”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”
Ap t 10:38
JEESUS KRISTUS ON HYVÄ
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen kiitos ja kunnia Jeesukselle!
- Anonyymi
Hän on kaiken kunnian ansainnut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kaiken kunnian ansainnut!
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Kiertelevä huijari siis. Hyvä varmaankin tällä valitsemallaan tiellä, kunnes narahti.
- Anonyymi
KR 1933/-38, 2Joh. 1:2-7
totuuden tähden,
joka meissä pysyy ja on oleva meidän kanssamme iankaikkisesti.
Armo,
laupeus
ja rauha Isältä Jumalalta
ja Jeesukselta Kristukselta,
Isän Pojalta,
on oleva meidän kanssamme,
totuudessa ja rakkaudessa.
Minua on suuresti ilahuttanut,
että olen lastesi joukossa havainnut olevan niitä,
jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan,
jonka me olemme saaneet Isältä.
Ja nyt, rouva,
minulla on sinulle pyyntö,
ei niinkuin kirjoittaisin sinulle uuden käskyn,
vaan minä kirjoitan sen,
joka meillä alusta asti on ollut:
että meidän tulee rakastaa toinen toistamme.
Ja tämä on rakkaus,
että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan.
Tämä on käsky,
että teidän,
niinkuin olette alusta kuulleet,
tulee siinä vaeltaa.
Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan,
jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi,
joka oli lihaan tuleva;
tämä tämmöinen on villitsijä
ja antikristus. - Anonyymi
”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”
- Anonyymi
Jumala on hyvä, kun Hän saapuu kunniassaan. Jumala oli hyvä antaessaan Poikansa sovittajaksi. Tänään on mahdollista kääntyä parannukseen.
- Anonyymi
Typerä isä, tapattaa nyt poikansa oman turhamaisuutensa vuoksi.
Toivoa vain tosiaan sopii että jumala parantaisi tapansa ja käyttäytyisi sivistyneesti, eikä muinaisen hiekkakansan tasolla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210781
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291184Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92905TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862