Voiko maailmanloppu tulla?

Anonyymi

Milloin tahansa?

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ihan, mutta:

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."
      Matt. 24:14

      • Anonyymi

        Jeesus ei myös kertonut ihan kaikkea, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Johannes 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)
        on teksti, jossa sanotaan:

        ”Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan”.

        Elikkä tieto tuotiin eri kansoille eri aikoina juuri sen mukaan, jota ihmiset juuri sillä hetkellä pystyisivät omaksumaan.


    • Anonyymi

      Ihmiselle voi kyllä tulla loppu milloin tahansa ja se on sen maailmanloppu kun ei tänne enää pääse vaikka haluaisikin.

      • Anonyymi

        Voiko maailmanloppu tulla? Voi. Mutta ei vielä. Menee vielä pitkä aika. Mutta koska sielu on ikuinen, pitää syntyä yhä uudestaan ja uudestaan (vaikka et haluaisikaan). Saṃsāra (sanskritiksi संसार 'läpikulku; eteneminen monien vaiheiden kautta') on elämän kiertokulku.


      • Anonyymi

        Veda kirjallisuus kertoo, että aikaisemminkin on ollut elämää. Jossain välissä koko universumi tuhoutui (ei ainoastaan maapallo). Sen jälkeen (pitkän ajan kuluttua) taas universumi luotiin uudelleen, joka pitkän ajan kuluttua tuhoutui jne. Se tapahtuu koko aika uudestaan ja uudestaan.


    • Anonyymi

      Voi ny iso V.... menkää nyt vaikka jäätelölle lasten kanssa tällaisella ilmalla ja nauttikaa elostanne .

      Jättäkää nuo taikauskoiset liirumlaarumit masentuneille jauhopäisille uskovaisille joiden pää on sekotettu mitä kummallisimmilla harhoilla .

    • Mistä Hitosta me sen voisimme tietää? Mitä edes tarkoitat maailmanlopulla?

    • Kyllä voi. Jos tarpeeksi suuri asteroidi osuu Maapalloon, se on varma maailmanloppu.
      Ja se on täysin mahdollista.
      Yksi maailmanloppu osui dinosauruksien aikaan suuren asteroidin syöksyttyä maahan. Se oli jo maailmanloppu monille lajeille, mutta jotkut eläinlajit sentään säästyivät. Jos asteroidi olisi ollut tarpeeksi suuri, koko maapallo olisi tuhoutunut.
      Täydellinen maailmanloppu olisi siis sellainen, että tarpeeksi suuri (siis hirvittävän iso) asteroidi syöksyy maapallolle, ja tuhoaisi kaiken elämän , kenties murskaisi maapallonkin täydellisesti. Sellaisesta lopusta ei sentään vielä ole mitään merkkejä, mutta vuosituhansien tai vuosimiljoonien aikana sellainenkin kohtalo maapallolla voi olla olemassa.
      Mutta jos maapallolle sattuu kohtalo, että se tuhoutuu, pitää ymmärtää, että maailmankaikkeudessa voi miljardeja muita "maapalloja ", joissa voi olla elämää ja elämä jatkuu siellä. Meidänkin pallomme voi elää vielä miljardeja vuosia, eikä tuhoa tule, paitsi mitä itse aiheutamme maapallollemme. Ajan kannsa nekin tuhot korjautuvat ja elämä jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe