä sain tämän tehtävän 51 vuotiaana, 1955 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.

        8.11.1988

        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.

        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen: "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Hän antoi sen tehtävän toiselle ihmisen pojalle - apostoli Johannekselle, joka Patmoksen vankeudessa sai tehtäväksi kirjoittaa Ilmestyskirjan.

        Ja antoi vielä kolmannellekin ihmisen pojalle kirjoitettavaksi Facebookkiin, miten Raju eksytys sai maailman ihmiset tappamaan toisiaan.

        Johannes sai tämän tehtävän 96 vuotiaana, 63 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.

        Minä sain tämän tehtävän 51 vuotiaana, 1955 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.

        8.11.1988

        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.

        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen: "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        No, sekoamisia sattuu. Mutta hoitoa on onneksi saatavissa.


    • Tämä pelastettujen joukko jää toiseksi tästä joukosta, jota Saatana vetää profeettansa Paavalin kanssa:

      Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
      ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.

      Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

      Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

      Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

      Toistan vielä:
      Saatana, Antikristuksen ja heidän enkelinsä päästettiin vapaaksi maan uumenista ja veden syvyyksistä juuri sopivasti sillä hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisin.

      Josta se, ensimmäisen herätyskokouksen jälkeen aloitti maapallon kiertämisen, pohjoisesta etelään ja idästä länteen.

    • Se suuri joukko kertyy näistä ihmisistä:

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."

      Jeesuksen eläessä vihattiin jo pelkän nimen tähden.

      Mutta hänen kuoltuaan, kun koko ihmiskunta on eksytetty Jeesuksen nimellä ja verellä, niin nyt vihataan hänen Henkeään, koska:

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

    • Kohta alkaa yö.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe