Israelin matkalle

Anonyymi

Olen jo vuosia aikonut Jeesuksen jalanjäljille. EU sanoo ettei tarvitse ottaa rokotuksia jollei haluu. En ottanut mutta nyt on este ettei lentokone ota rokottamatonta. Näin olen epätasa arvoinen. Eihän voi olla niin että rokottamattomalta estetään matkat. Israelissa pitää ruoka kauppaankin olla rokotettu.

Olen ajatellut että uskova ei saa tartuntaa koska voisimme olla myrkkyjen ja käärmeiden kanssa vaaratta. Emme tarvitse maallisten passeja. Korona passeja.

Kuka puuttuu tähän että saa lentää ilman passia. Ja pääsee kauppaan.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "EU sanoo ettei tarvitse ottaa rokotuksia jollei haluu."

      Entä sitten? Israel ei ole osa EUta. Vai kuvitteletko että EUhun kuuluvan maan kansalaisena sun ei tarvitse noudattaa Israelin sääntöjä Israelissa

      • Anonyymi

        Ilmeisesti avaaja oli ääliö joka luuli ettei EU maan kansalaisen tarvitse noudottaa Isrealin sääntöjä Israelissa. Ainakin päätellen siitä ettet vastannut kysymykseen ja vaihdoit puheenaihetta. Israelin tilanne voi olla miten huono vaan. Ei se muuta sitä että EU kansalainen joutuu noudattamaan siellä paikallisia lakeja


    • Anonyymi

      Rokotetta ei ole pakko ottaa ja ellei ota, on ymmärrettävä, että se voi rajoittaa elämää. Tuota väitettäsi epätasa-arvoisuudestasi en oikein ymmärrä. Kyllä voi olla niin, että rokottamtattomalta estetään matkat.

      Kyllä uskovatkin voivat saada tartunnan. Suoja myrkkyjen ja käärmeiden varalta pitää mielestäni ymmärtää lähinnä niin, että emme saa ehdoin tahdoin asettaa itseämme vaaraan. Mielestäni tähän voi soveltaa tätä Matteuksen evankeliumin kohtaa:

      "Sitten Saatana vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle. Hän sanoi Jeesukselle: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas. Onhan kirjoitettu: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.' Jeesus vastasi hänelle: "On myös kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.'""

      • Anonyymi

        Se on sitten se juutalaisten ikioma saatana.


    • Anonyymi

      Aloittajalle ihan oikein. On vastuutonta kieltäytyä ottamasta koronavirusrokotetta.

      • Anonyymi

        Rotat levittää ruttoa mutta myös moskiitot ja kemialliset aseet siionistit tietää paatunut omatunto. Siellä on huumekauppaa joka matkalaukussa kulkee ja kaduilla.


      • Anonyymi

        Sun mielestä luterilainen on jumalaton ??? Härski asenne kristittyjä kohtaan. Myös toivot kuolemaa Jeesuksen omille . No se sulle tehdään mitä muille tahdot ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotat levittää ruttoa mutta myös moskiitot ja kemialliset aseet siionistit tietää paatunut omatunto. Siellä on huumekauppaa joka matkalaukussa kulkee ja kaduilla.

        Siis lentokoneessako on huumekauppaa?


    • Anonyymi

      Dan.11:31 Hänen lähettämänsä sotajoukot nousevat ja hävittävät pyhäkön linnoituksineen, ja poistavat jokapäiväisen uhrin ja asettavat sinne hävityksen kauhistuksen. Maat.24:15-24 Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, pajetkoon vuorille; joka on katolla, äkköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, joka on pellolla, älkööt palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloikaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään. Jos silloin joku sanoo teille: Katso, täällä on Kristus, tahi: Tuolla, niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.....

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa hommata aasi niin pääsee oikein "tosimatkalle" jessen jalanjäljillä.

      • Anonyymi

        Siellä on kameleita . Voit vetää kierroksen Golgatan ristille.


    • Anonyymi

      Matt.22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut. Mark.12:13-17. Luuk.20:20-26

      • Anonyymi

        Sana rististä on hulluus kadotukseen menijöille.


    • Anonyymi

      1Kun.9:7-6-7 Mutta jos käännytte pois minusta, te ja teidän lapsenne, ettekä noudata minun käskyjäni ja säädöksiäni, jotka minä olen teille antanut, vaan menette ja palvelette muita jumalia ja kumarratte niitä, niin minä hävitän Israelin siitä maasta, jonka minä olen pyhittänyt nimelleni, minä heitän pois kasvojeni edestä; ja Israel tulee sananparreksi ja pistopuheeksi kaikille kansoille. Miik.3:11-12 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustavat rahasta. Mutta Herraan he turvaituvat, sanoen: Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta. Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalemi tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsänkukkulaksi.Matt.24:1-2. Luuk.21:5-12

      • Anonyymi

        Meidän jokaisen on hyvä lukea Raamattua, mutta voisit osoittaa kunnioitusta muita keskustelijoita kohtaan sillä, että yrittäisit valita jakeet niin, että ne liittyvät suoraan keskustelun aiheeseen.


      • Anonyymi

        Siionistit on tyhjää peltoa kiviraunio . Temppelivuorta hallitsee haagar Ismail ja heidän profeetat arabiasta ne rättipäät.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe