30min/kk 1,98 60min 3,96 selviin alle 30min hmmm.. on se kyllä tyhmää maksaa näitä paketteja ei käytä kuin 10% jos sitäkään , perusluurilla selvii kun soittaa vain kun tärkee asiaa mitä ei monesti vuodessa oo edes.
Peruspuhelimen kulut kk
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mää ainakin käytän DNA:n paketin melko raskaalla käytöllä! Puheluja yleensä yli 500 min. ja dataa menee vähintää toista sataa Gt. Musta ihan kohtuuhintanen!
- Anonyymi
Jep, oli aika täälläkin kun lähes 1000min meni kk, elämä rauhoittunut kaikilla tutuillakin , tietokoneessa oli meset ja skypet joku 15 sitten. Mutta nyt hyvä karsia turhia menoja.
- Anonyymi
Puhelutkin voisi ohjata ilmaiseen nettipuheluihin niin kulut pienenesi ennestään. Eikai kukaan enää soita maksullisia puheluita muille kuin vanhuksille tai palvelupisteisiin..
- Anonyymi
niin, kun on tottunut nuoresta maksamaan kymmenet eurot tuntuu normaalilta.
mutta näin -50 luvulla puhelut aloittaneena säästää vieläkin hinnassa, ei puhelujen määrässä.
elisa tarjosi vanhoille asiakkaille 2 vuodeksi 6 e kk vapaalla hyvällä netillä.
ei ole ollut montaa yli 10 e laskua useiden vuosien aikana, whatsapilla Duolla ym. soitot ja videopuhelut ilmaisia.
usein kotiväen kesken on videopuhelut 1-2 tuntia auki vaikka ei aina puhutakaan.
mietin vaan kun olen säästänyt melkoisen summan , mutta eipä ole rahapulaa.
Kyllä älypuhelimellakin voi päästä halvalla.
Minulla on Telian "Rajaton Lite 0,2 M" - vain 7,90 €/kk rajattomalla netillä ja ilman turhia puhelupaketteja.- Anonyymi
Kallis se on kun 9 euroa/kk saa jo 4G 100 mbit/s 6 gt/kk rajalla olevan Moi liittymän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis se on kun 9 euroa/kk saa jo 4G 100 mbit/s 6 gt/kk rajalla olevan Moi liittymän..
Moi kallis halvempaa on kaikilla muilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6Gt menee muutamassa päivässä, kupla otassa joutuu vahtimaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kalliimpi ja siinä on raja.
Minulla on halvempi ilman rajaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6Gt menee muutamassa päivässä, kupla otassa joutuu vahtimaan.
Ei mene edes kuukaudessa:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene edes kuukaudessa:D
Menee vaikka olisi pöydällä koskematta.
- Anonyymi
Prepaid/latausliittymä pääsee alle 2€ kk jos puhuu vain 30min, jos sekunti veloitus.
Jopa allekkin pääsee, nämä ovat valintoja, mistä haluaa maksaa tai pystyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488