Se uudenlainen humala on jotain terävän kännin (viina) ja oluen (pöhnä).. välillä. mutta mikä se on? nyt juon janoon raikasta mehustettua kiljua jäillä. Joo ei tää humala oo oikein kumpaakaan.. mitä tää on?
uudenlaine hjumala
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoda...yleensä kiljua ei lantrata. Millaista mehua käytit? Onhan kilju kansainvälisesti lokeroitu brändituote.
Ettei vaan mennyt tärviölle?Vaikka oli kirkasettuu jonkin verran ei sitä pystyny raakana juomaa. marjamerhua laitoij aj jäitä ja hampaat iorvessä vetäsin. olis pitäny tehdä pottukiljuu niin ois ollu makuu.
- Anonyymi
Mutta hyvä kamu ei jätä pulaan härän hetkelläkään. Nimittäin: Naapurini Otto oli päässyt tietoon, että minulle yöllä on puhjennut ankara J A NO.
Toi ½-pulloa Gambina lääkettä. Vaikka eläinlääkäri Härkänen sanoikin, ettei gampsua saisi kipeälle siallekaan antaa kuin korttelin mitta pahaan sairauteen, auttoi hän tuo G pahimman ylitse.
Aito ja n o l le on tyypillistä, että se pahenee vettä hörppiessä. Niinpä sikaviina paransin mun tilaansa erä erältä, sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758