Onko elämäsi vanhurskasta?

Anonyymi

Usko näkyy hedelmissä, usko Jeesukseen näkyy teoissa tai on näkymätä.

Oletko uskossa Jeesukseen?

Näinä hankaloituvina aikoina on hyvä olla Jeesukseen uskossa ja katsoa kuinka homma etenee ja profetiat ottavat muotoaan hahmotettavuuttaan lisäten kunnes profetiat toteutuvat.

Mitä kuuluu Damaskos, rauniokasaksi olet pian luhistuva niin käy

? Googin sotajoukot Syyriassa, mitä siellä teette, kukkuluuruu, mitä kuuluu?

Goog vastaa: Odotamme hetkeä, jolloin lähdemme ryöstämään ryöstettävää Israelista, vastaa Googin prinssi Putin. Israel on rikastunut maa.Kanssamme salaliitoin ovat monet maat.Odottelemme USA?n poistumista Israelin alueelta.Kierot ja pahat ovat aikeemme.

Commandohauis

20

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olen tavannut paljon ihmisiä, joilla, h y v ä t t e o t, näkyy ILMAN helluntailaisuuttakin . . .

    • Anonyymi

      Samalla kadulla asuu Hurskas Turska sekä puolisonsa Kolkata Olka.
      Jännää väkeä.

      • Anonyymi

        helluntailaisten tyhmiä vitsejä . ..


    • Anonyymi

      Aloitus taas pahansuopaa, helluntailaista paskaa, jenkkien poliittista sotapropagandaakaan unohtamatta.

      Kaikki samassa paketissa. 🎁: 💩💩💩

      • Anonyymi

        Ihan omaa näkemystäni olen paketoinut Raamattuun tarraten. On jäänyt politiikan seuraaminen vähemmälke VIIME 6KK aikana, mutta Raamatusta tiedän kuinka kaikki koukeroituneisuus ohjautuu Jumalan ilmoittamalla lopputulemalla, jolloin on aika mölähtää: Taas on Raamatun profetia täyttymällä täyttynyt! Peljättävä on Jumala ja RAKAS!

        Sehän se TV7 Israelin uutiset klo 21 on se mistä voi katsoa jo nyt kuinka Raamatun profetia Gogin sodasta lähenee. Erittäun jännää seurattavaa!

        Lahjoitetaan fyffee hyvään työhön kukin vuorollamme iloisella sydämellä.

        Ihanalla tavalla näpytellen,

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Helluntalaisuus ei arvosta tekoja vaan uskoa armosta .

      Teot ovat itsensä ylentämistä .

      Itse en sen vuoksi tee hyviä tekoja vaan uskon armosta

      • Anonyymi

        Eräs Jeesusta etsinyt kysyi millainen on Jumalan teko. Eli mitä hänen tulisi tehdä.

        Jeesus vastasi kutakuinkin tähän sanavarastoon: " Uskokaa Häneen kenet Isä lähetti."

        Jeesus opetti opetusmatkoillaan Galilean alueella sen tosiasiankin että " uskokaa mua , että oon Isässä, ja että Isä on mussa; mutta jos ette usko niin sitte..."

        Jatkoajatus tulee esiin myöskin Jeesuksen opetuksessa pysyen samassa aiheessa" Mä olen tie, totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän luo muuten kuin mun kauttani." Usko Jeesukseen tarvitaan pelastumiseen Helvettiin joutumasta.

        " Herra, kenen luo me menisimme?" ja " Isä on ihan ite merkinnyt Poikansa Sinetillään."

        Halleluja,haaaaalleluja, haaa aaaa aaaaa haaalle lujaa! Halleeluja, halleluja!Hallelleluja, haaa aaaaa aaaa a haalleleeeeeeeeeeeeelujaaaa!


        Isälle saamme olla kiitollisina. Hän herätti Jeesuksen kuolleista ylösnousemusvoimaksi käsittämälläni Jumalan omalla voimalla, jolla luotiin maailmankaikkeus ja herätetään kuolleet henkeen ja ruumiiseen, myös ruumiiton meno sujuu.

        Isä lähetti Pyhän Hengen Jeesuksen tilalle Jeesuksen nimessä Jerusalemiin oliko se 40 päivän jälkeen kun Jeesus oli voittanut Golgatalla eikä paavia. paavi on krislamia ollut kehittelemässä. Krislamin mukaan riittää kun uskoo johonkin niin pelastuu. Lämpöpuhaltimeen uskominen pelastaa krislamin mukaan, vessanpönttöön uskominen pelastaa yhtälailla tuon paavin esittelemän maailmanuskonnon , joka on tarkoituksena aloittaa vuonna 2030jKr. Ilmeisesti tarkoituksena on saada maailmanrauhaa aikaan tai markkinoida uutta eksytysuskontoa rauhalla, mutta kyseessä on eksytys. Tarkoitus on sama kuin on muissakin nykyuskonnoissa: valehdella, eksyttää.

        Usko Jeesukseen ei ole uskonto. Kristinusko Jeesukseen ei ole uskonto vaan uskoa Jeesukseen.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Uhraus ja kidutus ja peloittelu on aika raakaa,, siitä pitäsi päästä eroon... samoin silvonansta ja ympärilekkausketa yms lasten kidutukseta.

      • Anonyymi

        "vanhurskas"
        = alkukielellä: oikeudenmukaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vanhurskas"
        = alkukielellä: oikeudenmukaisuus.

        Eläinuhrit ei nyt auta kun messias tuli itse . Omavanhurskaus ei ole mitään Jumalan vanhurskauden rinnalla mikä Jeesuksessa on . Kokeile pelastaa itse itsesi omilla uhreillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vanhurskas"
        = alkukielellä: oikeudenmukaisuus.

        Oikeudenmukaisuus tulee sanasta oikeus, laki. Oikeudenmukainen on lain mukainen.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinuhrit ei nyt auta kun messias tuli itse . Omavanhurskaus ei ole mitään Jumalan vanhurskauden rinnalla mikä Jeesuksessa on . Kokeile pelastaa itse itsesi omilla uhreillasi.

        se on kyllä totta, että helluntailaisuudessa, sotkevat:
        vanhurskauden, oma-vanhurskauteen, siis ne jotenkin sekoittuvat keskenään, se "ahdas" portti, on "ahdas portti"
        eikä mikään ULKONAINEN, teko / ymmärrys.


        raamatussa; "teidän omat hyvät tekonne, on kuin saastainen vaate Jumalan edessä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kyllä totta, että helluntailaisuudessa, sotkevat:
        vanhurskauden, oma-vanhurskauteen, siis ne jotenkin sekoittuvat keskenään, se "ahdas" portti, on "ahdas portti"
        eikä mikään ULKONAINEN, teko / ymmärrys.


        raamatussa; "teidän omat hyvät tekonne, on kuin saastainen vaate Jumalan edessä"

        Joskus sain älynväläyksen tuosta ahtaasta portista, Kamelin Silmä nimisestä kaupungin portista jossakin ja mietin kuinka rikas mies pelastuu tai ylipäätään kukaan.

        Eka tajusin ahtaan portin olevan Jeesus josta pääsee läpi uskolla Jeesukseen. Usko Jeesukseen avaa oven.Siis pitää uskoa Jeesukseen kuten Raamattu Hänet ilmoittaa.

        Sen jälkeen kun tajusin uskon Jeesukseen olevan avain ahtaan portin läpipääsyyn en enää miettinyt pääsenkö ahtaasta portista, Jeesuksesta Hänen tunnustamisestaan minut kuuluvaksi ruumiiseensa ahdistuneella mielellä. Mulla on pikkuhiljaa vahvistunut ymmärrysnäkemys että näyttää yhä enemmän siltä että olen sellainen, joka otetaan, pääsee pakoon arvolliseksi Jumalan katsomana.

        Kyllä toisinaan nipistän itseänimja tutkin itseäni ja pyydän Herraa tutkitaan olenko pelastavassa uskossa Jeesukseen.On olemassa uskoa Jeesukseen, jossa Hänet uskotaaan enkeliksi, luoduksi enkeliksi.Raamattu sanoo että jos emme usko kuten Raamattu sanoo Jeesuksen olevan niin köpelösti käy sellaisille. Jehovan todistajat ovat tiukasti eristettyinä kristityistä. Tekee pahaa kun keskusteluyhteys on JT johdon toimesta käytännössä lähes kokonaan estetty kristityn ja Jehovan todistajan välillä.

        Koulutettu Jehovan todistaja parivaljakko on valmennettu ja tarkoin aivopesty ja valittu, joihin totuus ei vaikuta kun kertoo , mitä Raamattu sanoo Jeesuksen olevan.

        Nämä ovat huomioitani.Voin erehtyä joissakin huomioissani mutta en ole tietoisesti tavannut useastikaan Jehovan todistajaa ormaaliolosuhteissa kahdestaan elämän uimahallissa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sain älynväläyksen tuosta ahtaasta portista, Kamelin Silmä nimisestä kaupungin portista jossakin ja mietin kuinka rikas mies pelastuu tai ylipäätään kukaan.

        Eka tajusin ahtaan portin olevan Jeesus josta pääsee läpi uskolla Jeesukseen. Usko Jeesukseen avaa oven.Siis pitää uskoa Jeesukseen kuten Raamattu Hänet ilmoittaa.

        Sen jälkeen kun tajusin uskon Jeesukseen olevan avain ahtaan portin läpipääsyyn en enää miettinyt pääsenkö ahtaasta portista, Jeesuksesta Hänen tunnustamisestaan minut kuuluvaksi ruumiiseensa ahdistuneella mielellä. Mulla on pikkuhiljaa vahvistunut ymmärrysnäkemys että näyttää yhä enemmän siltä että olen sellainen, joka otetaan, pääsee pakoon arvolliseksi Jumalan katsomana.

        Kyllä toisinaan nipistän itseänimja tutkin itseäni ja pyydän Herraa tutkitaan olenko pelastavassa uskossa Jeesukseen.On olemassa uskoa Jeesukseen, jossa Hänet uskotaaan enkeliksi, luoduksi enkeliksi.Raamattu sanoo että jos emme usko kuten Raamattu sanoo Jeesuksen olevan niin köpelösti käy sellaisille. Jehovan todistajat ovat tiukasti eristettyinä kristityistä. Tekee pahaa kun keskusteluyhteys on JT johdon toimesta käytännössä lähes kokonaan estetty kristityn ja Jehovan todistajan välillä.

        Koulutettu Jehovan todistaja parivaljakko on valmennettu ja tarkoin aivopesty ja valittu, joihin totuus ei vaikuta kun kertoo , mitä Raamattu sanoo Jeesuksen olevan.

        Nämä ovat huomioitani.Voin erehtyä joissakin huomioissani mutta en ole tietoisesti tavannut useastikaan Jehovan todistajaa ormaaliolosuhteissa kahdestaan elämän uimahallissa.

        Commandohauis

        Sanon sen että mulla on erityinen huoli juuri Jehovan todistajista. Ehkäpä siksi että jokin heidän omistautuneisudessaan herättelee sääliä ja kunnioitusta heitä kohtaan.

        On todellinen sääli että heitä ohjeistetaan karttamaan kristittyjä ja muita ihmisiä ties millä motiiveilla omissa kokoontumissaan.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon sen että mulla on erityinen huoli juuri Jehovan todistajista. Ehkäpä siksi että jokin heidän omistautuneisudessaan herättelee sääliä ja kunnioitusta heitä kohtaan.

        On todellinen sääli että heitä ohjeistetaan karttamaan kristittyjä ja muita ihmisiä ties millä motiiveilla omissa kokoontumissaan.

        Commandohauis

        mulla on huoli, KAIKISTA, miljoonista ihmisistä, joita viedään eksyttävällä "pelastusopin" opetuksilla harhaan !!!
        Sydämen usko on ensimmäiseksi tärkein, ja loppujen lopuksi sekin Jumalan LAHJA, ei edes "sydämen usko", ole "oma teko/ratkaisu, vaan LAHJA,
        (lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa)
        ymmärrän, ettei ole MITÄÄN, meissä itsessämme, vaan Jumala rakasti meitä ENSIN, Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa,
        ja
        onhan jo vanhassa testamentissakin ilmoitettu Jeesuksen Kristuksen syntymä, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sain älynväläyksen tuosta ahtaasta portista, Kamelin Silmä nimisestä kaupungin portista jossakin ja mietin kuinka rikas mies pelastuu tai ylipäätään kukaan.

        Eka tajusin ahtaan portin olevan Jeesus josta pääsee läpi uskolla Jeesukseen. Usko Jeesukseen avaa oven.Siis pitää uskoa Jeesukseen kuten Raamattu Hänet ilmoittaa.

        Sen jälkeen kun tajusin uskon Jeesukseen olevan avain ahtaan portin läpipääsyyn en enää miettinyt pääsenkö ahtaasta portista, Jeesuksesta Hänen tunnustamisestaan minut kuuluvaksi ruumiiseensa ahdistuneella mielellä. Mulla on pikkuhiljaa vahvistunut ymmärrysnäkemys että näyttää yhä enemmän siltä että olen sellainen, joka otetaan, pääsee pakoon arvolliseksi Jumalan katsomana.

        Kyllä toisinaan nipistän itseänimja tutkin itseäni ja pyydän Herraa tutkitaan olenko pelastavassa uskossa Jeesukseen.On olemassa uskoa Jeesukseen, jossa Hänet uskotaaan enkeliksi, luoduksi enkeliksi.Raamattu sanoo että jos emme usko kuten Raamattu sanoo Jeesuksen olevan niin köpelösti käy sellaisille. Jehovan todistajat ovat tiukasti eristettyinä kristityistä. Tekee pahaa kun keskusteluyhteys on JT johdon toimesta käytännössä lähes kokonaan estetty kristityn ja Jehovan todistajan välillä.

        Koulutettu Jehovan todistaja parivaljakko on valmennettu ja tarkoin aivopesty ja valittu, joihin totuus ei vaikuta kun kertoo , mitä Raamattu sanoo Jeesuksen olevan.

        Nämä ovat huomioitani.Voin erehtyä joissakin huomioissani mutta en ole tietoisesti tavannut useastikaan Jehovan todistajaa ormaaliolosuhteissa kahdestaan elämän uimahallissa.

        Commandohauis

        >>>Kyllä toisinaan nipistän itseänimja tutkin itseäni ja pyydän Herraa tutkitaan olenko pelastavassa uskossa Jeesukseen.<<<

        Pitää uskoa Jeesukseen ja myös uskoa Jeesusta. Helluuntailaiset eivät ole pelastavassa uskossa Jeesuksen ylistämisestä ja kielillä puhumisesta huolimatta, koska he eivät usko Jeesusta ja tottele Jeesuksen käskyjä. Helluntailaisuus perustuu laittomuuteen, laittomuuden hyväksymiseen, vieraaseen tuleen, vääriin profetioihin ja amerikkalaiseen menestysteologiaan. Jotka noudattavat helluntailaisuutta ilman parannuksen tekemistä, he eivät pääse ahtaasta portista sisälle.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
        ---
        18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Yksikään helluntailaisuutta noudattava ei ole vanhurskas, vaikka hän huutaisi Jeesuksen nimeä avuksi ylistyskokouksessa ja puhuisi kieelillä. Tämä johtuu siitä, että Jeesus edellyttää parannuksen tekoa laittomuudesta, mitä helluntaiset eivät tee, koska lahkon oppeihin kuuluu sunnuntaijuhlat, lupa olla välittämättä sapattikäskystä ja joulukinkun syöminen. Helluntailaisuus on laittomuutta, hyväksymisen antamis laittomuuteen, vierasta tulta, vääriä profetoita ja amerikkalaista menestysteologiaa. Kukaan ei voi tulla helluntailaisilla opeilla vanhurskaaksi Kristuksessa, koska helluntailaisuus ei seuraa Kristusta.

      Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
      ---
      18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Jos suhtaudut evankeliumin sanaan tuolla tavalla ivallisesti, sinulla menee todella heikosti. Jeesus ei pelasta laittomuuden tekijöitä.

        Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Vain Jumala kykenee vastaamaan kysymykseesi.

    • Anonyymi

      Van jo on hurskasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe