Aihe

Mitä mieltä olette translaista? Asiallista keskustua kiitos

Anonyymi

Translaki on ajankohtainen kysymys. Eli pitäisikö kansalaisten itse antaa päättää oma sukupuolensa? Tämä kuitenkin voisi aiheuttaa sekasortoa epämiellyttöviä seurauksia yhteiskunnan joillain osa-alueella.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen ransu nainen keravalta (syntynyt mieheksi) hih. En malta odottaa että laki tulee voimaan. Pääsen sitten vihdoinkin toteuttamaan kaikki unelmani ja haaveeni.

• Anonyymi

Et sinä mikään nainen ole, olet naiseksi väärennetty mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanoin ransunainen. Mulla on viikset naamassa kuten Matias Miettisellä ihihih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri saa päättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri saa päättää

Ei sitä päätä kukaan. Kromosomit päättivät jo.

• Anonyymi

Mihin tällä pyritään? Ihmisten pää sekaisin pannaan kaikella hulluudella.

• Anonyymi

Kyllä hullutkin panee

• Anonyymi

Vihervasemmiston seuraavat agendat ovat translaki ja huumeiden laillistaminen

• Anonyymi

Minun on mahdotonta aidosti ymmärtää halua vaihtaa oma sukupuoli. Olen mies ja se on ollut sukupuoli-identiteettini niin kauan kuin muistan. En ole epäillyt sitä hetkeäkään tai koskan sitä kyseenalaistanut.

Tarkoittaako tämä että lakia ei tarvita? Ei tarkoita, vaan se tarkoittaa, että minun kokemus sukupuolestani on jotain ihan muuta kuin niillä jotka kokevat olevansa väärässä fyysisessä sukupuolessa. Minulla ei ole kykyä oman kokemukseni kautta mitenkään samastua heihin.

En ole laista muuta mieltä kuin sitä, että ilmiön ymmärtäminen vaatisi ilmeisen paljon asiaan perehtymistä ja tutkimusta ja toivon että asiantuntijoita kuunnellaan enemmän kuin kunnallisvaaleihin valmistautuvia poliitikkoja.

Joskus on hyvä tunnustaa, että on sellaisen ilmiön edessä, jota ei aidosti ymmärrä oman aivan erilaisen taustansa vuoksi.

• Anonyymi

Koirani haluaa sukupuolenvaihdos leikkaukseen. On iso taistelukoira naaras vielä.

• Anonyymi

Meillä on jo liikaa lasten ja nuorten mielenterveys-ongelmia ei sekoteta lasten päitä enempää?☹️😥😠

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      6167