Tänään kävin koronarokotuksella. Onko muille käynyt kuin minulle, että aika oli lähes tunnin myöhässä. Vituttaa siksi, että jäi tärkeään puheluun vastaamatta.
Koronarokotus
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle ilmoitettiin aikaa varatessa että paikalla tulisi olla hyvissä ajoin. Bussiaikataulujen vuoksi olin noin puoli tuntia etuajassa. "Porttivahdin" tarkistettua että minulla on henkkarit mukana ja kysyttyä ajanvaraukseni, kävelin suoraan vapaalle rokottajalle. Kun vihdoin oli varaamani rokotusaika, istuin jo bussissa kotimatkalla. Näin ainakin Helsingissä. Vaikka rokotettavia tuli jatkuvasti lisää, rokottajia oli koko ajan vapaana, eikä tarvinnut odottaa varattuun aikaan, vaan pääsi heti "pukille".
- Anonyymi
Mulla ois ylihuomenna rokotusaika. Ja siitä sanottiin, että älä tule etuajassa paikalle, ettei tule ruuhkaa.
Tosin ajattelin silti varata aikaa, kun kävelyä 1,4 km paikan päälle ja uusi paikka. Metro areena. Tiedä edes, mistä ovesta pitää kulkea.
Omppu olis ollut lähempänä, mutta tuo oli aikaisin aika, jonka sain. Muuten olis mennyt kuukauden päähän.
Pitää varata 15 minuuttia aikaa rokotuksen jälkeen, kun tarkkaillaan tuleeko jotain reaktioita. Vähän jännittää, kun monet pelottelee näillä rokotteilla, miten tulee sivuvaikutuksia ym.
Tosin maailmassa kai rokotettu jo lähes 400 miljoonaa ihmistä eikä mitään vakavaa vaaraa ole huomattu.
Kuulun riskiryhmään 2. Olen 41-vuotias. Psykoosisairaus. Vasta joku kuukausi luin Ylen sivuilta, että nekin kuuluvat riskiryhmään. Usassa ja kai Ruotsissa on havaittu suurempaa kuolleisuutta skitsofreenikoilla. Suomessa ei ole havaittu.
Johtuuko sitten elämäntavoista ja -tilanteesta vai genetiikasta? Amerikassa voi olla mt-ihmiset asunnottomia ja kaduilla. Ja kaikki hullut ei elä niin säännöllisesti.
Mutta suurempi riski saada vakava tautimuoto tai kuolla. Onhan se hurjaa. Joten rokotus on varmaan tärkeä minulle.
Kaikki salaliittouskovaiset vain levittävät kaiken näköisiä huuhaajuttuja rokotteista, niin helposti rupeaa itseäkin epäilyttää.- Anonyymi
Tuo 15 minuutin seuranta rokotuksen jälkeen on yleistä kaikissa rokotuksissa, influenssarokotuksissakin. Siinä seurataan ettei tule jotain nopeaa haitallista reaktiota rokotteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065