Tänään kävin koronarokotuksella. Onko muille käynyt kuin minulle, että aika oli lähes tunnin myöhässä. Vituttaa siksi, että jäi tärkeään puheluun vastaamatta.
Koronarokotus
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle ilmoitettiin aikaa varatessa että paikalla tulisi olla hyvissä ajoin. Bussiaikataulujen vuoksi olin noin puoli tuntia etuajassa. "Porttivahdin" tarkistettua että minulla on henkkarit mukana ja kysyttyä ajanvaraukseni, kävelin suoraan vapaalle rokottajalle. Kun vihdoin oli varaamani rokotusaika, istuin jo bussissa kotimatkalla. Näin ainakin Helsingissä. Vaikka rokotettavia tuli jatkuvasti lisää, rokottajia oli koko ajan vapaana, eikä tarvinnut odottaa varattuun aikaan, vaan pääsi heti "pukille".
- Anonyymi
Mulla ois ylihuomenna rokotusaika. Ja siitä sanottiin, että älä tule etuajassa paikalle, ettei tule ruuhkaa.
Tosin ajattelin silti varata aikaa, kun kävelyä 1,4 km paikan päälle ja uusi paikka. Metro areena. Tiedä edes, mistä ovesta pitää kulkea.
Omppu olis ollut lähempänä, mutta tuo oli aikaisin aika, jonka sain. Muuten olis mennyt kuukauden päähän.
Pitää varata 15 minuuttia aikaa rokotuksen jälkeen, kun tarkkaillaan tuleeko jotain reaktioita. Vähän jännittää, kun monet pelottelee näillä rokotteilla, miten tulee sivuvaikutuksia ym.
Tosin maailmassa kai rokotettu jo lähes 400 miljoonaa ihmistä eikä mitään vakavaa vaaraa ole huomattu.
Kuulun riskiryhmään 2. Olen 41-vuotias. Psykoosisairaus. Vasta joku kuukausi luin Ylen sivuilta, että nekin kuuluvat riskiryhmään. Usassa ja kai Ruotsissa on havaittu suurempaa kuolleisuutta skitsofreenikoilla. Suomessa ei ole havaittu.
Johtuuko sitten elämäntavoista ja -tilanteesta vai genetiikasta? Amerikassa voi olla mt-ihmiset asunnottomia ja kaduilla. Ja kaikki hullut ei elä niin säännöllisesti.
Mutta suurempi riski saada vakava tautimuoto tai kuolla. Onhan se hurjaa. Joten rokotus on varmaan tärkeä minulle.
Kaikki salaliittouskovaiset vain levittävät kaiken näköisiä huuhaajuttuja rokotteista, niin helposti rupeaa itseäkin epäilyttää.- Anonyymi
Tuo 15 minuutin seuranta rokotuksen jälkeen on yleistä kaikissa rokotuksissa, influenssarokotuksissakin. Siinä seurataan ettei tule jotain nopeaa haitallista reaktiota rokotteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1818132Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2544220Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi733478Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut913248Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182361Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42195100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272026Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei361666Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik501554Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481517